Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Modernizacja sali gimnastycznej Zadanie nr 2:Wykonanie robót towarzyszących związanych z modernizacją budynku

Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3 ogłasza przetarg

  • Adres: 44-100 Gliwice, ul. W. Wróblewskiego 9
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 231 12 13; 231 29 42 , fax. 32 231 12 13
  • Data zamieszczenia: 2012-04-05
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 3
    ul. W. Wróblewskiego 9 9
    44-100 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 32 231 12 13; 231 29 42, fax. 32 231 12 13
    REGON: 00072136600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Modernizacja sali gimnastycznej Zadanie nr 2:Wykonanie robót towarzyszących związanych z modernizacją budynku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z modernizacją sali gimnastycznej i wykonaniem robót towarzyszących związanych z modernizacja budynku. W wyniku realizacji zamówienia zamawiający ma uzyskać przedmiot w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - dostarczy wszelkie wyposażenie, materiały eksploatacyjne, sprzęt niezbędne do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania, z tym, że materiały eksploatacyjne dla wentylacji winny wystarczyć dla co najmniej jednego pełnego przeglądu serwisowego, - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami, - zastosuje moduł AUTOTEST w oprawach kierunkowych i w oprawach doświetlających drogi ewakuacyjne, - zastosuje moduł EVG w oprawach świetlówkowych - zastosuje na oprawach elektrycznych odpowiednie siatki zabezpieczające - przeprowadzi lub opłaci przeprowadzenie wszelkich szkoleń, instruktaży dla pracowników obsługi zamawiającego, - sporządzi i dostarczy zamawiającemu odpowiednie instrukcje obsługi np. wentylacji, i inne według potrzeb zgłoszonych przez zamawiającego, - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany, z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia, - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej oraz wersja elektroniczna edytowalna oraz w plikach Adobe Reader), - przekaże dokumentację fotograficzną zakresu robót - wersja elektroniczna, - zastosuje się do zakazu wykonywania głośnych prace remontowych w czasie lekcji i w czasie przerw między lekcjami, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z zamawiającym, - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, cieplnej na postawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych, - pokryje koszty rozruchu technologicznego, Krótki opis przedmiotu zamówienia: Zadanie nr 1: Modernizacja sali gimnastycznej 1. Remont sali gimnastycznej z magazyn sprzętu: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, wykucia, przekucia, związane z kompleksowym remontem sali gimnastycznej z magazynem sprzętu, - demontaż sprzętu sportowego, - demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników centralnego ogrzewania, - likwidacja kanałów ciepłowniczych w obrębie posadzki sali, - wymiana istniejącej posadzki parkietowej wraz z wszelkimi podkładami na podłogę sportową z wykonaniem wszelkich podkładów, - montaż dodatkowych grzejników centralnego ogrzewania na sali gimnastycznej, - montaż nowych osłon grzejnikowych, - dostawa i montaż osłon systemowych na oknach sali gimnastycznej, - wykonanie nowej wentylacji mechanicznej, - montaż obudów kanałów wentylacyjnych płytą OSB, - montaż osłon na nawiewnikach wentylacji mechanicznej, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej sali gimnastyczne i zasilania wentylacji, - przygotowanie ścian i sufitów do robót malarskich i tynkarskich, w tym wykonanie gładzi gipsowej - malowanie ścian i sufitu, malowanie stolarki drzwiowej, - wykonanie tynku mozaikowego na ścianach, - dostawa i montaż wyposażenia sportowego, - inne prace nie wymienione, a wynikające z dokumentacji przetargowej: specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, lub wynikające z wymogu kompleksowego remontu pomieszczeń i możliwości użytkowania. 2. Remont zespołu szatniowego, korytarza z wiatrołapem, przedsionka, pomieszczeń nauczycieli WF: - roboty demontażowe i rozbiórkowe, wykucia, przekucia, związane z kompleksowym remontem zespołu szatniowego, korytarza z wiatrołapem, przedsionka, pomieszczeń nauczycieli WF, - wymiana parapetu lastrykowego, - dostawa i montaż drzwi D2-wejście do sali od strony budynku szkolnego, - przełożenie drzwi wewnętrznych wiatrołapu - zmiana kierunku otwierania się drzwi, - wykonanie nowej wentylacji mechanicznej dla zaplecza szatniowego, - wykonanie osłony kanałów wentylacyjnych z płyty OSB, - wykonanie nowej instalacji elektrycznej dla zaplecza szatniowego i zasilania wentylacji, - demontaż i ponowny montaż istniejących grzejników centralnego ogrzewania, - montaż nowych osłon grzejnikowych, - przygotowanie ścian i sufitów do robót malarskich malowanie ścian i sufitu, malowanie stolarki drzwiowej, malowanie wyposażenia pomieszczeń, - inne prace nie wymienione, a wynikające z dokumentacji przetargowej: specyfikacja istotnych warunków zamówienia, dokumentacja projektowa, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, lub wynikające z wymogu kompleksowego remontu pomieszczeń i możliwości użytkowania Zestawienie powierzchni dla pomieszczeń sali gimnastycznej: - sala gimnastyczna: 237,20 m2 - magazyn sprzętu: 9,24 m2 RAZEM: 246,44 m2 Zestawienie powierzchni dla pomieszczeń zespołu szatniowego, korytarza z wiatrołapem, przedsionka, pomieszczeń nauczycieli WF - zespół sanitarno-szatniowy: 3,1+21,3+4,4+ 16,2+18,6+2,9 = 66,50 m2 - korytarz. przedsionek, wiatrołap, pomieszczenia nauczycieli WF: 39,7+3,9+3,72+11,06+11,08 = 69,46 m2 RAZEM: 135,96 m2 Zadanie nr 2:Wykonanie robót towarzyszących związanych z modernizacją budynku 1. Roboty towarzyszące: - wykonanie izolacji pionowej ścian fundamentowych sali gimnastycznej i zespołu szatniowego(izolacja termiczna, izolacja przeciwwodna/przeciwilgociowa, - wymiana rur deszczowych z osadnikiem i rur spustowych na całej wysokości, - opaska żwirowa wokół budynku wraz z krawężnikami, - regulacja studzienki kanalizacyjnej w sąsiedztwie schodów zewnętrznych, - prace remontowe na korytarzu i w pomieszczeniach nauczycieli WF - zmiana zabudowy drzwi przy wiatrołapie - dostawa i montaż krat zewnętrznych okien sali gimnastycznej Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w następujących opracowaniach: - dokumentacja projektowa - załącznik nr 6.1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót - załącznik nr 6.2 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia) - przedmiary robót - załącznik nr 6.3 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach oświatowych. Uwaga: Wersja papierowa: dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót dostępna jest za odpłatnością. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkowa odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich, służb, inspekcji i straży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie: 10 000,00 (słownie złotych dziesięć tysięcy )

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach