Przetargi.pl
Zakończenie budowy świetlicy w miejscowości Wyszomierz wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu.

Gmina Bielany ogłasza przetarg

  • Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
  • Data zamieszczenia: 2009-12-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
    ul. Słoneczna 2 2
    08-311 Bielany, woj. mazowieckie
    tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
    REGON: 00053367600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakończenie budowy świetlicy w miejscowości Wyszomierz wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zakończenie budowy budynku Świetlicy w m. Wyszomierz. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, robót wykończeniowych zewnętrznych. Wykaz robót do wykonania: Roboty budowlane: 1. wykonanie ścianek działowych 2. montaż stolarki okiennej i stolarki drzwiowej 3. wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów 4. wykonanie podłoży i posadzek 5. wykonanie robót malarskich 6. wykonanie elewacji i elementów zewnętrznych 7. dobudowa części sanitarnej z zespołem WC 8. wykonanie dróg dojazdowych i parkingów Roboty instalacyjno- sanitarne: 9. wykonanie przyłącza wodociągowego 10. wykonanie przyłącza sanitarnego 11. wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej 12. wykonanie instalacji kanalizacyjnej 13. wykonanie instalacji wentylacyjnej Roboty elektryczne: 14. wykonanie przyłącza napowietrznego 15. wykonanie instalacji wewnętrznej Zagospodarowanie terenu: 16. wykonanie bramy głównej z okrąglaków 17. wykonanie tablic z okrąglaków, altany drewnianej, drewnianych siedzisk, paleniska, chodników z tłucznia łamanego, 18. sadzenie drzew i krzewów, wykonanie molo, 19. zagospodarowanie terenu. Ogrodzenie działki: Szczegółowe przedmiary robót planowanych do wykonania znajdują się w załączonych kosztorysach ofertowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji) 2) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), 3) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, 4) dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dołączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 6) dołączą do oferty kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SIWZ (załącznik nr 5), 7) dołączą do oferty wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 8) dołączą do oferty wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania treści zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. 9) dołączą do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Uprawnienia budowlane i ważne Zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności (załącznik nr 8). Dokumenty wchodzące w skład oferty wymienione w pkt 4, 9, mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii, a pozostałe w formie oryginałów. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach