Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni w centrum miejscowości gminnej Sypniewo

Urząd Gminy Sypniewo ogłasza przetarg

  • Adres: 06-216 Sypniewo, ul. Ostrołęcka 27
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7177783 , fax. 029 7177816
  • Data zamieszczenia: 2010-01-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Sypniewo
    ul. Ostrołęcka 27 27
    06-216 Sypniewo, woj. mazowieckie
    tel. 029 7177783, fax. 029 7177816
    REGON: 55066836700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sypniewo.pl www.bip.sypniewo.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni w centrum miejscowości gminnej Sypniewo
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wykonanie następujących robót budowlanych: 1.Roboty rozbiórkowe obejmujące rozebranie istniejących chodników oraz nawierzchni wjazdów bramowych na ulicach: Kościelna, I Armii Wojska Polskiego, 40-lecia, Witosa w centrum miejscowości gminnej Sypniewo; 2.Roboty rozbiórkowe istniejącego ogrodzenia stalowego na fundamencie betonowym przed budynkiem Urzędu Gminu w Sypniewie; 3.Budowa nawierzchni chodników z kostki betonowej wraz z ustawieniem obrzeża betonowego w centrum miejscowości gminnej Sypniewo na ulicach: ul. Witosa, ul. Ks. Karwackiego, ul. Łukasińskiego, ul. Wyzwolenia, ul. Kościelna, ul. I Armii Wojska Polskiego, ul. 40-lecia; 4.Wykonanie nawierzchni z kostki betonowej na wjazdach bramowych i miejscach postojowych w centrum miejscowości gminnej Sypniewo na ulicach: ul. Witosa, ul. Ks. Karwackiego, ul. Łukasińskiego, ul. Wyzwolenia, ul. Kościelna, ul. I Armii Wojska Polskiego, ul. 40-lecia; 5.Wykonanie odnowy nawierzchni bitumicznej wraz z systemem odwodnienia na ul. Witosa w centrum miejscowości gminnej Sypniewo; 6.Budowa oświetlenia ulicznego przed budynkiem Urzędu Gminy w Sypniewie; 7.Przebudowa ogrodzenia przed budynkiem Urzędu Gminy w Sypniewie; 8.Wykonanie oznakowania pionowego i poziomego w/w ulic w miejscowości Sypniewo; 9.Wykonanie oznakowania nazw w/w ulic oraz tablic informacyjnych o lokalizacji obiektów użyteczności publicznej w miejscowości Sypniewo; 10.Wykonanie elementów małej architektury przed budynkiem Urzędu Gminy w Sypniewie -tablica informacyjna, -ławki ozdobne, -ozdobne kosze na śmieci, -donice na kwiaty, -ozdobne słupki do zamocowania tabliczek z nazwami ulic i informacją turystyczną. Wymienione powyżej prace zostały szczegółowo opisane w dokumentacji projektowej stanowiącej integralną część niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W celu wykazania że posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień Wykonawca musi; -posiadać zarejestrowaną działalność gospodarczą w zakresie robót budowlanych 2.w celu wykazania że posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawi pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonywania zamówienia Wykonawca musi; -wykonać minimum dwie roboty budowlane odpowiadających swym rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie o wartości nie niższej niż 500.000,00 zł, -dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika budowy posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności drogowej, -dysponować osobą pełniącą funkcję kierownika robót posiadającego uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 2. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, który: -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w pakt. 1.1 do 1.4, -nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych, -wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, -złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, -nie złożyli oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnienie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: -niezgodną z ustawą, -jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, -jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, -zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, -została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub nie zaproszonego do składania ofert, -zawiera błędy w obliczeniu ceny, -wykonawca w terminie 3 dni od dnia doręczenia zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki, której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, -jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: -formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr:1, -aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, -Oświadczenie, o spełnianiu warunków wynikających z art. 22 ust. 1 i nie podleganiu wykluczeniu z postępowania o udziale zamówienia na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( Dz. U. Nr 19, poz. 177 z późn. zm.) - załącznik nr 2 -dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności -Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich pięciu lat robót budowlanych, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców - załącznik numer: 3 Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonych za zgodność przez Wykonawcę lub osobę/osoby uprawnione do podpisania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sypniewo.pl www.bip.sypniewo.pl

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach