Gmina Miasto Pruszków ogłasza przetarg
- Adres: 05-800 Pruszków, ul. Kraszewskiego 14/16
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 022 7587244
- Data zamieszczenia: 2009-10-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Pruszków
ul. Kraszewskiego 14/16 14/16
05-800 Pruszków, woj. mazowieckie
tel. 022 7587244 - I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zadanie 1 Opracowanie Koncepcji połączenia drogowego pod lub nad torami PKP w rejonie ulic: a) od północy: ul. Broniewskiego, ul. Warszawska b) od południa: ul. Główna, ul. Leszczynowa, ul. Grunwaldzka Zadanie 2 Opracowanie Koncepcji połączenia dróg wojewódzkich: Ul. Poznańskiej (Nr 718) z Al. Jerozolimskimi (Nr 719), w rejonie ul. B. Prusa, ul. Boh. Warszawy na terenie miasta Pruszkowa - II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Zadanie 1 1. Dokumentacja projektowa powinna objąć kompleksowe wariantowe opracowanie koncepcji połączenia drogowego pod lub nad torami PKP w rejonie ulic: a) od północy: ul. Broniewskiego, ul. Warszawska b) od południa: ul. Główna, ul. Leszczynowa, ul. Grunwaldzka jej powiązań z układem lokalnym oraz rozwiązań technicznych, uwzględniając wymogi przepisów dla dróg publicznych jak też potrzeby obsługi komunikacyjnej miasta ( ze szczególnym rozwiązaniem dotyczącym bezkolizyjnego ciągu pieszego, ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo- rowerowego) . Opracowanie powinno obejmować koncepcje rozwiązania odwodnienia. Ponadto Zamawiający wymaga: a. zidentyfikowania kolizji ze wszystkimi urządzeniami infrastruktury technicznej (z zachowaniem dotychczasowych wartości użytkowych i parametrów technicznych przebudowywanych urządzeń ) b. przeprowadzenia badań geologicznych w celu określenia warunków gruntowo-wodnych w rejonie: - ul. Broniewskiego - ul. Warszawskiej - ul. Leszczynowej - ul. Grunwaldzkiej c. opracowania studium wykonalności zamierzenia inwestycyjnego w zakresie: - określenia zakresu rzeczowego budowy - określenia przewidywanych kosztów budowy. 2. Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z wymogami, zakresem i problematyką określoną w ustawie z dnia 21.03.1985r o drogach publicznych ( Dz. U z 2007r Nr 19, poz. 115 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie( Dz. z 1999r. Nr 43, poz. 430) oraz z uwzględnieniem przepisów szczególnych wynikających z lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia. 3. Opracowanie koncepcji wariantowych i uzgodnienie przyjętych rozwiązań z Zamawiającym w skali 1:1000. Zadanie 2 1. Dokumentacja projektowa powinna objąć kompleksowe wariantowe opracowanie koncepcji połączenia dróg wojewódzkich: - ul. Poznańskiej (Nr 718) z Al. Jerozolimskimi ( Nr 719), w rejonie ul. B. Prusa, ul. Boh. Warszawy na terenie miasta Pruszkowa jej powiązań z układem lokalnym ( węzeł wielopoziomowy) oraz rozwiązań technicznych, uwzględniając wymogi przepisów dla dróg publicznych jak też potrzeby obsługi komunikacyjnej miasta ( ze szczególnym rozwiązaniem dotyczącym bezkolizyjnego ciągu pieszego, ścieżki rowerowej lub ciągu pieszo- rowerowego) . Ciąg dróg wojewódzkich 718 i 719 na terenie miasta Pruszkowa stanowi dojazd do węzła Autostrady A 2 w Pruszkowie, Opracowanie powinno obejmować koncepcje rozwiązania odwodnienia. Ponadto Zamawiający wymaga zidentyfikowania kolizji ze wszystkimi urządzeniami infrastruktury technicznej (z zachowaniem dotychczasowych wartości użytkowych i parametrów technicznych przebudowywanych urządzeń ) . 2. Dokumentacja projektowa winna być opracowana zgodnie z wymogami, zakresem i problematyką określoną w ustawie z dnia 21.03.1985r o drogach publicznych ( Dz. U z 2007r Nr 19, poz. 115 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie( Dz. z 1999r. Nr 43, poz. 430) oraz z uwzględnieniem przepisów szczególnych wynikających z lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia. 3. Opracowanie koncepcji wariantowych i uzgodnienie przyjętych rozwiązań z Zamawiającym w skali 1:1000. 3.2. Procedura i terminy realizacji dla zadania 1 i 2 a. analiza materiałów będących w posiadaniu Zamawiającego. b. opracowanie koncepcji i uzgodnienie przyjętych rozwiązań z Zamawiającym wraz z uzyskaniem odpowiednich uzgodnień wynikających z przedmiotu zamówienia. c. opracowanie ostatecznej wersji ( z uwzględnieniem opinii uzyskanych przez wyspecjalizowane organy) i przedłożenie Zamawiającemu. d. opracowanie wstępnego kosztorysu dotyczącego realizacji przedmiotowego przedsięwzięcia - wyłącznie dla zadania 1. 3.3. Zamawiający udostępni do uwzględnienia: a. Studium Komunikacji do zmiany Studium Uwarunkowań i Kierunków Zagospodarowania Przestrzennego. b. obowiązujące i sporządzane zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego. c. obowiązujące Studium Uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Pruszkowa. d. kopie mapy zasadniczej z nakładką ewidencji, niezbędnymi informacjami o własnościach ( w podziale - na własność prywatną, gminy Pruszków i innych podmiotów prawnych). - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 713200007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wpłaty wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ Posiadają niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, a/ wykażą, że wykonali z należytą starannością w okresie ostatnich 3 lat od daty wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, - co najmniej dwa opracowania o podobnej problematyce i zostały one wykonane zgodnie z wymogami, zakresem i problematyką określoną w ustawie z dnia 21.03.1985r. o drogach publicznych (Dz. U z 2007r Nr 19, poz. 115 ze zm.) oraz przepisami rozporządzenia w sprawie warunków technicznych jakimi powinny odpowiadać drogi i ich usytuowanie( Dz. z 1999r. Nr 43, poz. 430) oraz z uwzględnieniem przepisów szczególnych wynikających z lokalizacji przedmiotowego przedsięwzięcia Każda przedstawiona praca musi mieć wartość min. 30 000,00zł. b/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w tym minimum: - jedną osobą posiadającą uprawnienia budowlane w specjalności budowa dróg i mostów (bez ograniczeń) niezbędnych do sporządzenia tego typu prac projektowych wraz z przynależnością do właściwej Okręgowej Izby Samorządu Zawodowego. 3/ Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4. Zamawiający będzie dokonywał oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1/ Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej (wystawione nie wcześniej niż sześć miesięcy przed upływem terminu składania ofert), 2/ Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki określone w art. 22 oraz że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art. 24, ust.1, pkt. 1 - 10, ust. 2, pkt. 1 - 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku prawo zamówień publicznych 3/ Wykaz wykonanych usług (określonych w pkt. 2 a) w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością pracom projektowym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania 4/ Dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie 5/ Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności 5a/ Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 5 Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował 6/ Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia: tj. kserokopie uprawnień budowlanych w specjalności budowy dróg i mostów (bez ograniczeń) niezbędnych do sporządzenia tego typu prac projektowych wraz z przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pruszkow.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Budowa drogi w Budkach Moczydłowskich
Dodano: 2016-07-27 - Modernizacja Ratusza
Dodano: 2016-07-27 - Budowa altany na placu zabaw w Szymanowie (zaprojektuj i wybuduj)
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Solec - III etap
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA PUBLICZNEGO NA wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania pn. REMONT POMIESZCZEŃ UŻYTKOWYCH W HANGARZE NR 5 NA LOTNISKU WARSZAWA- BABICE, nr sprawy 49/WA/PN/2016
Dodano: 2016-07-27 - Wzmocnienie konstrukcji budynku Generalnej Dyrekcji Dróg Krajowych i Autostrad stanowiącego siedzibę Zespołu ds. Historii Drogownictwa w Szczucinie.
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej: Część 1 - przebudowy ul. Jarej na odcinku od skrzyżowania z ulicą Bruzdową (wraz ze skrzyżowaniem) do ul. Wał Zawadowski (wraz ze skrzyżowaniem) Część 2 - budowy drogi oznaczonej w miejscowym planie zagospodarowania przestrzeni rejonu Zawad i Kępy Zawadowskiej symbolem 37 KUD
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie budowy ulicy Kłodzkiej w Warszawie na odcinku od ul. Patriotów do ul. Petunii
Dodano: 2016-07-27 - Budowa placu zabaw w miejscowości Wilczynek
Dodano: 2016-07-27 - Wykonanie dokumentacji projektowej dla każdej z niżej wymienionych ulic objętych odpowiednio zadaniami: Zad. nr 1- przebudowa ul. Waryńskiego w miejsc. Nowe Grocholice , Zad. nr 2 - przebudowa ul. Lecha we wsi Rybie, Zad. nr 3 - przebudowa ul. Dolnej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 4 - przebudowa ul. Stawowej we wsi Nowe Grocholice, Zad. nr 5 - przebudowa ulicy Piastowskiej we wsi Raszyn 01/Nowe Grocholice, Zad. nr 6 - przebudowa ul. Nadrzecznej we wsi Raszyn 02, Zad. nr 7 - przebudowa ul. Olszowej we wsi Rybie, Zad. nr 8 - przebudowa ul. Zacisze we wsi Raszyn 01.
Dodano: 2016-07-27