Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Lwowskiej 1-11

Urząd Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 65-424 Zielona Góra, ul. Podgórna 22
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 0684564100,4564406 do 08 , fax. 068 4564155, 4564455
  • Data zamieszczenia: 2015-09-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miasta
    ul. Podgórna 22 22
    65-424 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 0684564100,4564406 do 08, fax. 068 4564155, 4564455
    REGON: 00065423300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Lwowskiej 1-11
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    6.1. Przedmiotem zamówienia jest zagospodarowanie terenu położonego przy ul. Lwowskiej 1-11, który obejmuje m.in.: 6.1.1. odtworzenie stanu istniejącego z zastosowaniem umocnienia nawierzchni dróg, chodników i parkingów; 6.1.2. utworzenie nowych miejsc parkingowych; 6.1.3. budowę małej architektury (ławki, stolik rekreacyjny, piaskownica); 6.1.4. wycinkę krzewów kolidujących z projektem zagospodarowania terenu; 6.1.5. powierzchnia zagospodarowania terenu - ok. 2.772,00 m?. 6.1.6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 8 do SIWZ. 6.2. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z dokumentacja projektową oraz Specyfikacja Techniczną Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) zawartą w załączniku nr 10 do SIWZ; UWAGA: Załączony w załączniku nr 10 do SIWZ przedmiar robót jest uzupełnieniem dokumentacji projektowej i stanowi jedynie dokument pomocniczy. W celu dokonania pełnej wyceny robót każdy z wykonawców zobowiązany jest przed złożeniem oferty zapoznać się z dokumentacją projektową oraz zapisami SIWZ. 6.3. Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres co najmniej 36 miesięcy od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie wymagane

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zielona-gora.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach