Przetargi.pl
Zadania remontowe w placówkach oświatowych: ZADANIE F: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 - wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. - wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w zakresie:budowlanym - w zakresie koniecznym, instalacji elektrycznych - w zakresie koniecznym. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia

Gmina Dąbrowa Górnicza ogłasza przetarg

  • Adres: 41-300 Dąbrowa Górnicza, ul. Graniczna 21
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 2956700 , fax. 32 2625032, 2956700
  • Data zamieszczenia: 2014-08-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dąbrowa Górnicza
    ul. Graniczna 21 21
    41-300 Dąbrowa Górnicza, woj. śląskie
    tel. 32 2956700, fax. 32 2625032, 2956700
    REGON: 27625531200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.dabrowa-gornicza.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zadania remontowe w placówkach oświatowych: ZADANIE F: Zespół Szkół Ogólnokształcących nr 2 - wyposażenie drogi komunikacji ogólnej służące ewakuacji, a oświetlone wyłącznie światłem sztucznym w oświetlenie awaryjne ewakuacyjne spełniające wymagania Polskich Norm PN-EN 1838 i PN-EN 50172. - wykonanie oświetlenia awaryjnego ewakuacyjnego w zakresie:budowlanym - w zakresie koniecznym, instalacji elektrycznych - w zakresie koniecznym. Dalsza część nazwy nadanej zamówieniu przez zamawiającego znajduje się w sekcji IV.4.16 ogłoszenia
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Postępowanie o udzielenie zamówienia prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego na podstawie ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2013 r., poz. 907 z pózn. zm), o wartości zamówienia poniżej 5.186.000,00 EUR. I. ZADANIE F: Przedmiotem zamówienia dla Zadania F jest remont w Zespole Szkół Ogólnokształcących nr 2 w branżach: budowlanej i instalacji elektrycznej, w tym: roboty budowlane, roboty tynkarsko-murarskie, roboty malarskie, instalacje zasilania elektrycznego. II. ZADANIE H: Przedmiotem zamówienia dla Zadania H jest remont w Przedszkolu nr 12 w branżach: budowlanej i instalacji wodociągowej, w tym: roboty budowlane, roboty tynkarsko-murarskie, roboty malarskie, roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne, instalacje przeciwpożarowe. III. ZADANIE K: Przedmiotem zamówienia dla Zadania K jest remont w Przedszkolu nr 4 w branżach: budowlanej i instalacji wodociągowej, w tym: roboty budowlane, roboty tynkarsko-murarskie, roboty malarskie, roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne, instalacje przeciwpożarowe IV. ZADANIE Ł: Przedmiotem zamówienia dla Zadania Ł jest remont w Szkole Podstawowej nr 10 w branżach: budowlanej i instalacji wodociągowej, w tym: roboty budowlane, roboty tynkarsko-murarskie, roboty malarskie, roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne, instalacje przeciwpożarowe. V. ZADANIE N: Przedmiotem zamówienia dla Zadania N jest remont w Szkole Podstawowej nr 31 w branżach: budowlanej, instalacji wodociągowej, w tym: roboty budowlane, roboty tynkarsko-murarskie, roboty malarskie, roboty instalacyjne wod-kan i sanitarne, instalacje przeciwpożarowe. VI. ZADANIE R: Przedmiotem zamówienia dla Zadania R jest remont w Młodzieżowym Ośrodku Pracy Twórczej w branżach: budowlanej i instalacji elektrycznej, w tym: roboty budowlane, roboty tynkarsko-murarskie, roboty malarskie, instalacje zasilania elektrycznego. VII. Uwagi do przedmiotu zamówienia (dotyczy zadania: F/H/K/Ł/N/R): 1.Roboty należy zrealizować na podstawie: dokumentacji technicznej i przedmiarów robót, Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót, wymogów Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia wraz z projektem umowy, zasad wiedzy technicznej, sztuki budowlanej i przepisów prawa. Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja techniczna - załącznik nr 6 do SIWZ. 2.Zamówienie musi być realizowane zgodnie z: Ustaw z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z 2013 r., poz. 1409 z późn. zm.); Rozporządzeniem Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 roku w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy (Dz. U. z 2003 roku, nr 169, poz. 1650 z późniejszymi zmianami). 3.Rozwiązania równoważne: Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów równoważnych - tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określone w SIWZ - w odniesieniu do materiałów, których pochodzenie zostało określone przez zamawiającego w SIWZ nazwą producenta. Zgodnie z art. 30 ust. 5 Ustawy Prawo zamówień publicznych Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne w stosunku do opisywanego przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roby budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych. 4. Gwarancja i rękojmia: 4.1.Wykonawca udziela 24 miesięcznej gwarancji na wykonane roboty licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. W okresie tym Wykonawca zobowiązuje się usunąć wynikłe wady nieodpłatnie w terminie do pięciu dni od daty zgłoszenia ich przez Zamawiającego. 4.2.Na wykonane roboty Wykonawca udziela rękojmi na okres 24 miesięcy licząc od daty podpisania przez obie strony protokołu odbioru wykonania przedmiotu umowy. 5.W przypadku zatrudnienia przez Wykonawcę personelu obcojęzycznego, Wykonawca zapewni ciągłą możliwość porozumiewania się personelu Zamawiającego z personelem Wykonawcy w języku polskim
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga od Wykonawców wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dabrowa-gornicza.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach