Przetargi.pl
Zakup używanego średniego samochodu do ratownictwa drogowego

Urząd Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 06-316 Krzynowłoga Mała, ul. Kościelna 3
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 7512720 , fax. 029 7512725
  • Data zamieszczenia: 2009-10-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Gminy
    ul. Kościelna 3 3
    06-316 Krzynowłoga Mała, woj. mazowieckie
    tel. 029 7512720, fax. 029 7512725
    REGON: 00054666700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.krzynowlogamala.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zakup używanego średniego samochodu do ratownictwa drogowego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa średniego używanego samochodu ratownictwa drogowego z funkcją gaśniczą przeznaczony dla Ochotniczej Straży Pożarnej w Krzynowłodze Małej. Wymagania szczegółowe: a.Podwozie samochodu 4x2 lub 4x4 z kabiną załogową co najmniej 6 osobową, b.Samochód nie starszy niż rok prod. - 1990r, c.Przebieg nie więcej niż 50.000 km. d.Samochód wyposażony w silnik wysokoprężny o mocy min. 200 KM, napęd 4x2 lub 4x4, e.Samochód wyposażony w urządzenie sygnalizacyjno-ostrzegawcze, akustyczne i świetlne, f.Układ kierowniczy ze wspomaganiem hydraulicznym, g.Podłoga kabiny wyłożona materiałem antypoślizgowym. Zabudowa pożarnicza a.Zabudowa wykonana z materiałów odpornych na korozję. b.Na bokach pojazdu skrytki na sprzęt i wyposażenie zamykane żaluzjami wodno i pyłoszczelnymi, wykonane z materiałów odpornych na korozję, skrytki przygotowane do ratownictwa drogowego. Oferent musi być właścicielem oferowanego samochodu - samochód może być nie zarejestrowany na terenie Polski, ale powinien posiadać aktualny przegląd i posiadać wszystkie niezbędne dokumenty przewidziane prawem do rejestracji pojazdu na terenie kraju. Pojazd musi spełniać wymagania polskich przepisów o ruchu drogowym z uwzględnieniem wymagań dotyczących pojazdów uprzywilejowanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 341442103
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.W przetargu mogą wziąć udział Wykonawcy nie wykluczeni na podstawie art.24 ust.1 i 2, spełniający wymogi art. 22 ust.1 pkt. 1-3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r (Dz.U. z 9 lutego 2004r. Nr 19 poz. 177), oraz spełniający warunki dodatkowe: 2.Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w w/w zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - wypełniony formularz ofertowy, - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych, - aktualny odpis z właściwego rejestru lub zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, [wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert], - pełnomocnictwo podmiotów występujących wspólnie (konsorcjum), - wypełniony i podpisany wzór umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.krzynowlogamala.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach