Przetargi.pl
Zaprojektowanie i wykonanie dwóch małych szkolnych placów zabaw zlokalizowanych przy Szkole Podstawowej w Starej Róży i Kamionce w ramach programu Radosna Szkoła

Gmina Stoczek Łukowski ogłasza przetarg

  • Adres: 21-450 Stoczek Łukowski, Pl. T. Kościuszki 1
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 025 7970182 , fax. (025) 797 00 47
  • Data zamieszczenia: 2011-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Stoczek Łukowski
    Pl. T. Kościuszki 1 1
    21-450 Stoczek Łukowski, woj. lubelskie
    tel. 025 7970182, fax. (025) 797 00 47
    REGON: 71050941200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.stoczeklukowski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i wykonanie dwóch małych szkolnych placów zabaw zlokalizowanych przy Szkole Podstawowej w Starej Róży i Kamionce w ramach programu Radosna Szkoła
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie dwóch placów zabaw wraz z wyposażeniem, bezpieczną sztuczną nawierzchnią, ścieżkami komunikacyjnymi, dojściami z kostki brukowej i zagospodarowaniem terenu zieleni w ramach programu Radosna Szkoła. 2. Wyposażenie placu zabaw powinno być tak dobrane, aby mogło służyć dzieciom z różnych grup wiekowych oraz o różnym stopni sprawności fizycznej i intelektualnej. Wyposażenie mogą stanowić pojedyncze elementy sprzętu rekreacyjnego lub zestawy, pozwalające na prowadzenie z dziećmi różnych form zajęć ruchowych (w szczególności pokonywanie przeszkód, wspinanie, czworakowanie, przeploty, zwisy, itp.) . Urządzenia powinny być zróżnicowane ze względu na możliwości dzieci (różnorodne drabinki, drążki do ćwiczeń, ścianki wspinaczkowe, pomosty, równoważnie, pochylnie, przeplotnie oraz kolorowe huśtawki). Sprzęt rekreacyjny powinien posiadać co najmniej trzyletni okres gwarancji, powinien być wykonany z bezpiecznych i trwałych materiałów, powinien być zgodny z Polskimi Normami oraz warunkami bezpieczeństwa określonymi w szczególności w przepisach o ogólnym bezpieczeństwie produktów. Sposób zagospodarowania terenu placu zabaw powinien uwzględniać pokrycie powierzchni placu zabaw: 2.1.Mały plac zabaw w Starej Róży: nawierzchnia bezpieczna w kolorze pomarańczowym - min. 160 m2 nawierzchnia komunikacji w kolorze niebieskim - min. 20 m2 nawierzchnia trawiasta - min. 70 m2 . 2.2. Mały plac zabaw w Kamionce: nawierzchnia bezpieczna w kolorze pomarańczowym - min. 162 m2 nawierzchnia komunikacji w kolorze niebieskim - min. 20 m2 nawierzchnia trawiasta - min. 70 m2 .
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 5.000 zł (słownie: pięć tysięcy złotych). 2. Wykonawca może wnieść wadium jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy Pzp, tj.: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 3. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium przed upływem terminu składania ofert. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto Zamawiającego: Bank Spółdzielczy Trzebieszów Oddział Stoczek Łukowski Nr 13 9206 1022 0000 0866 2001 0005 5. W przypadku wadium wnoszonego w pieniądzu, jako termin wniesienia wadium przyjęty zostaje termin uznania kwoty na rachunku Zamawiającego. 6. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz - oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego Urząd Gminy Stoczek Łukowski, Plac Tadeusza Kościuszki 1, 21 - 450 Stoczek Łukowski pok. Nr 107, a kserokopię dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy załączyć do oferty. 7. Niewniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy Pzp.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stoczeklukowskiug.bip.e-zeto.com/public/
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach