Urząd Gminy Przystajń ogłasza przetarg
- Adres: 42-141 Przystajń, ul. Częstochowska 5
- Województwo: śląskie
- Telefon/fax: tel. 0-34 319-11-53, 319-11-54 , fax. 0-34 319-17-32
- Data zamieszczenia: 2009-10-08
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy Przystajń
ul. Częstochowska 5 5
42-141 Przystajń, woj. śląskie
tel. 0-34 319-11-53, 319-11-54, fax. 0-34 319-17-32
REGON: 00054868900000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.przystajn.akcessnet.net
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zagospodarowanie centrum wsi Przystajń na plac parkingowy wraz z terenem zieleni i miejscem wypoczynku - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1.Zagospodarowanie centrum wsi Przystajń na plac parkingowy wraz z terenem zieleni i miejscem wypoczynku 2.Opis przedmiotu zamówienia: 2.1 budowa parkingu o nawierzchni z kostki betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm i podbudowie z tłucznia kamiennego przy drodze na cmentarz z trzema wjazdami z drogi prowadzącej na cmentarz (działki nr 572/1, 572/2), odprowadzenie wód opadowych z powierzchni placu poprzez ułożenie cieku z prefabrykowanych korytek betonowych na podsypce cementowo-piaskowej na ławie betonowej, obramowanie z krawężników betonowych ułożonych na ławie betonowej z oporem 2.2 poszerzenie jezdni drogi na cmentarz wraz z chodnikiem przykrawężnikowym szerokości 1,5m. z kostki betonowej grub. 8cm na podsypce cementowo-piaskowej grub. 3cm i podbudowie z tłucznia kamiennego grub. 10cm. 2.3 przebudowa placu wewnętrznego - zagospodarowanie skweru, w tym: - pomiar geodezyjny - usuniecie ziemi urodzajnej, rozbiórka istniejącej nawierzchni z kostki betonowej, rozebranie krawężników i obrzeży wraz z wywozem nadmiaru ziemi - część utwardzona pod ciągi piesze - podbudowa z kruszywa łamanego, krawężniki oraz obrzeże betonowe na ławie betonowej, nawierzchnia chodnika z kostki brukowej grub. 6cm, uzupełnieniem z płyt betonowych 25/25 grub. 5cm, schody terenowe z kostki betonowej z palisadą - zagospodarowanie uzupełniające - zieleń niska i wysoka (rabaty z zielenią płożącą z krzewin liściastych i iglastych oraz zasadzenie 6szt. drzew klonu kulistego), rabaty kwiatowe wraz z trawnikiem, elementy małej architektury (ławki, kosze na śmieci i stojak rowerowy) - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego jest wniesienie wadium w wysokości: 3.000,00 PLN, w formie określonej w art. 45 ust. 6- prawo zamówień publicznych oraz SIWZ.
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział (złożyć ofertę) wyłącznie Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - prawo zamówień publicznych, a także warunkiem udziału w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia jest spełnienie warunków z art. 22 ustawy - prawo zamówień publicznych oraz spełnienie wszystkich wymogów zawartych w Specyfikacji istotnych warunków zamówienia (SIWZ).
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W szczególności: - wypełniony formularz ofertowy [załącznik nr 1] - dowód wpłaty wadium, - szczegółowy kosztorys ofertowy (wg załączonego przedmiaru robót), - umowę regulującą współpracę podmiotów występujących wspólnie, jeśli dotyczy - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert), - oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 oraz art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych [załącznik nr 2] - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego ( wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert), - aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności (wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert); - wykaz wykonanych w okresie ostatnich 3 lat robót budowlanych stanowiących przedmiot zamówienia (min. 3 inwestycje), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - referencje - wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także wykonywanych przez nich czynności - dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia budowlane w zakresie kierowania robotami budowlanym w branży drogowe oraz aktualne zaświadczenie potwierdzające członkowsko w Okręgowej Izby Inżynierów.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.przystajn.akcessnet.net
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Modernizacja wybranych pomieszczeń budynku Urzędu Miejskiego w Gliwicach wraz z wykonaniem klimatyzacji i wentylacji
Dodano: 2016-07-27 - Budowa Ośrodka Edukacyjno- Rehabilitacyjno- Wychowawczego w Ustroniu dla dzieci, młodzieży oraz dorosłych osób z niepełnosprawnością intelektualną, przy ul. Wiejskiej w Ustroniu
Dodano: 2016-07-27 - Zagospodarowanie części terenu zieleni pomiędzy ulicą Dąbrowskiego a torowiskiem w Tychach - projektuj i buduj
Dodano: 2016-07-27 - Remont pomieszczeń dydaktycznych. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/37/MW
Dodano: 2016-07-27 - Budowa kanalizacji w ul. Fabrycznej w Sławkowie - etap I kanalizacja deszczowa w Sławkowie
Dodano: 2016-07-27 - Ocieplenie ścian zewnętrznych, stropodachu, częściowa wymiana stolarki drzwiowej oraz budowa pochylni dla osób niepełnosprawnych. Lokalizacja: budynek administracyjny 42-500 Będzin, ul. Krakowska 16
Dodano: 2016-07-27 - Rozbiórka budynku mieszkalnego dawnej leśniczówki przy ul. Hutniczej 2 w Będzinie
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa Domu Gościnnego Sezam wraz z adaptacją na Dom Studencki Politechniki Śląskiej. Oznaczenie sprawy: OZ/B/16/34/NC
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa dawnej siedziby Nadleśnictwa Siewierz - Etap II
Dodano: 2016-07-27 - Remont mostu na rzece Ruda w KM 17+035 w miejscowości Rudy-Brantolka - usuwanie skutków klęsk żywiołowych
Dodano: 2016-07-27