Gmina Bielany ogłasza przetarg
- Adres: 08-311 Bielany, ul. Słoneczna 2
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 025 7878013 w. 24 , fax. 025 7878013
- Data zamieszczenia: 2009-12-03
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Bielany
ul. Słoneczna 2 2
08-311 Bielany, woj. mazowieckie
tel. 025 7878013 w. 24, fax. 025 7878013
REGON: 00053367600000 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakończenie budowy świetlicy w miejscowości Wyszomierz wraz z zagospodarowaniem terenu wokół obiektu. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest zakończenie budowy budynku Świetlicy w m. Wyszomierz. Zakres robót obejmuje wykonanie robót budowlanych, sanitarnych, elektrycznych, robót wykończeniowych zewnętrznych. Wykaz robót do wykonania: Roboty budowlane: 1. wykonanie ścianek działowych 2. montaż stolarki okiennej i stolarki drzwiowej 3. wykonanie tynków i okładzin wewnętrznych ścian i sufitów 4. wykonanie podłoży i posadzek 5. wykonanie robót malarskich 6. wykonanie elewacji i elementów zewnętrznych 7. dobudowa części sanitarnej z zespołem WC 8. wykonanie dróg dojazdowych i parkingów Roboty instalacyjno- sanitarne: 9. wykonanie przyłącza wodociągowego 10. wykonanie przyłącza sanitarnego 11. wykonanie instalacji wodno - kanalizacyjnej 12. wykonanie instalacji kanalizacyjnej 13. wykonanie instalacji wentylacyjnej Roboty elektryczne: 14. wykonanie przyłącza napowietrznego 15. wykonanie instalacji wewnętrznej Zagospodarowanie terenu: 16. wykonanie bramy głównej z okrąglaków 17. wykonanie tablic z okrąglaków, altany drewnianej, drewnianych siedzisk, paleniska, chodników z tłucznia łamanego, 18. sadzenie drzew i krzewów, wykonanie molo, 19. zagospodarowanie terenu. Ogrodzenie działki: Szczegółowe przedmiary robót planowanych do wykonania znajdują się w załączonych kosztorysach ofertowych. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych; tj. 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2. posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 2 do specyfikacji) 2) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), 3) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 3 do specyfikacji, 4) dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) dołączą do oferty oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej nieruchomości, sporządzone według wzoru, stanowiącego załącznik nr 4 do specyfikacji, 6) dołączą do oferty kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę zgodnie z wymaganiami SIWZ (załącznik nr 5), 7) dołączą do oferty wykaz części zamówienia, których wykonanie Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom, sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do specyfikacji, 8) dołączą do oferty wykaz sprzętu niezbędnego do wykonania treści zamówienia, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do specyfikacji. 9) dołączą do oferty wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: Uprawnienia budowlane i ważne Zaświadczenia wydane przez właściwą izbę samorządu zawodowego z określonym w nich terminem ważności (załącznik nr 8). Dokumenty wchodzące w skład oferty wymienione w pkt 4, 9, mogą być przedstawiane w formie oryginałów lub poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii, a pozostałe w formie oryginałów. Zgodność z oryginałem wszystkich kopii dokumentów wchodzących w skład oferty musi być potwierdzona przez przedstawiciela Wykonawcy lub pełnomocnika (zgodnie z dokumentem określającym status prawny Wykonawcy lub dołączonym do oferty pełnomocnictwem). Zgodnie z treścią art. 26 ust. 3 ustawy, zamawiający wzywa Wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożyli oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, lub złożyli dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, zawierające błędy, do ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia oferta Wykonawcy podlega odrzuceniu lub konieczne byłoby unieważnienie postępowania. Zamawiający wzywa także, w wyznaczonym przez siebie terminie, do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów, o których mowa powyżej, nie później niż w dniu wyznaczonym przez Zamawiającego jako termin uzupełnienia oświadczeń lub dokumentów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bielany.bumsoft-2.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane polegające na remoncie pomieszczeń oraz klatki schodowej w budynku Zespołu Szkół nr 32 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Budowa chodnika wraz z kanalizacją deszczową przy ulicy Miszewskiej od ulicy Wiosennej do posesji 27 tj. do dz. nr ewid 2/5 w Słupnie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa części ulicy Dominikańskiej i 3-go Maja w Górze Kalwarii etap II - skwer przy ul. Dominikańskiej
Dodano: 2016-07-27 - ZP/7 - Modernizacja TOS/2016
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa drogi gminnej Nr 291204W i Nr 291205W Mirosław - Stare Gulczewo wraz z infrastrukturą
Dodano: 2016-07-27 - DSE Jarosław: Przebudowa budynku nr 273 w zakresie wykonania kotłowni olejowej na terenie kompleksu wojskowego Twierdza Modlin
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa ulicy Witosa wraz z budową parkingu w Makowie Mazowieckim
Dodano: 2016-07-27 - SVA-NDM/4620-82/16: Wymiana pokrycia dachowego budynku mieszkalnego wielorodzinnego przy ul. Pajdaka w 10 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji III etapu systemu bezpieczeństwa pożarowego w budynku przy ul. Kruczej 38/42 w Warszawie
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie przebudowy dworca kolejowego Inowrocław - dokończenie robót
Dodano: 2016-07-27