Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie ogłasza przetarg
- Adres: 21-100 Lubartów, ul. Cicha 6
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 081 463 90 01 , fax. 081 855 30 15
- Data zamieszczenia: 2009-07-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Spółdzielnia Mieszkaniowa w Lubartowie
ul. Cicha 6 6
21-100 Lubartów, woj. lubelskie
tel. 081 463 90 01, fax. 081 855 30 15
REGON: 00048647400000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółdzielnia Mieszkaniowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i wykonanie modernizacji instalacji c.o. w budynkach mieszkalnych przy ul. Słowackiego 3 B, Lipowej 8, 3-go Maja 24, Orlicz-Dreszera 12 i 18, Powstańców Warszawy 75, 1-go Maja 69, Al. 1000-lecia 3 i 5 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres robót w budynkach 1-go Maja 69, Powstańców Warszawy 75, Lipowa 8, Al. 1000-lecia 3 i 5: 1. Wykonanie dokumentacji technicznej określającej dobór nastaw automatycznych zaworów podpionowych na podstawie istniejącej dokumentacji instalacji c.o. z uwzględnieniem opracowań audytu energetycznego, 2. Dostawa urządzeń wraz z niezbędnymi materiałami, 3. Demontaż istniejących zaworów, 4. Montaż zaworów, 5. Płukanie instalacji c.o., 6. Wykonanie nastaw zaworów, 7. Wykonanie próby szczelności na zimno, 8. Wykonanie próby na gorąco i niezbędnych regulacji. Ze względu na zamontowanie w większości budynków zaworów firmy Honeywell Kombi 3 Plus (biorąc pod uwagę względy eksploatacyjne) zalecamy zamontowanie tego typu zaworów lub ich odpowiedników. Średnice istniejących zaworów podlegających wymianie oraz ich ilości w poszczególnych budynkach: a) 1-go Maja 69 - fi 10 - 4 szt., fi 15 - 6 szt., fi 20 - 7 szt., fi 25 - 5 szt. b) Al. 1000-lecia 3 - fi 10 - 1 szt., fi 15 - 8 szt., fi 20 - 4 szt., fi 25 - 5 szt. c) Al. 1000-lecia 5 - fi 10 - 1 szt., fi 15 - 8 szt., fi 20 - 4 szt., fi 25 - 5 szt. d) Lipowa 8 - fi 10 - 5 szt., fi 15 - 3 szt., fi 20 - 7 szt. e) Powstańców Warszawy 75 - fi 10 - 7 szt., fi 15 - 4 szt., fi 20 - 12 szt., fi 25 - 9 szt. Zakres robót w budynkach Słowackiego 3 B, 3-go Maja 24, Orlicz-Dreszera 12 i 18: 1. Opracowanie dokumentacji technicznej na regulację istniejącej instalacji c.o. (zawory podpionowe są zamontowane), 2. Płukanie instalacji co., 3. Wykonanie instalacji c.o. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunkiem udziału w przetargu jest posiadanie uprawnień do prowadzenia działalności zgodnie z przedmiotem zamówienia oraz spełnianie wymagań wynikających z art. 22 ustawy Prawo Zamówień Publicznych oraz złożenie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt. XI specyfikacji. Ocena spełnienia warunków udziału w przetargu będzie prowadzona w oparciu o przedłożone przez Oferenta dokumenty i oświadczenia. Oferenci, którzy przedłożą dokumenty i oświadczenia potwierdzające spełnienie wymaganych warunków zostaną dopuszczeni do badania i oceny.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wzór oferty Oferowana cena robót - Załącznik nr 1 do specyfikacji wraz z załączonym kosztorysem ofertowym, 2. Oświadczenie o akceptacji warunków przetargu - załącznik nr 2 do specyfikacji, 3. Oświadczenie Oferenta o spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 3 do specyfikacji, 4. Oświadczenie Oferenta o niepodleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo Zamówień Publicznych - załącznik nr 4 do specyfikacji, 5. Wykaz wykonanych robót instalacji c.o. w okresie ostatnich 3 lat - załącznik nr 5 do specyfikacji, 6. Aktualny dokument (do 6 miesięcy od daty wystawienia przez organ wydający) dopuszczający Oferenta do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem (odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenie o prowadzeniu działalności gospodarczej), 7. Aktualne zaświadczenie (do 3 miesięcy od daty wystawienia) z organu podatkowego o braku zaległości podatkowych, 8. Aktualne zaświadczenie (do 3 miesięcy od daty wystawienia) z ZUS-u o niezaleganiu ze składkami na ubezpieczenie społeczne, 9. Informacja z Krajowego Rejestru Karnego na temat karalności (do 6 miesięcy od daty wystawienia), 10. Oryginał referencji wystawionych w 2007 i 2008 r. lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem wykonanych robót instalacji c.o.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: wiarygodność i solidność Wykonawcy (referencje)
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.smlubartow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Wykonanie robót elektrycznych polegających na wymianie oświetlenia w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: Zarządzanie energią w budynkach Komendy Miejskiej PSP w Lublinie oraz w budynkach podległych Jednostek Ratowniczo-Gaśniczych.
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dróg osiedlowych w Gminie Lubycza Królewska
Dodano: 2016-07-27 - Budowa obiektów sportowo-rekreacyjnych przy Zespole Szkół Miejskich Nr 2 oraz Hrubieszowskim Ośrodku Sportu i Rekreacji
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie strefy aktywności sportowej i rekreacji na Sławinie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie i zamontowanie trybuny sportowej zamawianej na potrzeby Państwowej Szkoły Wyższej im. Papieża Jana Pawła II w Białej Podlaskiej
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie modernizacji wymiennikowni, instalacji c. o. i ciepła technologicznego dla Biblioteki Uniwersyteckiej Katolickiego Uniwersytetu Lubelskiego Jana Pawła II w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Utworzenie dodatkowej sali wzmożonego nadzoru noworodkowego w Oddziale Noworodkowym z Patologią Noworodka SP ZOZ Świdnik
Dodano: 2016-07-27 - Budowa czterech budynków gospodarczych na terenie szkółki leśnej Rzeczyca
Dodano: 2016-07-27 - Budowa trzech skwerów położonych przy ulicach: Chmielarczyka, Hempla, Krakowskim Przedmieściu (przy ul. Krótkiej) w Lublinie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Sali gimnastycznej z zapleczem technicznym dla Zespołu Szkół Publicznych w Wilkowie - II etap
Dodano: 2016-07-27