Przetargi.pl
Zadanie nr 1: Remont sieci kanalizacji deszczowej oraz wymiana przyłącza wody budynku III Oddziału. Zadanie nr 2: 1.Dostosowanie elementów budynku III Oddziału dla zapewnienia zgodnych z przepisami przeciwpożarowymi warunków ewakuacji. 2.Remont nawierzchni schodów przy wejściu głównym budynku II Oddziału. 3.Dostosowanie instalacji ciepłej wody w sanitariatach dla dzieci w budynku: II, III, IV Oddziału do wymogów rozporządzenia wykonawczego. 4.Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w łazienkach dzieci w budynku: I, II, III Oddziału oraz w sypialniach w budynku: I, III Oddziału.

Żłobki Miejskie ogłasza przetarg

  • Adres: 44-121 Gliwice, ul. Kozielska 71
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2383292
  • Data zamieszczenia: 2012-05-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Żłobki Miejskie
    ul. Kozielska 71 71
    44-121 Gliwice, woj. śląskie
    tel. 032 2383292
    REGON: 27670977600000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadanie nr 1: Remont sieci kanalizacji deszczowej oraz wymiana przyłącza wody budynku III Oddziału. Zadanie nr 2: 1.Dostosowanie elementów budynku III Oddziału dla zapewnienia zgodnych z przepisami przeciwpożarowymi warunków ewakuacji. 2.Remont nawierzchni schodów przy wejściu głównym budynku II Oddziału. 3.Dostosowanie instalacji ciepłej wody w sanitariatach dla dzieci w budynku: II, III, IV Oddziału do wymogów rozporządzenia wykonawczego. 4.Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w łazienkach dzieci w budynku: I, II, III Oddziału oraz w sypialniach w budynku: I, III Oddziału.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane. W wyniku realizacji zadania zamawiający ma uzyskać przedmiot zamówienia w stanie kompletnym, gotowym do użytkowania o wysokiej jakości robót i wysokiej jakości zastosowanych materiałów. Wykonawca, dodatkowo, w ramach realizacji przedmiotu zamówienia i w ramach zaoferowanej ceny: - wykona zakres prac niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - dostarczy wszelkie wyposażenie, sprzęt niezbędny do prawidłowego użytkowania, nawet nie wyspecyfikowany, a konieczny dla właściwego użytkowania przedmiotu zamówienia - przeprowadzi wszelkie: próby, badania, odbiory urzędowe przewidziane przepisami - pokryje wszelkie koszty wymagane przez: urzędy, instytucje, właścicieli sieci uzbrojenia terenu, itp. - złoży złom użytkowy z rozbiórki w miejscu wskazanym przez zamawiającego, wywiezie i sprzeda złom pozyskany z rozbiórki oraz zwróci uzyskane środki finansowe zamawiającemu, jeśli w wyniku rozbiórek i demontaży będzie możliwe pozyskanie złomu - opracuje projekt organizacji robót z planem BIOZ i przedstawi go zamawiającemu do uzgodnienia - przekaże: projekt powykonawczy (część opisowa, część rysunkowa), kosztorys powykonawczy, wszelkie atesty na materiały i urządzenia (2 egzemplarze w wersji papierowej) - wykona ogrodzenie tymczasowe terenu robót, - zorganizuje własne zaplecze na potrzeby budowy w miejscu uzgodnionym z Zamawiającym - pokryje koszty zużycia wody, energii elektrycznej, na podstawie zamontowanych na swój koszt urządzeń pomiarowych-jeśli zajdzie taka potrzeba - wykona pomiary geodezyjne dla realizacji robót oraz powykonawcze pomiary geodezyjne z naniesieniem wyników pomiarów do miejskich zasobów geodezyjnych, z podaniem numeru KERG oraz dostarczeniem zaktualizowanej mapy zasadniczej w skali 1:500 - w przypadkach tego wymagających - uzyska, w imieniu zamawiającego pozwolenie na użytkowanie w umownym terminie zakończenia przedmiotu umowy, jeśli jest wymagane - uzyska zgodę właściciela sąsiedniej nieruchomości, budynku lub lokalu (najemcy) na wejście oraz uzgodni z nim przewidywany sposób, zakres i terminy korzystania z tych obiektów, a także ewentualną rekompensatę z tego tytułu. - będzie prowadził roboty budowlane z poszanowaniem uzasadnionych interesów osób trzecich, a ewentualne szkody wynikłe w trakcie prowadzenia robót budowlanych Wykonawca usunie we własnym zakresie i na swój koszt. - będzie przestrzegał i wykonywał postanowienia pozwolenia na budowę, zgłoszenia robót nie wymagających pozwolenia na budowę - zamontowanie w budynku III Oddziału samozamykaczy do drzwi zewnętrznych wyposażonych zamek elektryczny oraz zamontowanie zamków elektrycznych w tych drzwiach Poniżej przedstawiono opis uzupełniający przedmiotu zamówienia dla poszczególnych zadań. Zadanie nr 1 Remont sieci kanalizacji deszczowej w ramach opracowania dokumentacji projektowej na usunięcie przyczyn i skutków zalewania pomieszczeń piwnicznych budynku oraz wymiana instalacji przyłącza wody budynku III Oddziału. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z remontem i rozbudową sieci kanalizacji deszczowej dla odprowadzenia wód deszczowych oraz wymiana instalacji przyłącza wody do budynku. Do odprowadzenia wód opadowych z dachu budynku zaprojektowano kanalizację deszczową, która będzie podłączona do istniejącej sieci kanalizacji deszczowej zlokalizowanej na działce numer 1452 przy ul. Żeromskiego 26a. Trasa kanalizacji deszczowej przewiduje odbiór wody z rur spustowych zlokalizowanych przy budynku. Szacunkowa długość sieci kanalizacji deszczowej: 216 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6.1). 2. projekt budowlano-wykonawczy (ZAŁĄCZNIK NR 7.1). 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.1). 4. pozwolenie nr 239/2012 z dnia 12.03.2012 r. (ZAŁĄCZNIK NR 9) Wykonanie wymiany przyłącza instalacji wody zimnej do budynku - odcinek od sieci głównej do budynku oznaczony na załączonym planie sytuacyjnym (mapa zasadnicza opracowana dla projektu budowlano-wykonawczego remontu i rozbudowy sieci kanalizacji deszczowej(ZAŁĄCZNIK NR 7.2) Należy wykonać wymianę przyłącza pozostawiając taki odcinek nowej rury , aby było możliwe wykonanie nowego układu wodomierzowego według rysunku nr 7 projektu pn. Wprowadzenie rozwiązań zastępczych zapewniających zabezpieczenia p.pożarowe obiektu. Projekt budowlano-wykonawczy. Część 2-branza sanitarna-instalacja wody hydrantowej Szacunkowa długość przyłącza wody(od sieci głównej do ściany zewnętrznej budynku): 6,5 m Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6.2). 2. plan sytuacyjny - mapa zasadnicza (ZAŁĄCZNIK NR 7.2). 3. rysunek nr 1-rzut piwnicy inwentaryzacja (ZAŁĄCZNIK NR 7.3). 4. rysunek nr 2-rzut piwnicy - przyłącze (ZAŁĄCZNIK NR 7.4). 5. rysunek nr 3-przekrój pionowy - przyłącze (ZAŁĄCZNIK NR 7.5). 6. zestawienie materiałów - (ZAŁĄCZNIK NR 7.6). 7. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.2). Zadanie nr 2 1. Dostosowanie klatek schodowych i innych elementów budynku III Oddziału dla zapewnienia zgodnych z przepisami przeciwpożarowymi warunków ewakuacji. Przedmiotem zamówienia jest przebudowa budynku polegająca na wprowadzeniu rozwiązań zawartych w : Ekspertyzie Technicznej zabezpieczenia przeciwpożarowego budynku III Oddziału Żłobków Miejskich w Gliwicach przy ul. Żeromskiego 26a zatwierdzonej postanowieniem nr 12/2012 z dnia 12.02.12 Śląskiego Komendanta Wojewódzkiego Państwowej Straży Pożarnej w Katowicach, w zakresie następujących branż: - cześć 1 - architektura i konstrukcja - część 2 - instalacja hydrantowa - część 3 - instalacja elektryczna Stan istniejący: budynek posiada dwie kondygnacje nadziemne, nieużytkowe poddasze i jest częściowo podpiwniczony. Budynek wzniesiony jest w technologii tradycyjnej, murowany z cegły ceramicznej, stropy akermana a częściowo żelbetowe, schody żelbetowe, dach stromy w konstrukcji drewnianej płatwiowej kryty dachówka ceramiczna. Budynek wyposażony jest w instalacje: elektryczną (w tym wyłącznik p.poż.), gazową, centralnego ogrzewania zdalaczynnego, wodno-kanalizacyjną i wentylację grawitacyjną. Rozwiązania do wprowadzenia wynikające z w/w ekspertyzy: - obudowanie klatek schodowych: K1.1, K1.2 i K1.3 na każdej kondygnacji ścianami o klasie odporności ogniowej REI60 oraz zamkniecie drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI30, wyposażonymi w samozamykacze, w miejscach wskazanych w części rysunkowej ekspertyzy, - wyposażenie wszystkich klatek schodowych w samoczynne urządzenia oddymiające w postaci okien połaciowych, - zamknięcie wejścia do piwnicy i na nieużytkowe poddasze drzwiami przeciwpożarowymi o klasie odporności ogniowej EI30, - zamontowanie samozamykaczy oznakowanych jako SZ w drzwiach pokazanych w części rysunkowej ekspertyzy, - wyposażenie budynku w instalacje wodociągową przeciwpożarową z hydrantami 25 z wężami półsztywnymi, - zabezpieczenie certyfikowanym środkiem ogniochronnym drewnianych elementów konstrukcji dachu do uzyskania stopnia nierozprzestrzeniania ognia - NRO, - zmianę kierunku otwierania się drzwi ewakuacyjnych na zewnątrz budynku ze wszystkich klatek schodowych, - zmianę kierunku otwierania się drzwi wyjściowych do wewnątrz, prowadzących z pomieszczenia Filtra zlokalizowanego przy szatni obok klatki schodowej KL.2, - wyposażenie dróg komunikacji ogólnej w budynku w awaryjne oświetlenie ewakuacyjne - wyposażenie dróg komunikacji ogólnej oraz pomieszczeń nieprzeznaczonych na pobyt ludzi w autonomiczne czujki dymu Zamawiający będzie sukcesywnie przekazywał poszczególne pomieszczenia do prac, wymagając od wykonawcy kompleksowego wykonania w przekazanych pomieszczeniach zakresu robót objętych zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6.3). 2. projekt budowlano-wykonawczy (ZAŁĄCZNIK NR 7.7). 3. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.3). 2. Remont nawierzchni schodów przy wejściu głównym części wysokiej budynku II Oddziału. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wymianą nawierzchni schodów(płytki ceramiczne) oraz wykonanie prac towarzyszących Zakres robót: - demontaż i ponowny montaż odbojników, - demontaż istniejących wycieraczek do obuwia, montaż nowych wycieraczek systemowych wraz z ramką do płytek, wymiary około 40x50 cm, - rozebranie posadzek z płytek ceramicznych, gruntowanie podłoży, przygotowanie podłoża pod okładziny schodów, - okładziny schodów z płytek na klej mrozoodporny elastyczny, płytki stopnicowe, gresowe, antypoślizgowe, zaprawa klejowa, spoinująca mrozoodporna elastyczna - kolorystykę płytek Zamawiający określi w trybie roboczym, - demontaż i założenie nowego profilu dylatacyjnego między płytkami, - uzupełnienie tynków zewnętrznych zwykłych kategorii III - policzki schodów, - gruntowanie podłoży, pod malowanie, - malowanie tynków schodów zewnętrznych - farba silikonowa - kolor farby Zamawiający określi w trybie roboczym, - malowanie farbą olejną balustrad (elementy metalowe)- kolor farby Zamawiający określi w trybie roboczym, - wywóz i utylizacja gruzu, - inne prace nie wymienione, a niezbędne do uznania dzieła za kompletne. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższym opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6.4). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.4). 3. Dostosowanie instalacji ciepłej wody w węzłach sanitarnych dla dzieci w: budynku II Oddziału , budynku III Oddziału, budynku IV Oddziału do wymogów rozporządzenia wykonawczego. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z dostosowaniem instalacji ciepłej wody w sanitariatach dla dzieci do wymogów rozporządzenia wykonawczego. Zakres robót: - wymiana baterii umywalkowej ściennej na baterię umywalkową z termostatem wraz z regulacją temperatury wody i wykonaniem prac towarzyszących. Uwaga: Wykonawca przekaże Zamawiającemu baterie z demontażu, - wymiana baterii wannowej(brodzik) ściennej na baterię wannową z termostatem i wężem ze słuchawką prysznicową i uchwytem wraz z regulacją temperatury wody i wykonaniem prac towarzyszących. Uwaga: Wykonawca przekaże Zamawiającemu baterie z demontażu, - wywóz i utylizacja gruzu, - inne prace nie wymienione, a niezbędne do uznania dzieła za kompletne. Zamawiający będzie sukcesywnie przekazywał poszczególne pomieszczenia do prac, wymagając od wykonawcy kompleksowego wykonania w przekazanych pomieszczeniach zakresu robót objętych zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6.5). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.5). 4. Wykonanie wentylacji grawitacyjnej i mechanicznej w łazienkach dzieci w: budynku I Oddziału, budynku II Oddziału, budynku III Oddziału oraz w sypialniach w: budynku I Oddziału, budynku III Oddziału. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych związanych z wykonaniem wentylacji mechanicznej w łazienkach dla dzieci oraz wentylacji grawitacyjnej w sypialniach dla dzieci wraz z wykonaniem prac towarzyszących: - I Oddział: wentylacja mechaniczna w toalecie dla dzieci gr. 1na parterze - I Oddział: wentylacja grawitacyjna w sypialni gr. 1 na parterze - I Oddział: wentylacja grawitacyjna w sypialni gr. 2 na piętrze - II Oddział: wentylacja mechaniczna w toalecie dla dzieci na piętrze - III Oddział: wentylacja mechaniczna w dwóch toaletach dla dzieci gr. 3 na parterze - III Oddział: wentylacja grawitacyjna w sypialni gr. 1 na piętrze Zakres robót: - wykonanie wentylacji mechanicznej: montaż wentylatora, prace towarzyszące, - wykonanie przewodów wentylacji grawitacyjnej, prace towarzyszące, - wywóz i utylizacja gruzu, - inne prace nie wymienione, a niezbędne do uznania dzieła za kompletne. Zamawiający będzie sukcesywnie przekazywał poszczególne pomieszczenia do prac, wymagając od wykonawcy kompleksowego wykonania w przekazanych pomieszczeniach zakresu robót objętych zamówieniem. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w poniższych opracowaniach: 1. przedmiar robót (ZAŁĄCZNIK NR 6.6). 2. Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (ZAŁĄCZNIK NR 8.6). Przedstawione w powyższych, lub innych dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych, a zwłaszcza art. 29 do 31. Podane dokładne określenia np. nazwy dostawców, producentów, materiałów, urządzeń, ich elementów, nie oznaczają, że obowiązkowo należy je zaoferować. Zamawiający dopuszcza składanie ofert zawierających rozwiązania równoważne. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego materiały, urządzenia, ich elementy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez np. dołączenie katalogów, folderów, opisów technicznych, certyfikatów, atestów oferowanego rozwiązania równoważnego oraz uzyskać wszelkie ewentualne uzgodnienia. Wymagany okres gwarancji: Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia gwarancji na okres 36 miesięcy, licząc od dnia końcowego odbioru robót. Wykonawca udzieli na przedmiot zamówienia rękojmi na okres 3 lat licząc od dnia końcowego odbioru robót. Inne wymagania: a) wykonawca zastosuje do realizacji przedmiotu zamówienia tylko fabrycznie nowe materiały, urządzenia oraz wyposażenie b) przy przygotowaniu oferty i realizacji robót Wykonawca winien uwzględnić specyfikę pracy w czynnych obiektach użyteczności publicznej. c) pracę innego wykonawcy na tym samym oddziale żłobka Uwaga: Wersja papierowa dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót udostępniana jest Wykonawcom do wglądu w siedzibie Zamawiającego. Na wniosek Wykonawcy, za dodatkową odpłatnością, Zamawiający sporządzi kserokopię dokumentacji projektowej, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót. Dokumenty wymienione w poprzednim zdaniu dostępne są bezpłatnie na stronie internetowej www.um.gliwice.pl/bip w dziale Ogłoszenia i komunikaty/Zamówienia publiczne jednostek miejskich, służb, inspekcji i straży.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.um.gliwice.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach