Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia budowlanego polegającego na przebudowie odcinka drogi powiatowej, przebudowie mostu i budowie infrastruktury towarzyszącej na drodze powiatowej nr 1908G w miejscowości Zawory w ramach projektu pn. Udrożnienie szlaku wodnego Kółka Raduńskiego pomiędzy jeziorami Kłodno i Brodno Małe współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Ryby

Powiat Kartuski ogłasza przetarg

  • Adres: 83-300 Kartuzy, ul. Dworcowa 1
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6810328
  • Data zamieszczenia: 2014-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Kartuski
    ul. Dworcowa 1 1
    83-300 Kartuzy, woj. pomorskie
    tel. 58 6810328
    REGON: 19168645000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia budowlanego polegającego na przebudowie odcinka drogi powiatowej, przebudowie mostu i budowie infrastruktury towarzyszącej na drodze powiatowej nr 1908G w miejscowości Zawory w ramach projektu pn. Udrożnienie szlaku wodnego Kółka Raduńskiego pomiędzy jeziorami Kłodno i Brodno Małe współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Ryby
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Opis ogólny przedmiotu zamówienia: 1) Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu lub zakres robót budowlanych: Realizacja zadania pt. Rozbudowa i zabezpieczenie szlaku wodnego Kółka Raduńskiego poprzez udrożnienie przepływu pomiędzy jeziorami Kłodno i Brodno Małe wraz z infrastrukturą towarzyszącą wymaga podniesienia niwelety mostu o min. 1,10 m w celu udrożnienia szlaku wodnego. Podniesienie niwelety mostu powoduje podniesienie niwelety drogi na dojazdach. Przedmiotowy odcinek drogi zlokalizowany jest w ciągu drogi powiatowej nr 1908G Sianowo - Garcz - Chmielno - Zawory - Ręboszewo w miejscowości Zawory. Podniesienie niwelety oraz rozbudowa przekroju poprzecznego poprzez poszerzenie jezdni drogi powiatowej do 6,00 m i dobudowę ciągu pieszo - rowerowego od strony jeziora Kłodno powoduje przesunięcie osi jezdni drogi w prawo (w stronę południową). Powyższe powoduje automatycznie zmianę geometrii trasy drogi w planie. Lokalizacja: - zadanie zlokalizowane jest na działkach Obręb Zawory działki nr 18; 14/1; 22; 241, - na drodze powiatowej nr 1908G w km 9+812,39 - 10+638,55 długości 826,16 m, - most w km DP 10+179. Bezpośrednio za mostem po lewej stronie (północnej) przewiduje się: - miejsca postojowe (prostopadłe) - 8 szt. 6 x 2,5 rn; 1 szt. dla niepełnosprawnych 6 x 3,6 m, - ścieżkę pieszo - rowerową szerokości 2,50 m, - ustawienie stojaka na rowery - 1 szt., - tablicę informacyjną 1 szt. (wymiary tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym), - małą infrastrukturę (stoły - 3 szt., ławki - 6 szt., kosze na śmieci - 4 szt.), - lampy solarne typu parkowo - ogrodowego - 6 szt., - pochylnia z płyt typu MEBA do zwodowania łodzi - 3,00 x 8,00 m, - zjazd o nawierzchni dostosowanej do jezdni DP, ścieżki rowerowej i na dalszym odcinku z płyt ażurowych. Ponadto przewiduje się: - przebudowę 4-ch zjazdów na pola, - 4-ch zjazdów do posesji mieszkalnych, - częściową odnowę pętli autobusowej w Zaworach, - przebudowę przepustu w km 9+950 na 080cm i 1=15m oraz w km 10+400 na 080cm i 1=14m. Parametry projektowanego odcinka drogi powiatowej nr 1908G Sianowo - Garcz - Chmielno - Zawory - Ręboszewo w miejscowości Zawory ustalone z uwzględnieniem wymogów Rozporządzenia Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 2 marca 1999 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać drogi publiczne i ich usytuowanie (Dz. U. z 1999 r. Nr 43, poz. 430 z późn. zm.): - klasa - L (lokalna), - prędkość projektowa poza terenem zabudowy - Vp=50krn/godz., - szerokość pasa ruchu poza terenem zabudowy dla klasy L - wymagane 2 x 2,75 m= 5,50 m, przyjęto 2 x 3,00 m = 6,00 m, - szerokość pobocza dla klasy L - nie mniej niż 0,75 m, przyjęto 1,00 m ze względów utrzymaniowych, użytkowych i bezpieczeństwa (skrajnia 0,5 m przy ustawianiu znaków pionowych), - szerokość ścieżki rowerowej - 2,0 m gdy jest ona dwukierunkowa (§47.1.2); 2,5 m gdy ze ścieżki jednokierunkowej mogą korzystać piesi (§47.1.3); korzystając z §47.2 przyjęto szerokość 2,50 m dla ruchu dwukierunkowego rowerowego i pieszego, - wymiary stanowisk postojowych dla samochodów osobowych pod kątem 90° - nie mniejsze niż 4,50 x 2,30 m, przyjęto zwiększenie głębokości do 6,00 m ze względu na skrajnię, lepszą widoczność przy manewrze wyjazdu; natomiast szerokość zwiększono do 2,50 m. Dla osób niepełnosprawnych wymagane nie mniejsze niż 4,50 x 3,60 m przyjęto 6,00 x 3,60 m. System odwodnienia przyjęto bez zmian pozostawiając odwodnienie powierzchniowe z odprowadzeniem do istniejących i projektowanych rowów. 2) Aktualne uwarunkowania wykonania przedmiotu zamówienia: Przyjęto uwarunkowania do dalszej realizacji zadania w systemie zaprojektuj i zbuduj. Dalsze prace projektowe należy realizować na podstawie niniejszego opracowania Programu funkcjonalno - użytkowego i załączonych rysunków. Dopuszcza się wprowadzenie zmian i modyfikacji jeżeli wynikną one z dodatkowych analiz, uzyskanych bardziej szczegółowych materiałów, pozyskanych dodatkowych pomiarów i badań oraz innych uwarunkowań. Prace projektowe należy wykonywać zgodnie między innymi z przepisami wymienionymi w części informacyjnej programu funkcjonalno - użytkowego. Po stronie Wykonawcy do dalszego opracowania i realizacji projektu należy pozyskanie: - mapy sytuacyjno - wysokościowej wraz z uzbrojeniem do celów projektowych, - ustalenie programu badań geotechnicznych i uzgodnienie go, - wykonanie badań geotechnicznych, - dokonanie wizji terenowej wraz z wykonaniem inwentaryzacji stanu istniejącego, - uzyskanie uwarunkowań wyjściowych z zakresu niezbędnych branż, - opracowanie projektu wraz z uzyskaniem wymaganych uzgodnień, opinii, i decyzji wymaganych na etapie projektowania. W dalszej kolejności po uzyskaniu według potrzeb Pozwolenia na budowę lub Decyzji ZRID albo tylko zgłoszenia robót Wykonawca: - uzgodni z Zamawiającym szczegółowy harmonogram wykonania robót, - przejmie plac budowy od Zamawiającego zobowiązując się do odpowiedzialności za następstwa swej działalności z zakresu prowadzonych robót z uwzględnieniem: - poprawnego prowadzenia i organizacji robót - należy przewidzieć wykonanie mostu tymczasowego oraz prowadzenie robót z zachowaniem ciągłości ruchu pojazdów, nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu, - zabezpieczenia interesów osób trzecich, - zapewnienie warunków bezpieczeństwa pracy, - zabezpieczeniem terenu robót przed dostępem osób postronnych, - poprawnych warunków bezpieczeństwa ruchu drogowego, - ochrony środowiska. Po zakończeniu budowy i dokonaniu odbioru Wykonawca przekaże Zamawiającemu dokumentację budowy oraz geodezyjną inwentaryzację powykonawczą. Zamawiający na etapie przetargu na wykonawstwo ustali wynagrodzenie ryczałtowe dla Wykonawcy z etapową płatnością po wykonaniu i odbiorze dokumentacji projektowej i po wykonaniu i odbiorze robót. Zamawiający zastrzega sobie prawo do bieżącej kontroli prac projektowych i wykonawczych poprzez bezpośrednią kontrolę, zwoływanie narad i spotkań. 3) Ogólne właściwości funkcjonalno - użytkowe: Realizacja zadania pt. Rozbudowa i zabezpieczenie szlaku wodnego Kółka Raduńskiego poprzez udrożnienie przepływu pomiędzy jeziorami Kłodno i Brodno Małe wraz z infrastrukturą towarzyszącą spowoduje; - podniesienia niwelety mostu o min. 1,10 m co udrożnieni szlak wodny między jeziorem Kłodno i jeziorem Brodno Małe, - podniesienie niwelety mostu powoduje podniesienie niwelety drogi na dojazdach a tym samym poprawi warunki gruntowo - wodne dla drogi, - rozbudowę przekroju poprzecznego poprzez poszerzenie jezdni drogi powiatowej do 6,00 m i dobudowę ciągu pieszo - rowerowego od strony jeziora Kłodno co poprawi warunki ruchowe i użytkowe tego odcinka drogi, - zagospodarowanie terenu bezpośrednio za mostem po lewej stronie (północnej) poprzez budowę miejsc postojowych, elementów małej architektury (stoły, ławki, kosze, oświetlenie, stojak na rowery i pochylnia dla łodzi uatrakcyjni teren pod względem rekreacyjno - wypoczynkowym), - powyższe poprawi w znaczącym stopniu bezpieczeństwo ruchu drogowego i szczególnie bezpieczeństwo ruchu rowerowego i pieszego, - ponadto realizacja tego przedmiotowego odcinka drogi zlokalizowanego w ciągu drogi powiatowej nr 1908G Sianowo - Garcz - Chmielno - Zawory - Ręboszewo będzie stanowiła zaczątek poprawnej niezależnej komunikacji pieszej i rowerowej między miejscowościami Zawory i Chmielno. 2. UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania pisemnej akceptacji Zamawiającego dotyczącej ostatecznego kształtu kompletnej dokumentacji projektowej. Zamawiający planuje przeprowadzenie co najmniej 2 konsultacji z kierownikiem (upoważnionym przedstawicielem Wykonawcy) celem ustalania szczegółowych rozwiązań projektowych. Konsultację odbędą się w siedzibie Zamawiającego. 3. Zamawiający sugeruje aby przed przystąpieniem do złożenia oferty i określenia w tym celu wartości przedmiotu zamówienia Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie prowadzenia przyszłych prac, w celu uniknięcia nieprawidłowości w wycenie. 4. Zakres zamówienia obejmuje: - wykonanie prac projektowych wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji zezwalających na realizację inwestycji drogowej dla zakresu opisanej powyżej, - wykonanie map do celów projektowych, - wykonanie i zatwierdzenie projektu stałej organizacji ruchu dla drogi powiatowej nr 1908G w miejscowości Zawory - należy przewidzieć wykonanie mostu tymczasowego oraz prowadzenie robót z zachowaniem ciągłości ruchu pojazdów, nie dopuszcza się całkowitego zamknięcia drogi dla ruchu, - wykonanie badań gruntowych w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, - Zamawiający wymaga wykonania dokumentacji w następujący sposób: - projekt budowlany, - projekt wykonawczy, - przedmiary robót, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, - kosztorys inwestorski, - informacje dotyczące bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, - projekt organizacji ruchu. 5. Wybrany Wykonawca zobowiązany jest do opracowania i przedstawienia Zamawiającemu do akceptacji harmonogramu rzeczowo - finansowego wykonania robót w ciągu 7 dni od dnia uzyskania pozwolenia na budowę. 6. Przedmiot zamówienia został opisany w załączniku nr 1 do SIWZ, który stanowi program funkcjonalno - użytkowy
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium w wysokości 80 000,00 zł (słownie: osiemdziesiąt tysięcy złotych 00/100). 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275, z 2008 r. Nr 116, poz. 730 i 732 i Nr 227, poz. 1505 oraz z 2010 r. Nr 96, poz. 620). 3. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, lecz nie później niż do dnia 03.03.2014 r. do godz. 11:00. 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Starostwa Powiatowego w Kartuzach - Bank PKO BP o/Kartuzy, nr konta: 53 1020 1866 0000 1802 0002 6948, z podaniem tytułu Wadium - przetarg nieograniczony - Zaprojektowanie i wykonanie przedsięwzięcia budowlanego polegającego na przebudowie odcinka drogi powiatowej, przebudowie mostu i budowie infrastruktury towarzyszącej na drodze powiatowej nr 1908G w miejscowości Zawory. 5. Za datę wniesienia wadium uznaje się datę wpływu środków na rachunek Zamawiającego, a do oferty - wymóg porządkowy, należy załączyć opisaną zgodnie z pkt 4 kserokopię przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem. Zamawiający zastrzega sobie prawo sprawdzenia czasu wpływu wadium na swoje konto. 6. W przypadku wnoszenia wadium w pozostałych formach określonych w pkt 2, beneficjentem jest Powiat Kartuski przy ul. Dworcowej 1 w Kartuzach, dokument wadium należy złożyć w osobnej opisanej kopercie (kopertę wadium spiąć z kopertą oferta), natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię, dołączyć do oferty. 7. Wadium składane w formie określonej w pkt 6 musi mieć datę początkową ważności równą, co najmniej terminowi składania ofert, a datę końcową ważności upływającą najwcześniej w ostatnim dniu związania ofertą. W razie zawieszenia postępowania lub przedłużenia terminu składania ofert, końcowy termin ważności wadium wniesionym w formie niepieniężnej albo zostanie przedłużony przez Wykonawcę albo wniesie on nowe wadium na przedłużony okres. 8. Zamawiający zastrzega, że w razie składania gwarancji lub poręczeń jako wadium przetargowego, w treści tych gwarancji i poręczeń nie mogą być żadne postanowienia ograniczające prawo Zamawiającego do ich realizacji. 9. Wykonawcy, którzy nie wniosą wadium do upływu terminu składania ofert zostaną wykluczeni z postępowania o udzielenie zamówienia, zgodnie z art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp. 10. Zamawiający zwraca wadium w przypadkach oraz na zasadach określonych w art. 46 ust. 1-4 ustawy Pzp. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium w przypadku wystąpienia okoliczności wskazanych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://spow.kartuzy.ibip.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach