Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie.

Gmina Cedry Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 83-020 Cedry Wielkie, ul. M. Płażyńskiego 16
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 58 6836164 , fax. 58 6836166
  • Data zamieszczenia: 2013-04-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Cedry Wielkie
    ul. M. Płażyńskiego 16 16
    83-020 Cedry Wielkie, woj. pomorskie
    tel. 58 6836164, fax. 58 6836166
    REGON: 19167494500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.cedry-wielkie.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i budowa miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie. 2.Zakres zamówienia obejmuje: 1)sporządzenia mapy do celów projektowych, 2)sporządzenie projektu koncepcyjnego w formie papierowej ( 2 egzemplarze) i elektronicznej zawierającego: a)część graficzną plan zagospodarowania terenu w skali 1:500; b)część opisową zawierającą : -opis planu zagospodarowania terenu; -opis rozwiązań funkcjonalnych; -opis rozwiązań materiałowych i technicznych. 3)Szacunek kosztów. 4)Wykonanie dokumentacji projektowej miasteczka ruchu drogowego w miejscowości Cedry Wielkie, który winien składać się z następujących elementów: a)aktualna mapa do celów projektowych, b)badania geotechniczne podłoża gruntowego, c)projekt budowlany i projekt wykonawczy 6 egz. + wersja elektroniczna, d)projekty branżowe oraz projekty rozwiązań usunięcia kolizji z urządzeniami technicznymi i podziemnymi, jeśli zaistnieją kolizje 6 egz. + wersja elektroniczna, e)oddzielne przedmiary robót do każdej z branży 2 egz. + wersja elektroniczna, f)kosztorys inwestorski dla każdej z branży 2 egz. + wersja elektroniczna, g)szczegółową specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót dla każdej z branży 2 egz. + wersja elektroniczna/, h)informację Planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia 6 egz. + wersja elektroniczna, i)dokumentacja geologiczna 2 egz. + wersja elektroniczna, 5.Uzyskanie wszelkich wynikających z przepisów prawa opinii, zgód, uzgodnień, decyzji i pozwoleń. 6.Uzyskanie od wszystkich użytkowników sieci infrastrukturalnych technicznych warunków przyłączenia i realizacji robót. 7.Zapewnienie obsługi geodezyjnej. 8.Wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację projektową obejmujących budowę miasteczka ruchu w miejscowości Cedry Wielkie wraz z uzyskaniem ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie, zgodnie z mającymi zastosowanie przepisami prawa. 9.Wykonanie inwentaryzacji powykonawczej. 10.Prowadzenia pomiarów kontrolnych zgodnie z wymogami ST wraz z pobieraniem próbek i dostarczaniem ich organom kontrolnym Zamawiającego (Nadzór Inwestorski i Laboratorium Zamawiającego). 11.Przygotowania harmonogramu badań kontrolnych w odniesieniu do harmonogramu realizacji robót. 12.Opracowania harmonogramu rzeczowo-finansowego. 13.Prowadzenia dziennika budowy i wykonywanie obmiarów ilości zamawianych robót. 14.Przygotowania rozliczenia końcowego robót. 15.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w programie funkcjonalno - użytkowym stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 16.Przedmiot zamówienia obejmuje również uzyskanie wszelkich niezbędnych zezwoleń i pozwoleń w tym uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę 17.Wykonawca zobowiązany będzie do przeniesienia majątkowych praw autorskich oraz świadczenia nadzoru autorskiego. 18.Zamawiający informuję, iż miejsce wykonania przedmiotu zamówienia, objęte jest nadzorem konserwatorskim. 19.Wykonawca zobowiązany jest wykonać pełny zakres robót, który jest konieczny z punktu widzenia dokumentacji, przepisów prawa, wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, dla uzyskania końcowego efektu określonego przez przedmiot zamówienia, a więc wykonać zadanie bez względu na występujące trudności i nieprzewidziane okoliczności jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia. 20.Wykonawcy ponoszą odpowiedzialność za zapoznanie się z należytą starannością z treścią dokumentacji przetargowej oraz za uzyskanie wiarygodnej informacji odnośnie warunków i zobowiązań, które w jakikolwiek sposób mogą wpłynąć na cenę oferty lub realizację robót. 21.Ponadto roboty budowlane należy wykonać w sposób zgodny z przepisami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (tj. Dz.U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn zm.), przepisami wykonawczymi do w/w ustawy, innymi obowiązującymi aktami prawa odnoszącymi się do przedmiotu zamówienia, aktualnymi polskimi normami i normami branżowymi oraz właściwymi przepisami bhp i ppoż. 22.Wszystkie stosowane materiały budowlane użyte do wykonania przedmiotu zamówienia powinny posiadać stosowne certyfikaty, aprobaty techniczne i atesty wydane przez upoważnioną instytucję. 23.Wykonawca zgłosi do organów administracyjnych zamiar rozpoczęcia oraz zakończenia robót budowlanych wraz z kompletem wymaganych dokumentów. 24.Roboty tymczasowe i towarzyszące winny być wliczone oraz skalkulowane łącznie z robotami podstawowymi. 25.Sprzęt budowlany niezbędny do wykonania przedmiotu niniejszego zamówienia powinien posiadać aktualne przeglądy i badania. 26.Wymagany okres gwarancji: 36 miesięcy od daty podpisania protokołu odbioru końcowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia jest wniesienie wadium w prawidłowej wysokości 10 000,00 zł. 2.Wadium może być wniesione w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (musi być poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych oraz poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (art. 45 ust. 6 ustawy). 3.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 4.Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na poniższy rachunek bankowy Zamawiającego: BS w Pruszczu Gdańskim nr 11 8335 0003 0200 0114 2000 0019. Wykonawca wnoszący wadium w pieniądzu zobowiązany jest do wpłacenia go odpowiednio wcześniej, tak aby znalazło się ono na koncie Zamawiającego przed datą i godziną składania ofert. 5.Wadium wnoszone w formie niepieniężnej powinno być wystawione na Urząd Gminy Cedry Wielkie ul. M. Płażyńskiego 16, 83-020 Cedry Wielkie. Oryginał dokumentu należy złożyć w opisanej kopercie wraz z ofertą, natomiast potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię należy dołączyć do oferty. 6.Dokument poręczenia/gwarancyjny powinien przewidywać utratę wadium na rzecz Zamawiającego w przypadkach określonych w pkt. 7 i 8. 7.Wykonawca traci wadium na rzecz Zamawiającego, wraz z odsetkami, w przypadku, gdy Wykonawca, którego oferta została wybrana: a.odmówi podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie, b.nie wniesie zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c.zawarcie umowy będzie niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. 8.Ponadto Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie do uzupełnienia dokumentów, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy, nie złoży dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust 1 ustawy, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 9.Wadium musi zabezpieczać ofertę w całym okresie związania ofertą, który wynosi 30 dni od upływu terminu składania ofert. 10.Zamawiający zwróci wadium dla Wykonawcy na zasadach określonych w art. 46 ustawy Prawo zamówień publicznych.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.cedry-wielkie.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach