Przetargi.pl
Zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci w rejonie ul. Siennickiej w Gdańsku (część 1)

Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku ogłasza przetarg

  • Adres: 80-254 Gdańsk, ul. Partyzantów 36
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 058 3412041 , fax. 058 3416758
  • Data zamieszczenia: 2009-08-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg i Zieleni w Gdańsku
    ul. Partyzantów 36 36
    80-254 Gdańsk, woj. pomorskie
    tel. 058 3412041, fax. 058 3416758
    REGON: 19003008390919
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdiz.gda.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci w rejonie ul. Siennickiej w Gdańsku (część 1)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest: Zagospodarowanie terenu placu zabaw dla dzieci w rejonie ul. Siennickiej w Gdańsku (część 1) 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - roboty drogowe w zakresie wykonania przejść pieszych i placów , - roboty budowlane obejmujące wykonanie oraz zakup i montaż elementów małej architektury, w tym urządzeń zabawowych dla dzieci, - roboty ogrodnicze w zakresie urządzenia zieleni oraz jej pielęgnacji przez okres 12. miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.800,00 zł
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W prowadzonym postępowaniu mogą uczestniczyć Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Zamawiający uzna, iż powyższe warunki zostały spełnione, jeżeli Wykonawca: 1. Posiada doświadczenie w budowie placów zabaw i udokumentuje, iż w okresie ostatnich 5 lat zrealizował minimum dwa zadania dotyczące budowy placu zabaw o wartości łącznej co najmniej 300 000,00 zł brutto 2. Wskaże do realizacji zamówienia minimum jedną osobę posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami w branży drogowej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP. 4. Przedstawi aktualny dokument rejestrowy - KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego Rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do Ewidencji Działalności Gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert- jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej. 2. Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 i 2 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnia warunki art.22 ust.1 PZP - zał. 1a SIWZ. 3. Wykaz zrealizowanych w okresie ostatnich 5 lat minimum dwóch zadań polegających na budowie placów zabaw o wartości łącznej co najmniej 300 000,00 zł brutto a) wypełnienie: zał. nr 1b SIWZ, b) potwierdzenia realizacji zamówień dokumentami, np. referencjami, na dowód, że zostały wykonane należycie Z załączonych dokumentów w sposób jednoznaczny winna wynikać należyta realizacja wskazanych zadań. 4. Oświadczenie, że Wykonawca dysponuje osobami zdolnymi do realizacji zamówienia i wskazanie do realizacji przedmiotu zamówienia jednej osoby posiadającej uprawnienia budowlane kierownika robót w branży drogowej z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. Spełnienie warunku należy udokumentować poprzez wykaz osób - zgodnie z zał. nr 1c SIWZ. Do wykazu należy załączyć uprawnienia budowlane kierownika robót wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdiz.gda.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach