Przetargi.pl
zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy: ZP-1205/14)

Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego ogłasza przetarg

  • Adres: 01-813 Warszawa, ul. Marymoncka 99/103
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 5693700 , fax. 022 5693712
  • Data zamieszczenia: 2014-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centrum Medyczne Kształcenia Podyplomowego
    ul. Marymoncka 99/103 99/103
    01-813 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 5693700, fax. 022 5693712
    REGON: 00028909300000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie (nr sprawy: ZP-1205/14)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją w budynku CMKP przy ul. Schroegera 82 w Warszawie. 2. Przedmiotowe zamówienie obejmuje w szczególności: 1) w zakresie Etapu I - faza projektowa: a) opracowanie szczegółowej inwentaryzacji części Obiektu niezbędnej do wykonania przedmiotu zamówienia, w zakresie budowlanym i instalacyjnym, b) opracowanie projektu technicznego budowlanego, niezbędnego do uzyskania decyzji o pozwoleniu na budowę; c) opracowanie projektu technicznego wykonawczego wszystkich branż, kosztorysów inwestorskich, wizualizacji projektu oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót, wymaganych akceptacji rzeczoznawców, ekspertyz i badań zgodnie z wymogami Programu funkcjonalno-użytkowego, d) przedłożenie opracowanego projektu budowlanego, projektu wykonawczego wszystkich branż, przedmiarów robót i opracowań towarzyszących Inspektorom Nadzoru do sprawdzenia, wskazania ewentualnych zmian lub uzupełnień i akceptacji oraz Zamawiającemu do zatwierdzenia ostatecznej wersji dokumentacji projektowej, zaakceptowanej przez Inspektorów Nadzoru, e) przekazanie Zamawiającemu projektu technicznego w czterech egzemplarzach w formie papierowej oraz w wersji elektronicznej na płycie CD - w jednym egzemplarzu w formacie CAD i w jednym egzemplarzu w formacie PDF, oraz kosztorysów i STWiOR w dwóch egzemplarzach w formie papierowej i w jednym egzemplarzu w formie elektronicznej, na płycie CD w formacie PDF, f) złożenie w imieniu Zamawiającego kompletnego wniosku o pozwolenie na budowę oraz uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na budowę; 2) w zakresie Etapu II - faza budowlana: a) opracowanie i przedstawienie do akceptacji Zamawiającego Harmonogramu, przedstawiającego układ chronologiczny wykonania Robót budowlanych w zakresie czasu ich rozpoczęcia i zakończenia oraz przedmiotu i zakresu ich poszczególnych etapów, gwarantującego terminową realizację Robót budowlanych, b) opracowanie i przekazanie Zamawiającemu planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), c) założenie i prowadzenie dziennika budowy, d) opracowanie szczegółowego projektu organizacji robót w warunkach użytkowanego obiektu, e) wykonanie robót pomocniczych, przygotowawczych i porządkowych oraz naprawa ewentualnych uszkodzeń powstałych w czasie prowadzenia prac przez Wykonawcę. f) zapewnienie kierownika budowy, kierowników robót wymaganych branż oraz nadzoru autorskiego projektantów, g) zagospodarowanie terenu: uporządkowanie terenu, wytyczenie ciągów komunikacyjnych, h) wykonanie Robót budowlanych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej Dokumentacji technicznej, zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, harmonogramem, o którym mowa w lit. a, obowiązującym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej i sztuką budowlaną, i) sporządzenie dokumentacji powykonawczej, j) przekazanie Zamawiającemu wraz z dostarczonymi materiałami, wyposażeniem technicznym oraz urządzeniami, o którym mowa w ust. 3 pkt 1, certyfikatów lub aprobat technicznych, a także świadectw dopuszczenia do stosowania w budownictwie, kart gwarancyjnych i instrukcji obsługi, oraz przeprowadzenie szkolenia pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi dostarczonego sprzętu i wyposażenia, k) wykonie wszystkich wymaganych przepisami testów i pomiarów oraz przekazanie Zamawiającemu protokołów z pozytywnymi wynikami, najpóźniej w przeddzień zgłoszenia Przedmiotu Umowy do odbioru końcowego, l) doprowadzenie do dokonania odbioru wykonanych Robót budowlanych przez odpowiednie organy i przekazanie Zamawiającemu stosownych dokumentów najpóźniej w przeddzień zgłoszenia Przedmiotu Umowy do odbioru końcowego, m) doprowadzenie do dopuszczenia dźwigu do użytkowania przez odpowiednie organy i przekazanie Zamawiającemu stosownych dokumentów najpóźniej w przeddzień zgłoszenia Przedmiotu Umowy do odbioru końcowego, n) wywóz oraz w przypadkach wymaganych przepisami, utylizacji wszystkich zdemontowanych elementów znajdujących się na terenie budowy, z wyjątkiem wskazanych przez Zamawiającego, które Wykonawca zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu. 3. Roboty budowlane wykonywane będą w funkcjonującym obiekcie. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy, stanowiący Załącznik nr 1 do SIWZ. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia z należytą starannością, zgodnie z Polskimi Normami, wiedzą techniczną i innymi obowiązującymi przepisami. 6. Przy wykonywaniu przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązuje się do przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy, przepisów przeciwpożarowych oraz do zabezpieczenia terenu prowadzonych robót budowlanych. 7. Wykonawca dostarczy na własny koszt i ryzyko, w ramach wynagrodzenia, wszystkie niezbędne materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia i sprzęt oraz zapewni odpowiednio wykwalifikowany personel i nadzór nad realizacją zamówienia. 8. Wszystkie materiały, wyposażenie techniczne, urządzenia oraz sprzęt będą odpowiadać wymaganiom Prawa budowlanego dla wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie i wymaganiom określonym w dokumentacji technicznej. 9. Wszystkie materiały i urządzenia stanowiące przedmiot zamówienia powinny być fabrycznie nowe, a także posiadać atesty i certyfikaty zgodne z obowiązującymi przepisami. 10. Wymagany okres gwarancji na przedmiot zamówienia: 1) min. 36-miesięcznej gwarancji jakości na Roboty budowlane (materiały i robociznę); 2) min. 60-miesięcznej gwarancji jakości na dźwig (urządzenia, materiały i robociznę); licząc od dnia podpisania końcowego Protokołu Odbioru Robót budowlanych. 11. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. Wartość zamówienia została ustalona na kwotę 315 000,00 PLN
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 100 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: WADIUM: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w kwocie 9 000,00 PLN (słownie: dziewięć tysięcy złotych), przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO SA, nr rachunku 26 1240 6247 1111 0000 4974 0932, z dopiskiem na przelewie: Wadium w postępowaniu ZP-1205/14 na zaprojektowanie i wybudowanie szybu dźwigu osobowego wraz z jego instalacją. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej, jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej - dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz - oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy PZP, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. 7. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa PZP. ZABEZPIECZENIE NALEŻYTEGO WYKONANIA UMOWY: 1. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy, najpóźniej w dniu jej zawarcia, w kwocie odpowiadającej 10% ceny całkowitej brutto podanej w ofercie. 2. Zabezpieczenie może być wnoszone, według wyboru Wykonawcy, w jednej lub w kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Zamawiający nie wyraża zgody na wniesienie zabezpieczenia w formach określonych art. 148 ust. 2 ustawy PZP. 4. W przypadku wniesienia zabezpieczenia w formie pieniężnej Zamawiający przechowa je na oprocentowanym rachunku bankowym. 5. Z treści zabezpieczenia przedstawionego w formie gwarancji/poręczenia winno wynikać, że odpowiednio bank, ubezpieczyciel lub poręczyciel wypłaci na rzecz Zamawiającego żądaną kwotę zabezpieczenia, w terminie do 30 dni od wystąpienia przez Zamawiającego z pisemnym żądaniem zapłaty, na pierwsze wezwanie, bez odwołania, bez warunku, niezależnie od kwestionowania czy zastrzeżeń Wykonawcy i bez dochodzenia czy wezwanie Zamawiającego jest uzasadnione czy nie. 6. W przypadku, gdy zabezpieczenie będzie wnoszone w formie innej niż pieniądz, Zamawiający zastrzega sobie prawo do akceptacji projektu ww. dokumentu. Dokument taki winien uwzględniać postanowienia niniejszego rozdziału oraz wzoru umowy stanowiącego załącznik do SIWZ. 7. Zamawiający zwróci Wykonawcy 70% zabezpieczenia w terminie do 30 dni od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane. Pozostałe 30% zabezpieczenia pozostawione zostanie na zabezpieczenie roszczeń z tytułu rękojmi za wady i zostanie zwrócone w terminie do 14 dni po upływie okresu rękojmi za wady. 8. Strony ustalają, że okres rękojmi za wady fizyczne przedmiotu Umowy (w tym urządzenia, materiały i robociznę) wynosi 36 miesięcy licząc od dnia podpisania końcowego Protokołu Odbioru Robót.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zużycie energii elektrycznej w trybie jazdy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.cmkp.edu.pl/?cat=15
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach