Przetargi.pl
Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn

Gmina Bliżyn ogłasza przetarg

  • Adres: 26-120 Bliżyn, ul. Kościuszki 79A
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 041 2541172 , fax. 041 2541236
  • Data zamieszczenia: 2009-04-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bliżyn
    ul. Kościuszki 79A 79A
    26-120 Bliżyn, woj. świętokrzyskie
    tel. 041 2541172, fax. 041 2541236
    REGON: 29100998100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugblizyn.bip.doc.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest realizacja operacji pod nazwą Zagospodarowanie przestrzeni publicznej centrum wsi Bliżyn, który składa się z trzech części polegających na: Część 1 - budowie parkingu na samochody osobowe na 30 miejsc postojowych wraz z budową
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie będzie pobierał wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Dla każdej części zamówienia Zamawiający określa takie same warunki udziału w postępowaniu za wyjątkiem warunku określonego w pkt 3 i 4, a dotyczącego zakresu wykonania robót z należytą starannością. O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się wykonawcy którzy: 1) spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 Pzp, 2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 Pzp, 3) mają do dyspozycji odpowiednio wykwalifikowany personel w celu zrealizowania przedmiotu zamówienia, dysponują osobami posiadającymi uprawnienia do kierowania robotami w specjalności: a) dla części 1 zamówienia: drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowych, b) dla części 2 zamówienia: konstrukcyjno - budowlanej, c) dla części 3 zamówienia: budowli dróg. Osoby te winny posiadać zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego, 4) zrealizowali z należytą starannością w ostatnich 5 latach, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy - w tym okresie, przynajmniej 1 robotę budowlaną o podobnym zakresie i charakterze tj. : a) dla części 1 zamówienia: budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 800m2, b) dla części 2 zamówienia: budowę, przebudowę remont kubaturowego obiektu budowlanego, c) dla części 3 budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 500m2, 5) mogą dysponować sprzętem, niezbędnym do realizacji zamówienia. Ocena spełnienia warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach wymienionych w SIWZ.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca zobowiązany jest złożyć w terminie składania ofert w formie określonej w niniejszej SIWZ: 1) Formularz oferty wg załącznika nr 1, 2) Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Pzp - załącznik nr 2 i załącznik nr 2A dla członków konsorcjum, 3) Oświadczenie, że wykonawca zapoznał się ze SIWZ, projektem umowy i, że przyjmuje je bez zastrzeżeń (na druku oferty wykonania), 4) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5) Wykonawcy którzy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia publicznego (konsorcjum) winni ustanowić pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i do zawarcia umowy. W przypadku składania wspólnej oferty przez konsorcjum, każdy członek konsorcjum zobowiązany jest do złożenia: a) oświadczenia o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 4 z wyłączeniem art. 24 ust. 1 pkt 10 ustawy Prawo zamówień publicznych wg załącznika 2A, b) dokumentów wymienionych w pkt IX ppkt 4 i 6 SIWZ. Ponadto pełnomocnik konsorcjum winien złożyć Oświadczenie wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 Prawa zamówień publicznych w imieniu konsorcjum wg załącznika 2. Pozostałe oświadczenia i dokumenty przygotowywane są wspólnie. 6) Aktualne (na dzień złożenia oferty) zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7) W przypadku ubiegania się o udzielenie zamówienia spółki cywilnej należy przedłożyć umowę spółki, dokument, z którego będzie wynikać sposób reprezentowania spółki (w przypadku gdy oferta i dokumenty w ofercie będą podpisane przez nie wszystkich członków spółki) oraz aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oraz zaświadczenia o których mowa w pkt 6 dotyczące wszystkich członków spółki, 8) Oświadczenie wykonawcy z art. 36 ust.4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych - załącznik nr 3, 9) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - załącznik nr 4; 10) W przypadku, gdy Wykonawca nie dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia winien przedłożyć pisemne zobowiązanie innego podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 9, wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował, 11) Dokumenty potwierdzające że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności: a) dla części 1 zamówienia: drogowej, sieci i instalacji elektrycznych, konstrukcyjno-budowlanej, instalacji wodociągowych, b) dla części 2 zamówienia: konstrukcyjno - budowlanej, c) dla części 3 zamówieni: budowli dróg. 12) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania zawierający przynajmniej 1 robotę budowlaną tj: a) dla części 1 zamówienia: budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 800m2, b) dla części 2 zamówienia: budowę, przebudowę remont kubaturowego obiektu budowlanego, c) dla części 3 budowę, przebudowę lub remont parkingu lub chodnika o powierzchni min. 500m2 z określeniem daty i miejsca wykonania - załącznik nr 5. 13) Dokumenty potwierdzające, że roboty wymienione w wykazie zostały wykonane należycie. 14) Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, którymi dysponuje lub będzie dysponował wykonawca. 15) W przypadku dysponowania narzędziami i urządzeniami innych podmiotów Wykonawca winien przedstawić pisemne zobowiązanie innego podmiotu o ich udostępnieniu jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt 14, wykonawca wskazał narzędzia i urządzenia, którymi będzie dysponował,. 16) Oświadczenie o dokonaniu wizji lokalnej i zapoznaniu się z dokumentacją projektową - załącznik nr 7, Wszystkie dokumenty winny być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez Wykonawcę. Poświadczenia za zgodność z oryginałem można dokonać w dwojaki sposób tj.: 1) na każdej stronie dokumentu lub 2) w przypadku dokumentów wielostronicowych, każdy dokument oddzielenie można poświadczyć (za zgodność z oryginałem) na pierwszej stronie z podaniem ilości stron tego dokumentu. Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskie wówczas oświadczenia i dokumenty wymagane od wykonawców w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu winien złożyć zgodnie z postanowieniami § 2 ust. 1- 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugblizyn.bip.doc.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach