Przetargi.pl
Zaprojektowanie i budowa budynku Przedszkola w Jasieńcu

Wójt Gminy Jasieniec ogłasza przetarg

  • Adres: 05-604 Jasieniec, ul. Warecka 42
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 6613570 , fax. 048 6613581
  • Data zamieszczenia: 2009-05-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wójt Gminy Jasieniec
    ul. Warecka 42 42
    05-604 Jasieniec, woj. mazowieckie
    tel. 048 6613570, fax. 048 6613581
    REGON: 00054655500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: jasieniecgw.e-bip.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaprojektowanie i budowa budynku Przedszkola w Jasieńcu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: 1. Wykonanie przez Wykonawcę - zgodnie z załączonym programem funkcjonalno-użytkowym następujących elementów: - dwóch wariantów koncepcji realizacji obiektu - dokumentacji projektowej opracowanej zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno użytkowego (Dz. U. Nr 202, poz. 2072) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 3 lipca 2003r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. Nr 120, poz. 1133) wraz z opiniami, uzgodnieniami i pozwoleniami wymaganymi przepisami szczególnymi; - po wyborze koncepcji przez Zamawiającego - uzyskanie akceptacji Konsultanta działającego w imieniu Zamawiającego; - uzyskanie niezbędnych opinii i uzgodnień dla opracowanego projektu budowlanego 2. Wybudowanie przedszkola wraz z zagospodarowaniem terenu przyległego: - Wykonanie robót budowlanych - Przekazanie obiektu Zamawiającemu - Usunięcie ewentualnych wad i usterek w okresie umownym oraz w okresie rękojmi Roboty dodatkowe : - Obsługa geodezyjna zadania - Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza zadania - Organizacja placu budowy wraz z zapleczem i pomieszczeniem biurowym
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 50 000 PLN 2. Wadium wnoszone jest w jednej lub kilku następujących formach: 2.1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy: Gmina Jasieniec 86 9130 0003 2001 0000 0198 0002 z adnotacją -Wadium w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego- Zaprojektowanie i budowa budynku Przedszkola w Jasieńcu 2.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym, 2.3) w gwarancjach bankowych, 2.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 2.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275). 3. Sposób przekazania zabezpieczenia w formie innej niż pieniądz (o których mowa w pkt. 2.2 do 2.5) - złożyć w Urzędzie Gminy pok. Nr 20
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: O udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie wymaganego oświadczenia i dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia 1. 5. Warunki szczególne 5.1 Dysponują pracownikiem, który może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi . - Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonych do oferty odpowiednich uprawnień i aktualnego zaświadczenia o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 5.2 Zrealizowali z należytą starannością w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia. Ocena spełnienia warunku - na podstawie załączonego do oferty wykazu robót i przedłożonych dokumentów potwierdzających, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. 2. Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: 2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.5. 2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych. 3. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie złożonych przez wykonawców dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków określonych w postępowaniu zamawiający żąda od wykonawców dostarczenia następujących oświadczeń i dokumentów: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru z załącznika nr 1. 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru z załącznika nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 5. aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert 6. wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem co najmniej 3 dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 7. wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje wykonawca lub będzie dysponował wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń 8. wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował (wraz z pisemnym zobowiązaniem innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia) wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, 9. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 10. informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11. Uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 12. harmonogram rzeczowo-finansowy (harmonogram realizacji przedmiotu zamówienia przewidywanych płatności)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: jasieniecgw.e-bip.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach