Przetargi.pl
Zagospodarowanie obszaru przestrzeni publicznej na terenie Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto

Zgromadzenie Sióstr Matki Bożej Loretańskiej ogłasza przetarg

  • Adres: 03-717 Warszawa, ul. ks. Ig. Kłopotowskiego 18
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 022 6191486 (87) , fax. 022 6189771
  • Data zamieszczenia: 2009-11-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zgromadzenie Sióstr Matki Bożej Loretańskiej
    ul. ks. Ig. Kłopotowskiego 18 18
    03-717 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 022 6191486 (87), fax. 022 6189771
    REGON: 00674594200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.loretanki.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Kościół Katolicki

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie obszaru przestrzeni publicznej na terenie Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia Zagospodarowanie obszaru przestrzeni publicznej na terenie Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto I etap i obejmuje: Zagospodarowanie terenu Sanktuarium Matki Bożej Loretańskiej w Loretto k.Kamieńczyka polegające na przebudowie nawierzchni dróg i ciągów pieszo-jezdnych oraz nawierzchni chodników i placów postojowych przeznaczonych dla Społeczności Zakonnej, Pielgrzymów, Domu Pomocy Społecznej. Roboty drogowe obejmują wykonanie nowych nawierzchni z kostki betonowej brukowej w miejsce istniejących nawierzchni gruntowych bądź gruntowo-żwirowych. Całość zadania podzielona została na odcinki w zależności od spełnienia funkcji komunikacyjnych. Przedmiotem prac jest wykonanie dwóch odcinków z zakresu projektu tj.: - Drogi wewnętrznej pieszo jezdnej i dojazdowej długości 158,0 m do Domu Pomocy Społecznej i strefy Zakonnej, oznaczonej na planie jako droga Nr 2. - Drogi wewnętrznej pieszo -jezdnej dla strefy zakonnej długości 92,0m oznaczonej na planie jako droga Nr4. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej stanowiącej załączniki do niniejszej SIWZ, w szczególności w przedmiarze, specyfikacji technicznej oraz projekcie budowlanym.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający przewiduje wniesienie wadium w wysokości 4 000 zł (słownie: cztery tysiące złotych) Wadium może być wnoszone w pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych lub poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt.2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 2. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić na konto Zamawiającego: Bank PEKAO SA. Oddział w Warszawie , nr rachunku 56 1240 6074 1111 0000 4993 2799 w terminie do dnia 11 grudnia 2009r. godz.10.00. Za datę wniesienia wadium w pieniądzu uznaje się datę wpływu pieniędzy na konto Zamawiającego 3. Pozostałe formy wadium wymagają złożenia odpowiednich dokumentów 03-117 Warszawa, ul. Kłopotowskiego 18, najpóźniej do dnia 11 grudnia 2009r. godz.10.00
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie może ubiegać się Wykonawca, który spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, tj.: -posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; -posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; w szczególności: -posiada doświadczenie zawodowe w zakresie odpowiadającym swoim rodzajem przedmiotowi zamówienia tj. wykonał w ciągu ostatnich 5 lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy to w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. o wartości nie mniejszej niż 300 000,00 zł brutto każda w zakresie budowy dróg -dysponuje osobami przeznaczonymi do wykonania zamówienia, posiadającymi następujące uprawnienia: -uprawnienia do kierowania robotami w zakresie robót budowlanych w zakresie budowy dróg wraz z aktualnym zaświadczeniem z regionalnej Izby Inżynierów Budownictwa, wymagane przepisami ustawy prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (tekst jedn. Dz. U. z 2000 r., Nr 106, poz. 1126 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów, -znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; -nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; Przedstawi informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej potwierdzającą że Wykonawca posiada środki finansowe na prowadzenie inwestycji w wysokości 300 000,00 zł lub zdolność kredytową na tę sumę. Posiada polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej, zarówno deliktowej jak i kontraktowej, w zakresie prowadzonej działalności na kwotę minimum 300.000,00 zł. Ocena spełnienia ww. warunków zostanie dokonana w oparciu o treść dokumentów lub oświadczeń dostarczonych przez Wykonawcę w ofercie, zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia. Z treści załączonych do oferty dokumentów musi wynikać jednoznacznie, że ww. warunki Wykonawca spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Zgodnie z przepisami ustawy Pzp oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605) - w celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu (określonych w rozdz. VI SIWZ) Wykonawca musi załączyć do oferty następujące dokumenty lub oświadczenia: a) oświadczenie o spełnieniu wymogów art. 22 ust. 1 ustawy Pzp (zalecana treść oświadczenia została określona w Załączniku nr 2 do SIWZ - w przypadku Wykonawców samodzielnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, lub o treści określonej w Załączniku nr 2a i 2b do SIWZ - w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia), b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, warunek aktualności spełniać będzie również dokument wystawiony z datą wcześniejszą, ale potwierdzony przez organ wydający w wymaganym terminie. c) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. d) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy Pzp, wystawioną nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. e) aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawioną nie wczesnej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Ponadto Wykonawca musi złożyć: a) wypełniony i podpisany formularz ofertowy (zalecana treść - Załącznik nr 1 do SIWZ), b) kosztorys ofertowy sporządzony metodą uproszczoną, w oparciu o załączone przedmiary, wraz z załączeniem kalkulacji szczegółowych cen jednostkowych. c) wykaz robót budowlanych (zalecana treść - Załącznik nr 3 do SIWZ), wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, potwierdzający jednoznacznie, ze wykonawca spełnia wymogi dotyczące doświadczenia zawodowego określone w rozdz. VI SIWZ pkt. e), wraz z załączeniem dokumentów (np.: referencji) potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. d) wykaz osób i podmiotów przewidzianych do realizacji zamówienia (zalecana treść - załącznik nr 4 do SIWZ), które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych czynności z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają wymagane uprawnienia. Wykaz musi potwierdzać, że Wykonawca spełnia warunek, o którym mowa w rozdz. VI SIWZ pkt g). e) Informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą, że Wykonawca posiada środki finansowe w wysokości 300.000,00 zł na prowadzenie inwestycji lub zdolność kredytową na tę sumę, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. f) Polisę ubezpieczeniową, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, iż wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności, spełniającą wymogi z rozdz. VI pkt. SIWZ. g) Zatwierdzony wzór umowy (załącznik nr 5 do SIWZ), parafowany przez wykonawcę na każdej stronie projektu. h) W przypadku gdy wykonawcy ubiegają się o zamówienie wspólnie, należy złożyć dodatkowo dokumenty wymagane w rozdz. XI pkt 4. SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.loretanki.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach