Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III.

Gmina Zgorzelec ogłasza przetarg

  • Adres: 59-900 Zgorzelec, ul. Kościuszki 70
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 75 77 21 400 , fax. 75 77 56 564
  • Data zamieszczenia: 2013-08-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zgorzelec
    ul. Kościuszki 70 70
    59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie
    tel. 75 77 21 400, fax. 75 77 56 564
    REGON: 23082136800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gmina.zgorzelec.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania pn. Przygoda z Nysą - zagospodarowanie turystyczne pogranicza polsko-niemieckiego - etap III. Przedmiotem inwestycji jest zaprojektowane i budowa Centrum Rekreacyjno-Turystycznego składającego się z:- sceny-podestu wielofunkcyjnego z zadaszeniem, miejsc siedzących, - budynku użyteczności publicznej w zakresie utworzenia w nim pomieszczeń związanych z obsługą Centrum Rekreacyjno-Turystycznego wraz z punktem informacji turystycznej, - zagospodarowania terenu przeznaczonego na potrzeby inwestycji, - pełnej infrastruktury technicznej dla planowanej inwestycji. Zakres zadań będących przedmiotem zamówienia obejmuje:1.Opracowanie dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę. Dokumentacja projektowa powinna zawierać:- projekt koncepcyjny, - pełny branżowy projekt budowlany wraz z zagospodarowaniem terenu, - projekt wykonawczy, - projekt architektury wnętrz i wyposażenia wnętrz, - specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych, - przedmiary robót, - dokumentację geotechniczną, - charakterystykę energetyczną (jeżeli wymagane), - inną dokumentację nie wymienioną wyżej a niezbędną do prawidłowej realizacji robót budowlanych. Wymagania dla dokumentacji: - wymaga się, aby projekty wykonawcze oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót odpowiadały wymogom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 02.09.2004r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. z 2004r. Nr 202, poz. 2072 z późn. zmianami). - wymaga się, aby projekt zagospodarowania terenu oraz projekty budowlane odpowiadały wymogom Rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r., poz. 462, ze zm.). - wymaga się, aby przedmiary robót odpowiadały wymogom Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 18.05.2004r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno użytkowym (Dz. U. z 2004r. Nr 130, poz. 1389), - dokumentacja powinna być wykonana zgodnie z obowiązującymi wszelkimi przepisami regulującymi warunki jej wykonania w momencie jej opracowywania. Ilość opracowanej dokumentacji: - projekt koncepcyjny należy wykonać w 3 egzemplarzach, - projekty budowlane należy wykonać w 5 egzemplarzach, - projekty wykonawcze należy wykonać w 3 egzemplarzach, - specyfikacje techniczne oraz przedmiary robót należy wykonać w 3 egzemplarzach. Wszystkie opracowania, projekty i dokumentacje należy dostarczyć zamawiającemu w formie elektronicznej na płytach CD w formatach PDF oraz w formatach umożliwiających edycję. Wykonawca po wykonaniu poszczególnych etapów dokumentacji, tj.: - projektu koncepcyjnego, - projektu budowlanego, - projektu wykonawczego, musi uzyskać pisemną akceptację Zamawiającego w zakresie przedstawionych rozwiązań. Zadaniem każdego z uczestników postępowania jest zaproponowanie własnego autorskiego projektu, który wzbogacałby oraz zaspakajałby potrzeby działania użytkowników w różnych obszarach aktywności, dawał szanse rozwoju zainteresowań jego użytkownikom. 2.Wykonanie robót budowlanych na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej. Ogólny zakres robót budowlanych: - przygotowanie terenu realizacji inwestycji, - rozbiórka i demontaż elementów zagospodarowania terenu, - budowa obiektu Centrum Rekreacyjno-Turystycznego, w tym: - scena-podest wielofunkcyjny z zadaszeniem wykonanym z wykorzystaniem wiaty przeznaczonej do rozebrania po byłym przejściu granicznym, - przebudowa budynku użyteczności publicznej - po byłym przejściu granicznym, - wykonanie pełnej infrastruktury terenu wraz z przyłączami, - wykonanie ciągów komunikacji wewnętrznej wraz z miejscami postojowymi, - wykonanie terenów zielonych wraz z małą architekturą, stojakami na rowery, ogrodzeniem, - wykonanie elementów zagospodarowania terenu: wiaty drewnianej wraz z paleniskiem, boksu śmietnikowego, - wykonanie odwodnienia, oświetlenia, monitoringu i nagłośnienia terenu. W ramach wykonania przedmiotowego zadania wykonawca zobowiązany jest do uzyskania wszelkich zgód, uzgodnień, pozwoleń, zapewnień, opinii, raportów niezbędnych do otrzymania pozwolenia na budowę oraz prawidłowej realizacji przedmiotowej inwestycji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Wykonawca jest zobowiązany do pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych (m.in.: opłaty za warunki, za przyłączenia, opłaty geodezyjne, inne opłaty, itp.)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 451000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wysokość wadium ustala się w kwocie 60.000,00 złotych (słownie: sześćdziesiąt tysięcy złotych).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.big.gmina.zgorzelec.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach