Przetargi.pl
Zagospodarowanie Parku Turystyki w Brennej Centrum

Gmina Brenna ogłasza przetarg

  • Adres: 43-438 Brenna, ul. Wyzwolenia 77
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 033 8536222 , fax. 033 8536370
  • Data zamieszczenia: 2010-08-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Brenna
    ul. Wyzwolenia 77 77
    43-438 Brenna, woj. śląskie
    tel. 033 8536222, fax. 033 8536370
    REGON: 00053176600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.brenna.org.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie Parku Turystyki w Brennej Centrum
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest Zagospodarowanie Parku Turystyki w Brennej Centrum poprzez wykonanie: Zadanie I. Rozbudowy i modernizacji amfiteatru w Brennej Centrum, Etap I Zadanie II. Zagospodarowania Centrum Brennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą Zadanie I. Rozbudowa i modernizacja amfiteatru w Brennej Centrum, Etap I Inwestycja obejmuje rozbudowę i modernizację istniejącego budynku amfiteatru, poprzez dobudowę nowej kubatury na cele zaplecza socjalno-magazynowego amfiteatru wraz z salą medialną na piętrze oraz zadaszenia. Rozbudowa polegać będzie na dobudowie pomieszczeń biurowych z sanitariatami oraz pomieszczeniami techniczno-magazynowymi w parterze, a także salą medialną wraz z zapleczem sanitarno-szatniowym na piętrze. Bryła po przedmiotowej nadbudowie, będzie bryłą dwukondygnacyjną, w formie prostopadłościanu nieregularnego. Przykrycie nad częścią widowni stanowić będzie membrana, zamocowana na konstrukcji pylonu stalowego w finezyjnym, łukowym kształcie. Dane techniczne: Stan istniejący Stan po rozbudowie Powierzchnia zabudowy 159,52 m2 293,00m2 Powierzchnia całkowita 159,52 m2 504,99 m2 Powierzchnia użytkowa 131,85 m2 408,66 m2 Kubatura 750,00m3 2930,00m3 Budynek wykonany w konstrukcji nośnej murowanej. Konstrukcja dachu drewniana, strop żelbetowy, ściany boczne murowane, ścianki działowe murowane oraz z płyt gipsowych na ruszcie stalowym, Stropodach wentylowany z pokryciem blachą fałdową. Przykrycie nad częścią widowni - pylon w kształcie łuku w konstrukcji stalowej z 2 rur stalowych ? 457x16mm, sprzężonych przewiązkami z rur ? 219x12,5mm, utwardzonego w fundamentach blokowych. Kotłownia i instalacja centralnego ogrzewania Pomieszczenie kotłowni na parterze budynku. Zasilanie instalacji c.o. w czynnik grzewczy - kocioł gazowy kondensacyjny wiszący z zamkniętą komorą spalania o mocy 70kW. Instalacja kotłowni - rury polipropylenowe PN20 Stabi, łączone przez zgrzewanie. Wewnętrzna instalacja gazu na potrzeby kotłowni gazowej- instalacja z rur stalowych czarnych przewodowych bs (PN-80H-74219) łączonych przez spawanie gazowe. Instalacja wody zimnej i ciepłej, instalacja kanalizacji sanitarnej - instalacja wodociągowa wody zimnej - rury fusiotherm PN20 i ciepłej - rury fusiotherm- STABI PN20 łączone przez zgrzewanie. Podgrzewanie wody - pojemnościowy podgrzewacz wody o pojemności 300 l, zasilany z kotła. Instalacja kanalizacji sanitarnej - rury SN8 klasy S PCV 160 x 4,0 mm zewnętrzne kielichowe, łączone na uszczelki. Biały montaż: umywalki, zlewozmywaki, brodziki, miski ustępowe. Kanalizacja sanitarna zewnętrzna, wodociąg: Przyłącze kanalizacji sanitarnej z rur PVC-U SN8 kl.S 160 x 4,7 mm - 62,95 mb. Studnie z kręgów betonowych ? 1200 - 3 szt i ? 1000 - 2 szt. Przyłącze wodociągowe - rury polietylenowe PE100 SDR 17 ? 90/50/40 łącznej długości 316,71 mb. ( ? 90-185,64 mb, ? 50 - 90,27 mb, ? 40 - 40,80 mb ). Instalacja elektryczna Rozdzielnia główna R1 zasilana ze złącza pomiarowo-rozliczeniowego przewodem YDY 5x10 mm2. Rozdzielnia R2 - zasilanie urządzeń scenicznych. Instalacja oświetleniowa - przewody typu YDY 1,5 mm2, ułożone w rurach karbowanych PCV o śr. 16 mm, pod tynkiem. Instalacja gniazd wtykowych - przewody YDY 3 x ,5mm2. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa ( zał. nr 9, 10, 11 ) opracowana przez Pracownię Projektową gww99 architekt mgr inż. Andrzej Wolański ul. Powstańców Śl. 1263, 42-400 Zawiercie, w skład której wchodzą: 1. Projekt architektoniczno-budowlany rozbudowy i modernizacji Amfiteatru w Brennej Centrum - wykonany przez mgr inż. architekta Andrzeja Wolańskiego 2. Projekt konstrukcyjny rozbudowy i modernizacji Amfiteatru w Brennej Centrum, wykonany przez inż. budownictwa Pana Janusza Michalski. 3. PTB - instalacje wewnętrzne wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski 4. PTB - elektryczne instalacje wewnętrzne, wykonane przez inż. Leszka Wnuk 5. PTB - Instalacja wewnętrzna gazu, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 6. PTB - Instalacja centralnego ogrzewania, kotłownia, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 7. PTB - Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, przyłącze wodociągowe, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 8. Projekt wykonawczy - Instalacje wewnętrznej wody zimnej, ciepłej, kanalizacji sanitarnej, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 9. Projekt wykonawczy - Instalacja kanalizacji sanitarnej zewnętrznej, przyłącze wodociągowe, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 10. Projekt wykonawczy - Instalacje centralnego ogrzewania, kotłownia - wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 11. Projekt wykonawczy - Instalacja wewnętrzna gazu, wykonany przez mgr inż. Tomasza Czerski. 12. Opinia w sprawie budowy zadaszenia nad sceną Amfiteatru, sporządzona przez mgr Jana Ireneusza Pinkosz 13. Przedmiary robót, 14. Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót, Zadanie II. Zagospodarowanie Centrum Brennej wraz z infrastrukturą towarzyszącą Inwestycja obejmuje zagospodarowane zostanie Centrum Brennej, wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Prace budowlane obejmują wykonanie: robót rozbiórkowych nawierzchni istniejących, istniejących punktów gastronomicznych, przebudowę rozdzielni głównej, budowę punktów gastronomicznych, budowę boisk sportowych, budowę nawierzchni placów i ciągów pieszych, a także roboty instalacyjne ( elektryczne, wodno kanalizacyjne ), roboty wykończeniowe oraz ustawienie ławek betonowych, koszy na śmieci i stojaków na rowery. W ramach inwestycji zostanie wykonane: boisko do piłki plażowej o wymiarach zewnętrznych 20x12 ( wymiar boiska 16x8 m), boisko wielofunkcyjne do koszykówki i siatkówki z nawierzchni syntetycznej o wymiarach 32,0x19,0 m, lodowisko ( w sezonie jesienno-zimowym) i pole do mini golfa ( w sezonie wiosenno letnim ) o wymiarach 20x30 m wraz z mini zapleczem i oświetleniem, punkty gastronomiczne wraz z zadaszeniem i wykonaniem przyłączy wod-kan i elektrycznych w ilości 5 szt, punkt obsługi lodowiska i mini golfa. Inwestycja obejmuje także rozbudowę placu zabaw o przyrządy zabawowe ( 1 wieża, 2 huśtawki, 3 bujaki ) wraz z wykonaniem nawierzchni bezpiecznego upadku w strefach upadku, wykonanie małej sceny dla dzieci o średnicy 5,0 m, wykonanie nawierzchni z kostki brukowej w ilości 3000 m2 ( wymiana zniszczonej nawierzchni asfaltowej ), wykonanie pielęgnacji terenów zielonych w ilości 3500m2, wykonanie straganów dla artystów i rękodzieła 20 szt, montaż ławek w ilości 20 szt, montaż koszy na śmieci 10 szt, montaż stojaków na rowery 10 szt, rozbudowę istniejącego oświetlenia o 15 latarni, uzupełnienie zieleni: nasadzenia drzew i krzewów w ilości 120 szt, nasadzenia kwiatowe w ilości 250 szt, wykonanie donic murowanych kamiennych na drzewa i krzewy 6 szt, przebudowę istniejącego parkingu z wykonaniem 49 miejsc postojowych dla samochodów osobowych, 3 miejsca dla niepełnosprawnych, 8 miejsc dla autobusów. Szczegółowy przedmiot zamówienia określa dokumentacja projektowa ( zał. nr 9, 10, 11 ) opracowana przez INFO MARK CIUĆKA MAREK ul. Beskidzka 5, 244-200 Rybnik, w skład której wchodzą: Projekt Architektoniczno - budowlany Zagospodarowanie Centrum Brennej wraz z infrastruktura towarzyszącą - Tom I i TOM II 2. Dokumentacja techniczna znajduje się również do wglądu w siedzibie zamawiającego pok. nr 26 od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530., w piątek od 800 do 1600. 3. Wykonawca wykona wszelkie inne roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania obiektu, w tym zaplecza budowy. 4.Wykonawca zobowiązany jest do: - realizacji przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami prawa budowlanego, wiedzą i sztuką techniczną, zaleceniami jednostek uzgadniających, obowiązującymi normami technicznymi, - zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej przez uprawnionego geodetę, - wykonanie wszystkich prac związanych z opracowaniem i wdrożeniem projektu czasowej organizacji ruchu oraz oznakowaniem i zabezpieczeniem terenu budowy zgodnie z przepisami BHP, - po zakończeniu robót uporządkowania terenu najpóźniej w ciągu 14 dni, - usunięcia na własny koszt skutków awarii które zostały spowodowane przez Wykonawcę, - złożenia w dwóch egzemplarzach operatu powykonawczego, zawierającego Dziennik Budowy, oświadczenie kierownika budowy, inwentaryzację geodezyjną powykonawczą, protokoły badań i sprawdzeń ( skrzyżowania z podziemnym uzbrojeniem terenu,), deklaracje zgodności, atesty, wyniki pomiarów, badań, instrukcje eksploatacyjne, protokoły pomontażowe, gwarancje i wszystkie inne dokumenty niezbędne do stwierdzenia prawidłowości wykonania robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości 100.000,00 - zł ( słownie: sto tysięcy złotych.) przed upływem terminu do składania ofert - w pieniądzu na konto Urzędu: w Banku Spółdzielczym Skoczów Oddział Brenna nr 71 8126 1020 0040 0002 2000 0030 ( za datę wniesienia wadium w pieniądzu liczy się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego). Ponadto wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej , z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym. - gwarancjach bankowych - gwarancjach ubezpieczeniowych - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109 poz. 1158 z późn. zm.) 2. Wpłaty dokonywane przelewem lub przekazem powinny mieć na przelewie lub przekazie wyraźny napis WADIUM - Przetarg na Zagospodarowanie Parku Turystyki w Brennej Centrum. Wniesienie wadium w formie innej niż w pieniądzu, dopuszczonej przez ustawę Prawo zamówień publicznych i nie wymagającej zgody Zamawiającego, należy zdeponować u Skarbnika Gminy Brenna w siedzibie Zamawiającego (pok. nr 4 w godz. pracy urzędu tj. od poniedziałku do czwartku w godz. od 730 do 1530 w piątek w godz. od 800 do 1600 ). 3. Do oferty należy dołączyć kopię dowodu wniesienia wadium, a w przypadku gwarancji - również kopię gwarancji. 4. Warunki zwrotu wadium i utraty wadium określa artykuł 46 ustawy Pzp, przy czym należy pamiętać, że Zamawiający zatrzymuje również wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 , nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie - art.46 ust. 4a Pzp. Zapis j.w. winien mieć również odzwierciedlenie, we wszystkich gwarancjach czy poręczeniach, wnoszonych w formie innej niż pieniężnej. 5. Nie wniesienie wadium w terminie lub w sposób określony w SIWZ spowoduje wykluczenie Wykonawcy na podstawie art. 24 ust. 2 pkt 2 ustawy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.brenna.org.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach