Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku remizy strażackiej OSP w Zaborze

Gmina Zabór ogłasza przetarg

  • Adres: 66-003 Zabór, ul. Lipowa 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3218308 , fax. 068 3218301
  • Data zamieszczenia: 2013-01-07
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zabór
    ul. Lipowa 15 15
    66-003 Zabór, woj. lubuskie
    tel. 068 3218308, fax. 068 3218301
    REGON: 00054484600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: ww.gminazabor.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy i rozbudowy budynku remizy strażackiej OSP w Zaborze
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1)zaprojektowanie przebudowy i rozbudowy budynku remizy strażackiej OSP w Zaborze oraz uzyskanie pozwolenia na budowę, 2)wykonanie, na podstawie opracowanej dokumentacji, robót budowlanych polegających na przebudowie i rozbudowie budynku remizy strażackiej OSP w Zaborze, przy wykorzystaniu Warunków Kontraktowych FIDIC dla urządzeń elektrycznych i mechanicznych oraz robót inżynieryjnych i budowlanych projektowanych przez wykonawcę (czwarte wydanie angielsko-polskie 2008. (Żółta Książka FIDIC). Przedmiot zamówienia obejmuje: 1.Sporządzenie projektu budowlanego wraz z uzyskaniem wszelkich decyzji administracyjnych niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, w tym pozwolenia na budowę. W szczególności w zakresie dokumentacji należy uwzględnić: a)wykonanie projektu budowlanego, zawierającego projekt zagospodarowania terenu, projekt architektoniczno-budowlany oraz stosownie do potrzeb oświadczenia właściwych jednostek organizacyjnych o zapewnieniu dostaw energii, wody, ciepła i gazu, odbioru ścieków oraz o warunkach przyłączenia obiektu do sieci kanalizacyjnej i gazowej, z uzyskaniem wszelkich niezbędnych opinii i uzgodnień, b)wykonanie projektów branżowych wykonawczych - instalacji elektrycznej, centralnego ogrzewania, instalacji wodno-kanalizacyjnej wraz z przyłączem, instalacji gazowej, klimatyzacji oraz wentylacji grawitacyjnej, 2.Uzyskanie akceptacji projektu budowlanego w zakresie jego zgodności z Programem Funkcjonalno - Użytkowym. 3.Opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót; 4.Opracowanie przedmiarów robót i kosztorysów; 5.Wykonanie robót budowlanych wraz z infrastrukturą techniczną na podstawie projektu budowlanego i zgodnie z Programem Funkcjonalno-Użytkowym 6.Przeprowadzenie wymaganych prób, badań i sprawdzeń, 7.Wyposażenie przebudowanego i rozbudowanego budynku OSP w Zaborze w urządzenia higieniczno-sanitarne, 8.Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem obiektu do użytkowania - wykonanie dokumentacji powykonawczej wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie. Parametry techniczne obiektu przed rozbudową : powierzchnia zabudowy- 179,53 m2; powierzchnia użytkowa - 153,77 m2 ; kubatura całkowita - 792,4 m3 Parametry techniczne obiektu po przebudowie i rozbudowie : powierzchnia zabudowy- 269,77 m2; powierzchnia użytkowa - 225,28 m2 ; kubatura całkowita - 1.338,5 m3 W części istniejącej, przewidziano następujący zakres prac: rozbiórka istniejącego pokrycia dachu wraz z obudową z blachy stalowej, rozbiórka istniejącego stropu nad pomieszczeniami garażowymi, rozbiórka ściany konstrukcyjnej pomiędzy pomieszczeniami garażowymi, przebudowę istniejącego dachu płaskiego na dach dwuspadowy kryty blacho-dachówką, budowę dachu czterospadowego na wieży strażackiej, budowę kotłowni gazowej, przebudowę ścianek działowych, remont istniejących pomieszczeń (sala konferencyjna, hall, kotłownia, dwa magazyny, garaż), przebudowę bramy wjazdowej nad garażem (podwyższenie nadproża). Sala konferencyjna zostanie wyposażona w klimatyzację dla zapewnienia optymalnych warunków do prowadzenia szkoleń. Zakłada się rozbudowę części użytkowej budynku remizy o następujące pomieszczenia: wiatrołap, szatnia, łazienka, WC , pomieszczenie socjalne, pokój dyżurny, hall, pomieszczenie do czyszczenia ubrań. Przewidziano wykonanie nowej elewacji na części dobudowanej oraz części istniejącej wraz z ociepleniem budynku. Przewidziano rozbudowę następujących instalacji: 1) Zasilanie w energię elektryczną - z istniejącego przyłącza energetycznego, rozbudowa instalacji elektrycznej wewnątrz budynku. 2) Przyłącze wodociągowe - z istniejącego przyłącza wodociągowego, zakłada się rozbudowę instalacji wodociągowej wewnętrznej z projektowanej kotłowni; 3) Przyłącze kanalizacyjne - przewidziano nowe przyłącze do kanalizacji sanitarnej, 4) Przyłącze gazowe - przewidziano nowe przyłącze do sieci gazowej wraz z wewnętrzną instalacją. Zagospodarowanie terenu: wykonanie chodników do komunikacji pieszej o nawierzchni z kostki brukowej wokół budynku, wykonanie podestów wejściowych, wykonanie oświetlenia zewnętrznego na budynku - po jednym punkcie świetlnym nad bramami garażowymi oraz wejściem do budynku (należy zastosować oświetlenie z czujką ruchu dla zapewnienia optymalizacji zużycia energii). Prace będą prowadzone na czynnym obiekcie. W trakcie wykonywania robót Wykonawca musi zapewnić ciągłe użytkowanie jednego garażu samochodowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 11 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości: 6.000,00 PLN (słownie: sześć tysięcy 00/100 złotych). 2.Wadium można wnieść w jednej z niżej wymienionych form: 1)w pieniądzu, 2)w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3)gwarancjach bankowych, 4)gwarancjach ubezpieczeniowych, 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity - Dz. U. z 2007 r. nr 42, poz. 275, z p. zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank PKO BP SA I Oddz. Zielona Góra nr rachunku: 71 1020 5402 0000 0202 0027 8820 z dopiskiem Znak sprawy: ZW.272.1.1.2013 Wadium musi znaleźć się na rachunku Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wniesione w innej formie niż pieniężna należy w oryginale dołączyć do oferty. W treści dokumentu musi się znajdować nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie wypłaty na rzecz Zamawiającego kwoty wadium w przypadkach określonych ustawą Prawo zamówień publicznych. 5.Oferta nie zabezpieczona akceptowalną formą wadium zostanie odrzucona. 6.Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone zgodnie z art. 46 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art.46 ust. 4a ustawy. 8.Na mocy art. 46 ust. 4a ustawy Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że Wykonawca udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 10.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 11.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie sytuacji opisanej w pkt. 7, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: b)odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeśli Zamawiający żąda takiego zabezpieczenia), d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.wrota.lubuskie.pl/ugzabor/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach