Przetargi.pl
Zamówienie nr 2002/ PL/ 16/ P/ PE/034-03/II/02 Zagospodarowanie terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w zieleń oraz inne prace w ramach Projektu ISPA-FS nr 2002/PL/16/P/PE/034 Gospodarka odpadami komunalnymi w Radomiu

Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 26-600 Radom, ul. Witosa 76
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 048 3332324 , fax. 048 3644821
  • Data zamieszczenia: 2009-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Usługowo Handlowe "RADKOM" Sp. z o.o.
    ul. Witosa 76 76
    26-600 Radom, woj. mazowieckie
    tel. 048 3332324, fax. 048 3644821
    REGON: 67057488300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radkom.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Spółka komunalna prawa handlowego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zamówienie nr 2002/ PL/ 16/ P/ PE/034-03/II/02 Zagospodarowanie terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w zieleń oraz inne prace w ramach Projektu ISPA-FS nr 2002/PL/16/P/PE/034 Gospodarka odpadami komunalnymi w Radomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zamówienie obejmuje następujące części: Część I Zamówienia: Kontrakt nr 2002/PL/16/P/PE/034-03/II/02-1 Zagospodarowanie terenu Zakładu Utylizacji Odpadów Komunalnych w zieleń Część II Zamówienia: Kontrakt nr 2002/PL/16/P/PE/034-03/II/02-2 Zaprojektowanie, dostawa i montaż baterii kondensatorów statycznych Część III Zamówienia: Kontrakt nr 2002/PL/16/P/PE/034-03/II/02-3 Zaprojektowanie i wykonanie obiektów monitoringu środowiska gruntowo-wodnego Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 5 150 000 EUR
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w jednej z form dopuszczonej ustawą w kwocie: Dla Części I Zamówienia w kwocie: 8 000 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych), Dla Części II Zamówienia w kwocie: 2 000 PLN (słownie: dwa tysiące złotych), Dla Części III Zamówienia: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2007 r Nr 223, poz. 1655 z późn. zm.). 2.Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. 3.Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia. Warunki szczegółowe wymagane od wykonawców: Wykonawca powinien wykazać, że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. W szczególności Wykonawca, w zależności na którą część części składa ofertę, musi spełniać następujące warunki (w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie niniejszego zamówienia, oceniany będzie ich łączny potencjał techniczny i kadrowy oraz łączne kwalifikacje i doświadczenie): a)Dla części I Zamówienia: wykonać należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zadania, których przedmiotem, lub częścią było zagospodarowanie terenu o powierzchni min. 1ha w zieleń - dla każdego zadania. b)Dla części II Zamówienia: wykonać należycie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 2 zadania, których przedmiotem, lub częścią było wykonanie stacji transformatorowej o mocy min. 500kVA dla każdego zadania. c)Dla części III Zamówienia Wykonawca powinien wskazać do uczestniczenia w wykonaniu niniejszego zamówienia następującą osobę wraz z informacjami na temat jej kwalifikacji zawodowych i doświadczenia niezbędnego do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanej przez niego czynności: Przedstawiciela Wykonawcy posiadającego uprawnienia geologiczne z zakresu hydrogeologii, potwierdzone świadectwem oraz uprawnienia Marszałka Województwa do kierowania wierceniami do głębokości 30 m. 1.Ponadto Wykonawca Części I Zamówienia musi spełniać następujący warunek: powinien wykazać, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, a w szczególności Wykonawca powinien wykazać, że posiada środki finansowe w wysokości co najmniej 100 000 PLN lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 100 000 PLN.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 1.Ofertę na formularzu oferty, o treści zgodnej z określoną we wzorze -stanowiącym załącznik Nr 1 do Instrukcji Dla Wykonawców. 2.Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków uczestnictwa w postępowaniu: a)Oświadczenie o treści określonej w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wg wzoru określonego w załączniku Nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców, b)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert d)Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 u.p.z.p., wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e)aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f)W celu potwierdzenia przez Wykonawcę Części I i II spełniania warunku posiadania doświadczenie w wykonywaniu zadań o zakresie porównywalnym z niniejszym zamówieniem Wykonawca powinien złożyć wykaz wykonanych zadań, zawierający następujące informacje: nazwę zamówienia i miejsce jego wykonywania, zakres wykonywanych prac, termin realizacji, dane odbiorcy prac oraz nazwę Wykonawcy, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do Instrukcji Dla Wykonawców oraz dokumenty potwierdzające, że zadania te zostały wykonane należycie. g)W celu potwierdzenia przez Wykonawcę Części III spełnienia warunku dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Wykonawca powinien złożyć wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do Instrukcji Dla Wykonawców. h)W celu potwierdzenia, że Wykonawca Części I zamówienia znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie niniejszego zamówienia, powinien przedłożyć: informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; i)stosowne Pełnomocnictwo(a), o którym mowa w rozdz. 14 pkt 1 ppkt 4) SIWZ - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, j)w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamowienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego. k)Dowód wniesienia wadium l)Wypełniony Wykaz Cen. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone dokumenty wyszczególnione w punktach: III.2)2a - III.2)2f dla każdego z nich. Natomiast w przypadku wspólnego ubiegania się dwóch lub więcej Wykonawców o udzielenie zamówienia, oceniana będzie ich łączna sytuacja ekonomiczna i finansowa, dokumenty wyszczególnione w punkcie III.2)2g ma obowiązek złożyć ten lub Ci z Wykonawców, którzy w imieniu wszystkich wykazywać będą spełnienie tego warunku.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radkom.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach