Przetargi.pl
Zagospodarowanie centrum miejscowości Popkowice - etap II

Gmina Urzędów ogłasza przetarg

  • Adres: 23-250 Urzędów, ul. Rynek 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 822 50 42 , fax. 81 822 51 50
  • Data zamieszczenia: 2014-02-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Urzędów
    ul. Rynek 26 26
    23-250 Urzędów, woj. lubelskie
    tel. 81 822 50 42, fax. 81 822 51 50
    REGON: 00054908043729
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia, zakładka przetargi
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zagospodarowanie centrum miejscowości Popkowice - etap II
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Roboty budowlane polegające na: Roboty drogowe: - roboty rozbiórkowe i przygotowawcze, - roboty ziemne, - podbudowy, - nawierzchnie z kostki brukowej, - elementy betonowe, - odwodnienie, - roboty wykończeniowe Oświetlenie terenu: - kopanie rowów dla kabli, - ułożenie rur osłonowych, - układanie kabli w rurach, - obróbka na sucho kabli, - badanie linii kablowej, - zasypanie rowów dla kabli, - montaż słupów oświetleniowych, - montaż przewodów do opraw, - montaż opraw oświetleniowych Kształtowanie i modernizacja terenów zielonych - prace przygotowawcze, - kosze na śmieci, - ławki, stojaki na rowery - karczowanie drzew, - wykonanie trawników, - sadzenie drzew i krzewów liściastych, - sadzenie drzew i krzewów iglastych, - wykonanie rabat z kory Szczegółowy zakres robót budowlanych, ilość, materiały, określają załączone do niniejszej siwz przedmiary robót - zał. nr 1a, oraz projekty budowlane, w tym opisy techniczne, jak również specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. Cz. Wymagania stawiane wykonawcy: 1) Do wykonania przedmiotu zamówienia wykonawcy obowiązani są zastosować materiały , wyroby wysokiej jakości posiadające certyfikaty CE dopuszczające do stosowania ich na terenie krajów UE, oraz odpowiednie atesty i aprobaty techniczne , a także spełniać aktualne normy branżowe PN, itp., których okazania zamawiający może żądać przed wbudowaniem. Każdy rodzaj robót, w którym znajdują się nie zbadane i nie zaakceptowane materiały, Wykonawca wykonuje na własne ryzyko, licząc się z jego nieprzyjęciem i niezapłaceniem. 2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia, projekcie budowlanym, przedmiarze robót, specyfikacji technicznej znajdują się wskazane znaki towarowe, patent czy pochodzenie, należy przyjąć, że zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu materiałów , wyrobów innych o parametrach techniczno, eksploatacyjnych, użytkowych nie gorszych niż podane w opisie przedmiotu zamówienia. 3) W takiej sytuacji Zamawiający może wymagać złożenia stosownych dokumentów, uwiarygodniających te materiały, wyroby. Złożone dokumenty będą podlegały ocenie przez zamawiającego i podjęciu decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nierównoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca dla wszystkich zmienionych elementów załączy wymagane prawem atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, itp., na dzień składania ofert. 4) W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to zamawiający uzna, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 5) Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę rodzaj materiału, kształt, wielkość, przekrój, wytrzymałość, bezpieczeństwo oraz pozostałe parametry przypisane poszczególnym materiałom. 6) Parametry wskazane w ww. dokumentach wskazanych w punkcie 2), będą traktowane jako minimalne, które wykonawca musi zaoferować w swojej ofercie, nie może oferować rozwiązań gorszych. W szczególności nie dopuszcza się zmiany parametrów w zakresie funkcji - celu które dany materiał, wyrób ma spełniać w realizowanym przedsięwzięciu, zmiany średnic, przekrojów konstrukcyjnych, grubości itp., wynikających ze specyfiki przedmiotu zamówienia. 7) Zaoferowane parametry równoważne nie mogą powodować obniżenia parametrów eksploatacyjnych. Wykonawca podpisze umowę i zrealizuje zadanie zgodnie z zadeklarowanymi parametrami techniczno-użytkowymi, wskazanym producentem, jak w złożonej w ofercie. W przypadku, gdy materiały, czy roboty nie będą w pełni zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, warunkami technicznymi i jakościowymi i wpłynie to na niezadowalającą jakość realizowanego zamówienia, to takie materiały będą niezwłocznie zastąpione innymi, a roboty rozebrane na koszt Wykonawcy. 8) Wykonawca jest zobowiązany do porównania zgodności przekazanych opracowań ( przedmiary, projekty budowlane, stwiorb itp. ) i w przypadku jakichkolwiek niezgodności zobowiązany jest jak najszybciej pisemnie zwrócić się do zamawiającego o wyjaśnienia, w trybie art. 38 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wykazywanie przez wybranego wykonawcę niezgodności (dla zwiększenia zakresu przedmiotu zamówienia), w ww. dokumentach po terminie składania ofert i wybraniu oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem przypadków przewidzianych w punktach 6-9 części XV niniejszej siwz , zamawiający pozostawi bez rozpoznania. 9) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy, wykonawca jest odpowiedzialny za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, projekcie budowlanym. 10) zamawiający nie wprowadza ograniczenia ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne. 11) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. Cz. Wymagania organizacyjne 1) Wykonawca którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza na dzień podpisania umowy lub przekazania placu budowy, opracuje harmonogram rzeczowo-finansowy uwzględniający przewidziany przez zamawiającego zakres rzeczowy i termin realizacji inwestycji, a także zakres finansowy , oraz odbiory częściowe i odbiór końcowy w okresie przewidzianym na jej realizację. 2) Wymagana będzie współpraca i uzgodnienia z Zamawiającym w zakresie ustaleń dotyczących harmonogramu i realizacji robót, kontroli kosztów w okresie realizacji zadania, zaplanowanych w budżecie i ich płatności. 3) Wykonawca będzie zobowiązany do przestrzegania procedur w szczególności dotyczy to przestrzegania: - ustawy Prawo zamówień publicznych, - sporządzenia protokołów potwierdzających wykonanie robót i dokonanie odbioru robót ulegających zakryciu, odbioru końcowego i pogwarancyjnego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium. Ustala się wadium dla przedmiotu zamówienia w wysokości 10 000 złotych. 2. Wykonawca wnosi wadium w wybranej przez siebie, wymienionej poniżej, formie: 1) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy nr 10 8717 1022 2005 5000 0039 0005 z adnotacją wadium na zagospodarowanie przestrzeni publicznej w Popkowicach- etap II ( nie należy dokonywać wpłaty gotówką w kasie UG Urzędów, czy wpłaty gotówką na rachunek w banku zamawiającego) 2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) w gwarancjach bankowych, 4) w gwarancjach ubezpieczeniowych 5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275), w terminie do 07.03.2014r. do godz. 10:00. Sposób przekazania: wadium w formie ustalonej w ppkt 2) - 5) siwz może być zdeponowane w oryginale przed terminem składania ofert w pokoju nr 12 Urzędu Gminy w Urzędowie, u pracownika zajmującego się zamówieniami publicznymi - Alicja Kozik, a na kserokopii, zamawiający może potwierdzić odpowiednią adnotacją o wniesieniu wadium w niniejszym postępowaniu ( przypadek złożenia oferty osobiście) W przypadku składania oferty drogą pocztową do oferty należy dołączyć kserokopię i oryginał gwarancji wadialnej , które po otwarciu ofert zostaną przekazane pracownikowi zajmującemu się zamówieniami publicznymi , a jego ksero z adnotacją i podpisem o przyjęciu wadium zostanie przesłane wykonawcy pocztą. Wadium wniesione w pieniądzu w formie przelewu bankowego, Zamawiający będzie uważał za skutecznie wniesione tylko wówczas , gdy bank prowadzący rachunek Zamawiającego potwierdzi, że otrzymał taki przelew przed upływem terminu składania ofert. 3. W zakresie wadium obowiązują uregulowania Prawa zamówień publicznych zawarte w art. 45 i 46. 4. Zamawiający żąda aby oferta zabezpieczona wadium w formie innej niż pieniądz zawierała zapis nieodwołalnej i bezwarunkowej zapłaty na pierwsze pisemne żądanie zamawiającego, kwoty wadium z tytułu zatrzymania wadium jeżeli wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp potwierdzających warunki udziału w postępowaniu, oraz dokumentów potwierdzających spełnienie przez oferowane roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie; Wykonawca którego oferta została wybrana 2) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 3) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 4) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 5. W przypadku nie zabezpieczenia oferty, jedną z określonych w ogłoszeniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia form wadium, wykonawca zostanie wykluczony z udziału w postępowaniu, a jego oferta podlegać będzie odrzuceniu. 6. Zamawiający zwróci wadium według zasad określonych w art. 46 ustawy Pzp. Zamawiający może żądać ponownego wniesienia wadium przez Wykonawców, którym zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 3 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta zostanie wybrana , jako najkorzystniejsza. W takim przypadku Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ugurzedow.bip.lubelskie.pl zakładka ogłoszenia zakładka przetargi

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach