Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg
- Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza 10
- Województwo: świętokrzyskie
- Telefon/fax: tel. 041 3705200 , fax. 041 3705290
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
ul. Adama Mickiewicza 10 10
28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
tel. 041 3705200, fax. 041 3705290
REGON: 00052369500000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.busko.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie terenów rekreacyjnych wokół zbiorników wodnych w Radzanowie - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres prac budowlanych będzie obejmował m.in.: a) utwardzenie placu ppoż., b) renowację istniejącego mola, c) ustawienie nowych elementów małej architektury tj. grill kamienny, grzybek duży, grzybki małe, stanowiące miejsca odpoczynku i rekreacji, d) ogrodzenie kompleksu, e) odbudowę plaży wraz z jej poszerzeniem, f) budowę boiska do gry w siatkówkę plażową. W ramach wykonania zamówienia Wykonawca musi uwzględnić wszystkie roboty demontażowe wraz z uporządkowaniem materiałów pochodzących z demontażu oraz ich wywiezieniem. Zatem wszystkie roboty demontażowe, odtworzeniowe i porządkowe należy uwzględnić w cenie oferty. Złomowanie materiałów pochodzących z demontażu należy do Wykonawcy i nie podlega dodatkowej opłacie. Zysk uzyskany ze sprzedaży złomu Wykonawca winien uwzględnić w przygotowaniu oferty. Do Wykonawcy będzie należało również urządzenie i zabezpieczenie (ogrodzenie) na jego koszt placu budowy, dostarczenie wody i energii do celów budowlanych, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu robót oraz sporządzenie w 3 egzemplarzach: - dokumentacji technicznej powykonawczej - inwentaryzacji geodezyjnej powykonawczej - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452000009
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: 19000.00 PLN
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: 1) Spełniają warunki wynikające z art. 22 ust.1 ustawy, tzn.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; 2) Udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych, parków, terenów użyteczności publicznej przeznaczonych pod wypoczynek, podając nazwę i adres inwestora obiektu zrealizowanego w ramach tego zamówienia. Wartość zrealizowanego zamówienia winna wynosić co najmniej 500 000,00 PLN brutto. Wykonawca winien podać datę i miejsce wykonania zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że roboty te zostały wykonane należycie. 3) Zapewnią nadzór nad robotami przez wykwalifikowane kierownictwo. Zamawiający wymaga, aby kierownik budowy posiadał uprawnienia konstrukcyjno-budowlane bez ograniczeń, a kierownik(cy) robót posiadał(li) uprawnienia budowlane w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej i drogowej oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.), 4) Posiadają polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. W przypadku, gdy o udzielenie zamówienia ubiega się konsorcjum, wówczas wymaga się, aby każdy z jego członków nie podlegał wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy, a członkowie łącznie spełniali warunki określone w/w pkt 1 ppkt 1), 2) i 3) niniejszego rozdziału. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych w ofercie oświadczeń i dokumentów. Wykonawcy nie spełniający warunków zostaną wykluczeni z postępowania
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w rozdziale VI specyfikacji Wykonawcy muszą przedstawić następujące dokumenty: a) oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik Nr 2 do SIWZ, b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające, że profil działalności wykonawcy odpowiada przedmiotowi zamówienia, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualną informacją z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 4-8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego określona w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert. e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenie Społecznego, potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłaceniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed terminem składania ofert. f) Udokumentują, iż w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, należycie i rzetelnie wykonali co najmniej 1 zamówienie obejmujące roboty budowlane polegające na zagospodarowaniu terenów rekreacyjnych, parków, terenów przeznaczonych pod wypoczynek ludzi, podając nazwę i adres inwestora obiektu zrealizowanego w ramach tego zamówienia. Wartość zrealizowanego zamówienia winna wynosić co najmniej 500 000,00 PLN brutto. Wykonawca wnien podać wartość oraz datę i miejsce wykonania zamówienia wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających powyższe informacje oraz zapisem, że roboty te zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 3 do SIWZ. g) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji z załączonymi uprawnieniami kierownika/ków/ robót w specjalnościach: konstrukcyjno-budowlanej, drogowej; i aktualnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego w oparciu o art. 6 ust. 1 ustawy z dnia 15 grudnia 2000r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów oraz urbanistów (Dz. U. z 2001r, Nr 5, poz.42 ze zm.) - wg wzoru stanowiącego załącznik Nr 4 do SIWZ, h) Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, i) wykaz robót, które będą wykonywane przez podwykonawców - według załącznika nr 5 do SIWZ
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.umig.busko.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa budynku wielofunkcyjnego: Remizy OSP i Świetlicy Wiejskiej w Mierzawie
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNEGO ODDZIAŁU NR I (DPS W ŁAGIEWNIKACH)
Dodano: 2016-07-25 - Budowa budynku wielofunkcyjnego: Remizy OSP i Świetlicy Wiejskiej w Mierzawie
Dodano: 2016-07-05 - Dokończenie robót budowlanych na budowie Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku koło Kielc realizowanego w ramach projektu: Budowa Zakładu Unieszkodliwiania Odpadów dla Miasta Kielce i powiatu kieleckiego w Promniku koło Kielc
Dodano: 2016-02-08 - Remont mostu pieszego przez rzekę Kamienna w miejscowości Czekarzewice I
Dodano: 2015-09-18 - Budowa budynku magazynowego na sprzęt w Stopnicy
Dodano: 2015-09-10 - Remont kanalizacji deszczowej w ulicy Krasińskiego na odcinku od studni D6 do studni D8 w Skarżysku-Kamiennej
Dodano: 2015-07-24 - Uporządkowanie gospodarki ściekowej w aglomeracji Pawłów Składające się z: Zadanie nr 1 -Przebudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków Godów Zadanie nr 2 -Modernizacja technologii oczyszczania ścieków na OŚ Pawłów Zadanie nr 3 -Modernizacja technologii oczyszczania ścieków na OŚ Tarczek
Dodano: 2015-04-10 - Wykonanie studni awaryjnej S-1a na działce nr 453 w miejscowości Belno gmina Bieliny w ramach inwestycji Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej w otulinie i na terenie ŚPN - Etap VI - Modernizacja SUW w Bielinach i w Belnie, połączenie z wodociągiem Kakonin w miejscowości Bieliny Podlesie
Dodano: 2015-02-09 - Przebudowa i termomodernizacja budynku kuchni realizowana na podstawie projektu budowlano - wykonawczego wielobranżowego z aneksami pn.: Projekt remontu i przebudowy budynku kuchni.
Dodano: 2015-02-04