Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa kanalizacji teletechnicznej WSOSP - numer Zp/pn/43/2015

Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie ogłasza przetarg

  • Adres: 08-521 Dęblin, ul. Dywizjonu 303 35
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 551 74 53 , fax. 81 551 74 52
  • Data zamieszczenia: 2015-05-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wyższa Szkoła Oficerska Sił Powietrznych w Dęblinie
    ul. Dywizjonu 303 35 35
    08-521 Dęblin, woj. lubelskie
    tel. 81 551 74 53, fax. 81 551 74 52
    REGON: 06005921600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wsosp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa kanalizacji teletechnicznej WSOSP - numer Zp/pn/43/2015
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) przedmiotem zamówienia jest inwestycja pn. Zaprojektowanie i budowa kanalizacji teletechnicznej WSOSP w formie pod klucz, tj. projekt i realizacja; 2) lokalizacja: Dęblin obręb 1, powiat Ryki, woj. lubelskie, teren lotniska Dęblin, działki ewidencyjne nr: 4080/101, 4080/103, 4080/106, 4080/107, 4080/108, 4080/109, 4080/114, 4080/116; 3) zakres zamówienia: a) opracowanie dokumentacji technicznej zawierającej wszystkie projekty branżowe w zakresie zgodnym z obowiązującymi przepisami oraz uzgodnione z użytkownikiem WSOSP; b) uzyskania w imieniu Zamawiającego wszelkich niezbędnych pozwoleń i decyzji, w tym dokonanie uzgodnień z konserwatorem zabytków; c) uzyskanie w imieniu Zamawiającego pozwolenia na budowę; d) inwentaryzacja istniejącej kanalizacji teletechnicznej; e) wybudowanie kanalizacji teletechnicznej zgodnie z wytycznymi Wykonawcy; f) po zakończeniu realizacji zadania wykonanie dokumentacji powykonawczej i geodezyjnej; g) zagospodarowanie terenu po robotach rozbiórkowych i wokół nowych domków letniskowych. 4) szczegółowy zakres robót określa Program funkcjonalno-użytkowy, który zawarty jest w dziale II SIWZ stanowiący załącznik Nr 5 do oferty oraz Plan sytuacyjny stanowiący załącznik Nr 7 do oferty - dostępny na stronie internetowej oraz w siedzibie Zamawiającego; 5) rodzaj zamówienia: roboty budowlane; 6) ustala się minimalny okres gwarancji na 60 miesięcy; 7) zaleca się by oferent dokonał wizji lokalnej terenu budowy i jego otoczenia, a także zdobył na swoją własną odpowiedzialność i ryzyko, wszelkie dodatkowe informacje, które mogą być konieczne do przygotowania oferty oraz zawarcia umowy i wykonanie zamówienia. Koszty dokonania wizji lokalnej terenu budowy poniesie oferent; 8) w kosztach ogólnych budowy należy przewidzieć usługi geodezyjne; 9) Za wykonany przedmiot umowy Zamawiający zapłaci Wykonawcy wynagrodzenie ryczałtowe zgodnie z ofertą Wykonawcy; 10) rozpoczęcie robót (przekazanie terenu budowy) przewidziane jest w ciągu tygodnia od daty zawarcia umowy; 11) główny przedmiot zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 71 00 00 00 - 8 Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne, 71 32 00 00 - 7 Usługi inżynierskie w zakresie projektowania, 71 24 20 00 - 6 Przygotowanie przedsięwzięcia i projektu, oszacowanie kosztów, 71 24 80 00 - 8 Nadzór nad projektem i dokumentacją, 45 00 00 00 - 7 Roboty budowlane, 45 31 00 00 - 3 Roboty instalacyjne elektryczne, 45 31 40 00 - 1 Instalowanie urządzeń telekomunikacyjnych
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 710000008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 7 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1) Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia wadium; 2) przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 (piętnaście tysięcy złotych)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Termin realizacji zamówienia
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wsosp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach