Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych - Termomodernizacja Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Gdańsku, Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku oraz Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. Prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku

Samorząd Województwa Pomorskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 80-810 Gdańsk, ul. Okopowa 21/27
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3261555 , fax. 058 3261556
  • Data zamieszczenia: 2011-02-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samorząd Województwa Pomorskiego
    ul. Okopowa 21/27 21/27
    80-810 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3261555, fax. 058 3261556
    REGON: 19168644300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.woj-pomorskie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych - Termomodernizacja Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Gdańsku, Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku oraz Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. Prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych polegających na termomodernizacji Specjalistycznego Zespołu Opieki Zdrowotnej nad Matką i Dzieckiem w Gdańsku, Pomorskiego Centrum Chorób Zakaźnych i Gruźlicy w Gdańsku oraz Wojewódzkiego Szpitala Psychiatrycznego im. Prof. T. Bilikiewicza w Gdańsku, realizowanego w ramach projektu _Termomodernizacji siedmiu szpitali Województwa Pomorskiego_ oraz działania 9.3 Termomodernizacja obiektów użyteczności publicznej priorytetu IX Infrastruktura energetyczna przyjazna środowisku i efektywność energetyczna, Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 . 2. W skład przedmiotu zamówienia wymienionego w ust.1 niniejszego Rozdziału wchodzi: 1) wykonanie dokumentacji projektowej oraz specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, 2) uzyskanie wymaganych opinii, sprawdzeń, uzgodnień i zatwierdzeń dokumentacji projektowej wymaganych przepisami prawa, w tym uzgodnienia z Zamawiającym, Inżynierem Kontraktu, Użytkownikiem, rzeczoznawcami ds. zabezpieczeń przeciwpożarowych, sanitarno-higienicznych, bhp, ochroną środowiska, i innych wymaganych przepisami szczególnymi dla uzyskania ostatecznego dokumentu formalno-prawnego sankcjonującego zakończenie robót spełniającej art. 54 i 55 Ustawy Prawo Budowlane), 3) zapewnienie nadzoru autorskiego autora projektu w zakresie, o którym mowa w Ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane, 4) wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych według dokumentacji projektowej i zgodnie z wytycznymi określonymi w PFU, 5) wykonanie dokumentacji i inwentaryzacji powykonawczej w ilości trzech egzemplarzy w wersji papierowej i w jednym egzemplarzu w wersji elektronicznej na płycie CD w formacie .doc dla opisów technicznych i .dwg dla rysunków. 6) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, badań, odbiorów, 7) sporządzenie w imieniu Zamawiającego wniosku w sprawie pozwolenia na budowę oraz uzyskanie ostatecznego dokumentu formalno - prawnego sankcjonującego zakończenie robót spełniającego art.54 i 55 Ustawy Prawo Budowlane 8) sporządzenie w imieniu Zamawiającego zawiadomienia o zakończeniu budowy oraz innych pozwoleń wymaganych przepisami prawa niezbędnych zakończenia robót budowlanych na obiekcie, 9) wykonanie harmonogramu realizacji zamówienia i płatności, 10) wykonanie projektu organizacji robót, 11) opracowanie wymaganych instrukcji obsługi i konserwacji wykonanych instalacji i zainstalowanych w obiektach urządzeń, wraz ze szkoleniem personelu Użytkownika 3. Dokumentacja projektowa będzie się składać w szczególności z 1) projektu budowlanego w zakresie uwzględniającym specyfikę robót budowlanych, odpowiadającego wymogom art. 34 Ustawy z dnia 7 lipca 1994r Prawo budowlane oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. nr 120, poz. 1133 ze zm.), 2) projektów wykonawczych, uzupełniających i uszczegółowiających projekt budowlany w stopniu dokładności niezbędnym do realizacji robót budowlanych w branżach: a) Architektura, b) Konstrukcja, c) Technologia, d) Instalacje sanitarne, e) Instalacje elektryczne, f) Instalacje teletechniczne. 3) wykonania Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia oraz projektu rozruchu, 4. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych będą zawierały zbiory wymagań niezbędnych dla określenia standardu i jakości wykonania robót, w zakresie sposobu wykonania robót budowlanych, właściwości wyrobów budowlanych oraz oceny prawidłowości wykonania poszczególnych robót i będą zawierać: specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót podstawowych, rodzaje robót według przyjętej systematyki lub grup robót. Ponadto należy je opracować z uwzględnieniem podziału szczegółowego według Wspólnego Słownika Zamówień. 5. Zamawiający przewiduje konieczność wprowadzenia przez Wykonawcę nieznacznych zmian/uaktualnień w stosunku do zatwierdzonych projektów budowlanych i istniejącej dokumentacji projektowej. Zmiany wprowadzane przez Wykonawcę do istniejącej dokumentacji projektowej nie mogą zaburzać oczekiwanego efektu, o którym mowa w PFU. W takiej sytuacji Wykonawca ma obowiązek uzgodnienia opracowywanej dokumentacji projektowej z Inżynierem Kontraktu. Zakres uzgodnień z Zamawiającym dotyczy warunków technicznych włączenia instalacji do sieci i warunków eksploatacji. Procedurę uzgodnień z Użytkownikiem nadzoruje i akceptuje Inżynier Kontraktu. 6. Szczegółowe wymagania dotyczące zawartości dokumentacji projektowej oraz zakresu robót budowlanych zawiera Program funkcjonalno - użytkowy (PFU) - załącznik A. PFU obejmuje swym zakresem wszystkie siedem szpitali Województwa Pomorskiego, dlatego w przedmiotowym postępowaniu zastosowanie będą miały zapisy dotyczące szpitali, o których mowa w ust.1 7. Wykonawca jest zobowiązany do wykonania robót budowlanych i instalacyjnych, o których mowa w załączniku nr 7.4.3. do PFU. Nie należy wykonywać robót budowlanych i instalacyjnych wymienionych w załączniku nr 7.4.2. do PFU, z uwagi na fakt ich wykonania na wcześniejszym etapie realizacji Projektu pn.: _Termomodernizacja siedmiu szpitali Województwa Pomorskiego_. 8. Realizacja robót budowlanych i instalacyjnych będzie odbywała się w czynnych obiektach Szpitalnych. Należy uwzględnić i zapewnić możliwość funkcjonowania obiektów w trakcie wykonywania robót budowlanych. Wykonawca zobowiązany będzie do uzgadniania z dyrektorem Szpitala terminów wykonywania poszczególnych robót budowlanych i instalacyjnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 90.000,00 zł (słownie: dziewięćdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednym lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskich Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Urzędu Marszałkowskiego Województwa Pomorskiego, ul. Okopowa 21/27, 80-810 Gdańsk w Kredyt Bank II O/Gdańsk, nr 16 1500 1171 1211 7001 6359 0000, z podaniem tytułu _wadium - przetarg nieograniczony na termomodernizację DAZ-ZP.272.8.2011_. O uznaniu przez Zamawiającego, że wadium w pieniądzu zostało wniesione w terminie, będzie decydowała data wpływu środków na jego rachunek. 5. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w ust.2, dokument wadium należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. Oryginalne dokumenty wadium będą zdeponowane w Departamencie Administracji i Zamówień Publicznych. 6. Nie wniesienie wadium w wymaganym terminie, w wymaganej wysokości lub w wymaganej formie (w tym również na przedłużenie okresu związania ofertą) skutkuje wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 7. W przypadku wniesienia wadium w formie poręczenia lub gwarancji, Zamawiający wymaga, aby w swojej treści zawierało zobowiązanie do bezwarunkowej zapłaty całości sumy wadium na pierwsze żądanie Zamawiającego oraz przewidywało bezwarunkową utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w ust. 8 i 9. 8. Zgodnie z art. 46 ust. 4a ustawy PZP, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 ustawy PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w ust. 25 ust.1 ustawy PZP lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie. 9. Zgodnie z art. 46 ust. 5 ustawy PZP, Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 10. Zamawiający, z zastrzeżeniem pkt.8 i 9, niezwłocznie zwróci Wykonawcom wniesione wadia, zgodnie z zasadami określonymi w art. 46 ust. 1-4 ustawy PZP.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wrotapomorza.pl/bip/umwp/zamowienia/zamowienia
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach