Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej ogłasza przetarg
- Adres: 91229 Łódź, ul. Aleksandrowska
- Województwo: łódzkie
- Telefon/fax: tel. 042 6529639 , fax. 042 6528620
- Data zamieszczenia: 2016-11-17
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Specjalistyczny Psychiatryczny Zespół Opieki Zdrowotnej
ul. Aleksandrowska 159
91229 Łódź, woj. łódzkie
tel. 042 6529639, fax. 042 6528620
REGON: 00029718700000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup i dostawa leków do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi - II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa leków do apteki szpitalnej Spec. Psych. ZOZ w Łodzi . Wykaz i ilość przedmiotu zamówienia podane są w opisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji istotnych warunków zamówienia oraz w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ będący jednocześnie Formularzem asortymentowo- cenowym . 2. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych Oferta musi zawierać wszystkie pozycje -nie dopuszcza się składania ofert które nie obejmują wszystkich pozycji , które stanowią niepodzielną i kompletną całość- wszystkie pozycje muszą być wypełnione (nie dopuszcza się składania ofert częściowych). Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert na leki o innych nazwach handlowych niż wymienione w specyfikacji przetargowej lecz zawierające substancję czynną o tej samej nazwie międzynarodowej. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne tzn. posiadające cechy nie gorsze niż opisane w przedmiocie zamówienia .Wykazanie równoważności zaoferowanego przedmiotu spoczywa na Wykonawcy. Każdy Wykonawca składający ofertę równoważną , zgodnie z postanowieniami ustawy Pzp , jest zobowiązany wykazać w treści przedkładanej przez siebie oferty, że oferowany przez niego przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone w SIWZ , bądź tez przewiduje rozwiązania lepsze niż opisywane. Za zamiennik należy rozumieć preparat, który ma identyczne działanie , posiada taką samą dawkę leku oraz tą samą drogę podania . Zamawiający dopuszcza zamianę w postaci leków w zakresie tabletek, tabletek o przedłużanym uwalnianiu, kapsułek, drażetek, itp. oraz leków iniekcyjnych w zakresie ampułek i fiolek. W przypadku gdy dla żądanego przez Zamawiającego leku występuje tymczasowe wstrzymanie produkcji tego leku, a jest zamiennik którym można było by go zastąpić należy wycenić ten lek podając ostatnią cenę sprzedaży oraz uwagę o jego wstrzymaniu produkcji. W przypadku zaoferowania innych wielkości opakowań preparatów niż wymagane w SIWZ, należy dokonać z odpowiednim przeliczeniem ogólnej ilości i zaokrągleniem ewentualnych ułamkowych ilości do pełnego opakowania w górę. W przypadku gdy Wykonawca składa ofertę w innych wielkościach opakowania niż wymienione w specyfikacji lub innej postaci, należy przeliczyć odpowiednio ilość oferowaną zaokrąglając ją w górę do pełnego opakowania. W obu przypadkach pozycje taką należy wyróżnić w ofercie poprzez pogrubienie czcionki lub zacieniowanie tła. 3. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zakup komputerów, urządzeń elektronicznych i drukujących dla szkół Gminy Dalików
Dodano: 2017-04-24 - Dostawy artykułów żywnościowych CPV grupa 031, 156, 154, 158 w okresie od 01.05.2017r., do 30.04.2018r.
Dodano: 2017-03-24 - Przedmiot zamówienia - " Telemetria węzłów cieplnych" dla 104 węzłów- w tym: - doposażenie węzłów cieplnych w urządzenia pozwalające na zbieranie danych, - przesyłanie danych z poszczególnych węzłów do serwera, - sterowanie pracą węzłów poprzez telemetrię, - odczyt ilości dostarczonej energii cieplnej z urządzeń zainstalowanych w węzłach. Prosimy o dostarczenie na spotkanie, pisemnej propozycji własnego projektu rozwiązania zakresu przedmiotu zamówienia.
Dodano: 2017-03-14 - Zakup powierzchni reklamowej oraz powierzchni na zamieszczanie ogłoszeń i nekrologów do 31.12.2017 r.
Dodano: 2017-03-13 - Dostawa sprzętu komputerowego do pracowni szkolnych i biura projektu w ramach realizacji projektu "Zdobywam wiedzę - zdobywam świat" w Zespole Szkół Przemysłu Spożywczego w Łodzi
Dodano: 2017-03-13 - Dostawa i instalacja urządzeń laboratoryjnych dla Uniwersytetu Łódzkiego.
Dodano: 2017-03-09 - dostawa jaj, rybiu
Dodano: 2017-02-15 - Sukcesywne dostawy produktów medycznych z podziałem na 8 pakietów dla Wojewódzkiego Specjalistycznego Szpitala im. M. Pirogowa w Łodzi ZP/8/2017
Dodano: 2017-02-13
Dodano: 2017-02-06- Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz innego specjalistycznego sprzętu i urządzeń w celu doposażenia Pracowni Mechatronicznej w ramach Projektu „Fabryka robotów fabryką wiedzy i umiejętności”. Zamówienie podzielono na 2 części, od 1 do 2.
Dodano: 2017-01-26