Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej nad Pilicę

Gmina Warka ogłasza przetarg

  • Adres: 05-660 Warka, Plac St. Czarnieckiego 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 665 12 00 , fax. 048 665 12 25
  • Data zamieszczenia: 2015-03-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Warka
    Plac St. Czarnieckiego 1 1
    05-660 Warka, woj. mazowieckie
    tel. 048 665 12 00, fax. 048 665 12 25
    REGON: 00052662400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.warka.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa ścieżki pieszo-rowerowej nad Pilicę
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie: Zadanie 1. Utwardzenie działki budowlanej z przeznaczeniem na cele rekreacyjne - ścieżka rekreacyjna pieszo-rowerowa na działkach o nr ew. 1885/18; 1885/17; 127/5 i 127/4 położonych w Warce przy ul. Mostowej , ścieżka szerokości 250,00 cm i długości około 780,00 m Zadanie 2. Utwardzenie terenu działki budowlanej z przeznaczeniem na teren rekreacyjny o powierzchni 200,00 m2 na działce nr ew. 1885/17 położonej w Warce przy ul. Mostowej. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: 1) Opracowanie dokumentacji: a. projekt wykonawczy branży drogowej, zgodnie z umową, przepisami techniczno-budowlanymi, normami i wytycznymi w tym zakresie - 4 egz., b. projekt stałej organizacji ruchu - 4 egz., c. projekt czasowej organizacji ruchu na czas trwania robót - 4 egz. (w razie konieczności), d. projekt zieleni - 4 egz. e. inwentaryzacja zieleni kolidującej - 4 egz. (w przypadku wystąpienia kolizji), (w przypadku wystąpienia konieczności wycinki drzew i krzewów wykonawca w ramach dokumentacji opracuje wniosek o wydanie zezwolenia na usunięcie drzew i krzewów (2 egz.) f. szczegółowe specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - 3 egz. g. informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia - 3 egz., 2) Przekazanie Zamawiającemu całości opracowanej dokumentacji w formie papierowej i elektronicznej w formacie PDF, oraz uzyskanie akceptacji Zamawiającego wykonanej dokumentacji. 3) Opracowanie harmonogramu rzeczowo finansowego - 3 egz., 4) Zrealizowanie robót w oparciu o zatwierdzoną dokumentację techniczną po wytyczeniu robót przez uprawnionego geodetę. 5) Przeprowadzenie pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami SST, wyniki badań do akceptacji przez Inspektora. 6) Wykonywanie czynności nadzoru autorskiego określonych w art. 20 ust.1 pkt 4 ustawy Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (t.j. Dz. U. z 2013r. poz. 1409) 7) Przygotowanie rozliczenia końcowego robót i sporządzenia 3 egz. operatu kolaudacyjnego, który ma zawierać: umowę, umowy z ewentualnymi podwykonawcami, tabele elementów rozliczeniowych, protokół przekazania terenu budowy, protokoły odbioru robót zakrywanych, badania materiałów, recepty, badania typu, wyniki pomiarów, wyniki badań laboratoryjnych, deklaracje zgodności materiałów, aprobaty, sprawozdanie techniczne Wykonawcy, geodezyjna inwentaryzacje powykonawczą, inwentaryzację oznakowania, rozliczenie finansowe, potwierdzenie zakończenia robót, oświadczenie uprawnionych kierowników robót o wykonaniu zadania zgodnie z przepisami. 8) Sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej w formie PDF i dostarczenie jej na nośniku CD oraz w formie papierowej - 5 egzemplarzy 9) Przywrócenie przyległego do terenu budowy terenu do stanu przed przystąpieniem do robót 10) Przekazanie zrealizowanych robót rozliczeniem rzeczowym (m2; mb; szt.) w rozbiciu na zadanie nr 1 i nr 2 . Rozlicznie podpisane przez kierownika budowy , uprawnionego geodetę i inspektora nadzoru. Charakterystyczne parametry określające wielkość obiektu: Zadanie 1. Utwardzenie działki budowlanej z przeznaczeniem na cele rekreacyjne - ścieżka rekreacyjna Planowana ścieżka wzdłuż ulicy Mostowej z włączeniem do ul. Powstańców 1863 do wykonania na działkach o nr ew. 1885/18; 1885/17; 127/5 i 127/4 zlokalizowanych obok ul. Mostowej. Poprowadzenie ścieżki możliwie w linii prostej w pewnej odległości od granicy działki na której znajduje się ulica Mostowa. Na planowanej ścieżce przewidywany jest ruch pieszy i rowerowy- należy zaprojektować rozwiązanie uniemożliwiające wjazd na ścieżkę pojazdów samochodowych. Odwodnienie terenu na teren przyległy biologicznie czynny. W przypadku poprowadzenia ścieżki na nasypie należy przewidzieć przepusty pod ścieżką lub odwodnienie liniowe w celu odwodnienia terenu między planowaną ścieżką i nasypem pod ul. Mostową. Charakterystyka techniczna: - szerokość ścieżki 250,00 cm w świetle obrzeży 8/30 cm - długość ścieżki około 780,00 m. Na całej długości ścieżki należy wykonać mniej więcej w równych odległościach 4 poszerzenia ścieżki w obszarze objętym zgłoszeniem z przeznaczeniem na ławki i kosze na śmieci (4 ławki i 4 kosze na śmieci). Preferowane ławki z bali drewnianych grubo gabarytowych z oparciami lub z elementami betonowymi , kosze obudowa betonowa , wkład metalowy lub tworzywo sztuczne. Fundament pod ławki i kosze musi być betonowy mocno posadowiony uniemożliwiający dewastację i kradzież elementów. Ponadto wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi, owadobójczymi i przeciwpożarowymi. Środki impregnujące muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i do kontaktu z ludźmi. Dopuszcza się zastosowanie impregnatów koloryzujących dający kolor naturalny różnych gatunków drewna. Obsadzenie wzdłuż ścieżki drzewami (np. klon) i krzewami ozdobnymi (np. berberys) w ilości minimum 49 szt. drzew i 49 szt. krzewów Zadanie 2. Utwardzenie terenu działki budowlanej z przeznaczeniem na teren rekreacyjny Planowane utwardzenie terenu na działce nr ew. 1885/17 położonej w Warce przy ul. Mostowej. Utwardzony teren przewidziany dla ruchu pieszego i rowerowego połączony z planowaną ścieżką, należy zaprojektować rozwiązanie uniemożliwiające wjazd na teren pojazdów samochodowych. Odwodnienie utwardzonego terenu na tereny przyległy biologicznie czynne Charakterystyka techniczna: - Powierzchnia utwardzenia terenu : 200,00 m2 Na terenie należy zaprojektować i wykonać minimum 2 stoły z bali drewnianych lub z elementami betonowymi , z dwoma ławami przynajmniej na 8 osób każdy stół, minimum 2 kosze na śmieci oraz stojak na rowery minimum 10 stanowisk. Stoły, ławy, kosze i stojaki na rowery na fundamencie betonowym. Fundament pod stoły, ławy i kosze musi być betonowy mocno posadowiony uniemożliwiający dewastację i kradzież elementów. Ponadto wszystkie elementy drewniane należy zaimpregnować środkami grzybobójczymi, owadobójczymi i przeciwpożarowymi. Środki impregnujące muszą posiadać odpowiednie atesty dopuszczające je do stosowania w budownictwie i do kontaktu z ludźmi. Dopuszcza się zastosowanie impregnatów koloryzujących dający kolor naturalny różnych gatunków drewna. W teren utwardzony należy wkomponować min. 2 różne plansze do gry Gra w Klasy. Wszystkie elementy zagospodarowania w trakcie projektowania należy uzgodnić z Zamawiającym, natomiast przed wbudowaniem elementów zaprezentować Zamawiającemu do zatwierdzenia. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa program funkcjonalno-użytkowy - załącznik nr 7 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w SIWZ na stronie internetowej www.warka.pl/zp
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 10 000,00 zł. Wadium będzie uznane za wniesione, jeżeli przed terminem otwarcia ofert (dniem i godziną) będzie się znajdować: w pieniądzu - na koncie Zamawiającego; w innej formie niż pieniądz (dopuszczonej przez Zamawiającego) - znajdzie się w kasie Urzędu Miejskiego w Warce pl. Stefana Czarnieckiego 1. Szczegółowe wymagania dotyczące wadium określone są w SIWZ w pkt 8

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.warka.pl/zp
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach