Komenda Wojewódzka Policji ogłasza przetarg
- Adres: 66-400 Gorzów Wielkopolski, ul. Kwiatowa 10
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 95 738 14 41 , fax. 95 738 14 35
- Data zamieszczenia: 2013-10-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji
ul. Kwiatowa 10 10
66-400 Gorzów Wielkopolski, woj. lubuskie
tel. 95 738 14 41, fax. 95 738 14 35
REGON: 21022150800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubuska.policja.gov.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Policja
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowej pomiędzy węzłem OST-112 usytuowanym w Komendzie Powiatowej Policji w Nowej Soli a Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Zaprojektowanie i budowa linii światłowodowej pomiędzy węzłem OST-112 usytuowanym w Komendzie Powiatowej Policji w Nowej Soli a Komendą Powiatową Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli. 2. KOD CPV: 45000000 - 7 Roboty budowlane; 45232300-5 Roboty budowlane i pomocnicze w zakresie budowy linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych, 71300000-1 - Usługi inżynieryjne. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Program funkcjonalno - użytkowy - załącznik nr 1 do SIWZ. 4. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA: 1) Przedmiotem projektu jest połączenie, za pomocą kabla światłowodowego jednomodowego wraz z zakończeniami na dostarczonych przełącznicach światłowodowych, węzła OST-112 usytuowanego w nowo budowanym obiekcie Komendy Powiatowej Policji w Nowej Soli z węzłem teleinformatycznym Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli. 2) Relację objętą projektem przedstawiono w tabeli nr 1 Programu funkcjonalno - użytkowego. 3) W ramach realizacji projektu Wykonawca: a) wykona pełną wymaganą obsługę techniczną i formalną, b) opracuje dokumentację projektową oraz kompletną dokumentację powykonawczą będącą uzupełnieniem i ewentualnym uszczegółowieniem projektu, c) dokona zakupu wszelkich materiałów i osprzętu koniecznego do budowy linii światłowodowej, d) uzyska wszelkie prawem przewidziane uzgodnienia i pozwolenia, e) dokona montażu światłowodu w pierwotnej kanalizacji teletechnicznej operatora telekomunikacyjnego w tym ułożenia kabli, spawania, wykonania złącz i instalacji przełącznic w dostarczonych szafach telekomunikacyjnych, f) wykona pomiary reflektometryczne ułożonej linii i sporządzi z nich dokumentację w 2 egzemplarzach (każdy w wersji papierowej i elektronicznej), g) w obiektach wykona ekwipotencjalizację dostarczonych szaf telekomunikacyjnych w oparciu o istniejące na obiektach uziomy. 4) W ramach projektu technicznego Wykonawca opracuje dokumentację projektową dla budowy linii światłowodowej i uzyska właściwe dla tego projektu uzgodnienia i pozwolenia. Dokumentacja powinna zostać przygotowana w uzgodnieniu z Zamawiającym. Projekt powinien uwzględniać wymagania określone przez TP S.A i zostać sprawdzony przez osobę posiadającą uprawnienia budowlane w zakresie projektowania linii telekomunikacyjnych. Ponadto wymagane jest aby projekt dostarczony został w formie papierowej (3 egz.) i w formie elektronicznej. 5. Zamawiający dopuszcza możliwość przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej (technicznej) obiektów wymienionych w tabeli nr 1 Programu funkcjonalno - użytkowego nie później niż 7 dni przed złożeniem oferty. Chęć dokonania wizji technicznej obiektów Zamawiający musi zgłosić pisemnie lub faksem na nr 95 738 1635, nie później niż 3 dni przed planowaną wizją techniczną. Koszty dokonania wizji lokalnej (technicznej) poniesie Wykonawca. 6. Wykonawca odpowiada za szkody spowodowane wadami dokumentacji projektowej. Aprobata Zamawiającego przedstawionej dokumentacji nie będzie miała wpływu na odpowiedzialność Wykonawcy za opracowanie dokumentacji projektowej. 7. Wszelkie koszty związane z realizacją zamówienia, w tym: koszty poniesione na ewentualne badania geotechniczne, odkrywki, pomiary i ekspertyzy niezbędne do wykonania dokumentacji oraz wszelkie inne opłaty i koszty związane z wykonaniem dokumentacji, wywóz odpadów powstałych w trakcie realizacji robót budowlanych i koszty związane z ich utylizacją oraz koszty zużytych mediów są kosztami Wykonawcy. 8. Wykonawca zapewni nadzór autorski wykonywany przez Projektanta w okresie realizacji inwestycji w ramach wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy. 9. W ramach wynagrodzenia brutto wynikającego z zawartej umowy, Wykonawca przeniesie na rzecz Zamawiającego wszelkie autorskie prawa majątkowe do dokumentacji projektowej. 10. Przed przystąpieniem do robót należy projekty wykonawcze przedstawić do sprawdzenia i uzgodnienia z upoważnionymi przedstawicielami Zamawiającego. 11. Miejsce realizacji zadania: - Komenda Powiatowa Policji w Nowej Soli, działka nr 165/81; - Komenda Powiatowa Państwowej Straży Pożarnej w Nowej Soli, ul. Piłsudskiego 65a 12. Przy realizacji zamówienia zastosowanie mają przepisy ustawy Prawo budowlane (tekst jednolity Dz. U. z 2010r. nr 243 poz. 1623 z późn. zm.). 13. W przypadku powstania w trakcie realizacji prac odpadów lub elementów wymagających utylizacji za ich prawidłową, zgodną z obowiązującymi przepisami utylizację jest odpowiedzialny Wykonawca. 14. Za wyrządzenie ewentualnych szkód w trakcie robót odpowiedzialność ponosi Wykonawca. 15. Dostarczone w ramach realizacji przedmiotu zamówienia urządzenia muszą być fabrycznie nowe, kompletne, w pełni sprawne oraz nieobciążone prawami osób trzecich, a po zainstalowaniu gotowe do eksploatacji bez żadnych dodatkowych nakładów ze strony Zamawiającego. 16. We wszystkich pozycjach opisu przedmiotu zamówienia, w których zostały wskazane nazwy własne, nazwy producentów, znaki towarowe, zapisy te należy rozumieć jako - typu - i oznaczają możliwość zastosowania rozwiązań równoważnych do wskazanych, tzn. o nie gorszych parametrach techniczno - użytkowych od proponowanych przez Zamawiającego. 17. Termin płatności: płatności częściowe, do 30 dni kalendarzowych od daty dostarczenia prawidłowo wystawionej faktury VAT do siedziby Zamawiającego. 18. Załącznik nr 10 do SIWZ - Projekt umowy zawiera w szczególności opis obowiązków Zamawiającego i Wykonawcy w ramach realizacji zamówienia, a także zapisy dotyczące wynagrodzenia, płatności, terminów i odbiorów, odpowiedzialności w zakresie gwarancji i rękojmi, praw autorskich, warunków zmian do umowy, odstąpienia od umowy i wypowiedzenia oraz kar umownych i in. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.lubuska.policja.gov.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26