Przetargi.pl
Zakup i montaż windy przyściennej zewnętrznej

Powiat Ciechanowski ogłasza przetarg

  • Adres: 06-400 Ciechanów, ul. 17 Stycznia 7
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 023 6723485, 6725415 , fax. 023 6722945
  • Data zamieszczenia: 2014-03-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Ciechanowski
    ul. 17 Stycznia 7 7
    06-400 Ciechanów, woj. mazowieckie
    tel. 023 6723485, 6725415, fax. 023 6722945
    REGON: 13038158200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup i montaż windy przyściennej zewnętrznej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia publicznego jest: Zakup i montaż windy przyściennej zewnętrznej. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1)opracowanie dokumentacji projektowej wymiany dźwigu zewnętrznego (pionowego) dla osób niepełnosprawnych wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami (opłacenie kosztów) oraz przedmiaru robót, specyfikacji wykonania i odbioru robót, kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z art. 33 ustawy Prawo zamówień publicznych, rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 roku w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U z 2013 roku , poz.1129), rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 roku w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym(Dz. U. Nr 130, poz. 1389 ze zm.) . Dokumentację należy sporządzić w czterech egz. w wersji papierowej i dwóch egz. w wersji edytowalnej na płycie CD. Zakres robót obejmuje m.in.: a) demontaż dźwigu istniejącego, b) prace budowlane - doprowadzenie kabla zasilającego 400V, wykonanie płyty do posadowienia platformy ( wymiar zewnętrzny 1700 mm x 1700 mm) , obróbki wykończeniowe. Istniejącą posadzkę należy skuć, wykonać nowe zbrojenie, położyć warstwy wyrównujące i wygładzające. Płyta wsporcza winna być wyposażona w kratkę ściekową w podszybiu, całość posadzki wyłożona płytkami kamionkowymi mrozoodpornymi 30 cm x 30 cm na zaprawie klejowej mrozoodpornej, malowanie obudowy platformy (wewnątrz i zewnątrz). c) wymiana zespołu napędowego d) montaż nowego dźwigu. e) inne prace niezbędne do zapewnienia prawidłowego funkcjonowania dźwigu. Termin realizacji zamówienia - 3 tygodnie od podpisania umowy. Wskazane jest aby Wykonawca przed złożeniem oferty dokonał wizji lokalnej w godzinach pracy Starostwa Powiatowego w Ciechanowie wskazanych w Rozdziale I. 2) zakup i montaż windy przyściennej zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych na wózkach inwalidzkich spełniającego następujące wymagania: a) udźwig - max 300 kg b) napęd - elektryczny, c) wysokość podnoszenia - ok. 3,00 m d) ilość przystanków windy - 2 e) dojścia - 2 e) prędkość - 0,12 m/s, f) moc -silnika napędowego 2,2 KW/400V 3 fazowy/ f) konstrukcja platformy samonośna bez szybu z profili stalowych obudowanych blachą z parawanem od strony górnego przystanku zabudowanego blachą, g) zasilanie - 400V/ 3- fazowe/50Hz, sterowanie 28V prąd stały h) wymiar podestu jezdnego (platformy) - 1100mm x 1400 mm i) masa platformy - ok. 180 kg. j) Wymiar zewnętrzny konstrukcji stalowej 1560 mm x 1430 mm k) zespół napędowy- umocowany na platformie , niedostępy dla pasażerów l) mocowanie toru jazdy - prowadnice mocowane do konstrukcji nośnej szybu. ł) podszybie - ok. 80 mm m) zderzaki - gumowe k) badanie, odbiór, rejestracja dźwigu na koszt wykonawcy, l) przeszkolenie wskazanych przez zamawiającego pracowników w zakresie obsługi oraz awaryjnego uwalniania pasażerów, ł) przekazanie urządzenia zamawiającemu wraz z instrukcją obsługi, uwalniania i tabliczką znamienną. Termin realizacji zamówienia - do 10 czerwca 2014 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł. słownie: dziesięć tysięcy złotych. 12.2 Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 ze zm.). 12.3 Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez zamawiającego w Polskim Banku Spółdzielczym w Ciechanowie : 32 8213 0008 2001 0005 2663 0007.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://stciechanow.bip.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach