Przetargi.pl
Zakup paliw płynnych /etylina 95, olej napędowy/ do pojazdów służbowych oraz urządzeń silnikowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach.

KP PSP w Polkowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 59-100 Polkowice, ul. Polna 3
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-76 724 99 00 , fax. 0-76 724 99 00
  • Data zamieszczenia: 2012-02-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: KP PSP w Polkowicach
    ul. Polna 3 3
    59-100 Polkowice, woj. dolnośląskie
    tel. 0-76 724 99 00, fax. 0-76 724 99 00
    REGON: 39068126500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.straz.polkowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup paliw płynnych /etylina 95, olej napędowy/ do pojazdów służbowych oraz urządzeń silnikowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia zakup paliw płynnych (etylina 95. olej napędowy) do pojazdów służbowych oraz urządzeń silnikowych Komendy Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Polkowicach a) Całkowita dostawa szacowana jest na: - etylina bezołowiowa (Pb 95) - ok. 6.400 litrów - olej napędowy (ON) - ok. 24.000 litrów b) ilości zamawianego paliwa są ilościami szacunkowymi. Zamawiający zastrzega, że ilość kupowanego paliwa może ulec zmianie w zależności od rzeczywistych potrzeb. Zamawiający będzie płacił za faktycznie pobrane ilości wymienionych produktów. c) tankowanie paliwa będzie odbywać się przez 24 godziny w każdy dzień tygodnia w formie bezgotówkowej w miarę potrzeb Zamawiającego. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego listę osób upoważnionych do tankowania wraz z określeniem pojazdów, które mogą być tankowane. Paliwo do drobnego sprzętu silnikowego (jak np. pilarki) będzie tankowane do kanistrów. Wydawanie paliw będzie się odbywało na podstawie dowodów wydania WZ i wpisywane do Asygnaty rozchodowo-zbiorczej- załącznik nr 5 do SIWZ. Dowody wydania WZ sporządza oraz wpisu dokonuje pracownik Stacji Paliw. Dowody wydania będą zawierać datę zakupu, ilość i rodzaj pobranego paliwa, numer rejestracyjny pojazdu lub numer upoważnienia, nazwisko pobierającego(kierowcy), dzienną cenę sprzedaży pobranego paliwa, podpis pobierającego, podpis pracownika Stacji Paliw. d) Cena za zakup l litra benzyny bezołowiowej (Pb 95) oraz 1 litra oleju napędowego (ON) będzie zmienna i wynikać będzie z dziennej ceny sprzedaży obowiązującej na stacji pomniejszonej o zaoferowany przez Wykonawcę rabat. Rabat jest stały i obowiązuje przez cały okres, na który zostanie zawarta umowa. e) Wykonawca zagwarantuje, że paliwa posiadać będą własności fizykochemiczne gwarantujące odpowiednią jakość oraz spełniać będą wymagania określone przepisami i obowiązującymi normami. f) W przypadku wątpliwości, co do jakości paliwa Zamawiający zleci wykonanie badań paliwa w uprawnionym laboratorium. W razie stwierdzenia niezgodności z obowiązującymi normami kosztami badania laboratoryjnego zostanie obciążony Wykonawca dostawy paliwa. g) Wobec stwierdzenia powyższego Wykonawca pokryje również koszty związane z usunięciem ewentualnych awarii układu napędowego samochodów i sprzętu zasilanych tym paliwem oraz koszty związane z oczyszczeniem układu napędowego samochodów i sprzętu. h) Wykonawca zapewni możliwość tankowania paliwa na stacji w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. i) Regulowanie należności za zakup paliwa odbywać się będzie w formie bezgotówkowej. Faktury za pobrane paliwo będą wystawiane w okresach miesięcznych. Termin płatności faktury wynosi 21 dni od daty wystawienia. Zamówienie będzie realizowane sukcesywnie zgodnie z potrzebami Zamawiającego przez okres 36 miesięcy od daty podpisania umowy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 091341008
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 36 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.straz.polkowice.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach