Przetargi.pl
Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad. B: Wbudowanie zestawu hydroforowo-pompowego do instalacji wodociągowej i do instalacji elektrycznej w budynku SR w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2

Sąd Okręgowy w Zielonej Górze ogłasza przetarg

  • Adres: 65-958 Zielona Góra, Pl. Słowiański 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 68 3220155 , fax. 68 3220155
  • Data zamieszczenia: 2014-08-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Zielonej Górze
    Pl. Słowiański 1 1
    65-958 Zielona Góra, woj. lubuskie
    tel. 68 3220155, fax. 68 3220155
    REGON: 00032544600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze Zad. B: Wbudowanie zestawu hydroforowo-pompowego do instalacji wodociągowej i do instalacji elektrycznej w budynku SR w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia dla: Zad. A. Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze na zasadzie -ZAPROJEKTUJ I WYBUDUJ- jest wykonanie dokumentacji projektowej i wykonanie robót dla danego Sądu. 1.Uzgodnienia przedprojektowe zawierają w swoim zakresie: a)ilość przyjętych kamer i pozostałych urządzeń, b)miejsca lokalizacji kamer zewnętrznych, c)miejsca lokalizacji we wnętrzach kamer wewnętrznych, d)miejsca operatora e)trasy prowadzenia przewodów, f)dostosowanie kolorystyki wnętrz do kolorystyki istniejącej po wykonanych robotach, g)miejsca podłączenia zaprojektowanej instalacji elektrycznej teletechnicznej, 2.Opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będą: a)dla każdego budynku sądowego po trzy egzemplarze projektu budowlanego oraz po trzy egzemplarze projektu wykonawczego (wraz z niezbędnym pozwoleniem na budowę oraz zgodą WUOZ KZ, opiniami, uzgodnieniami, informacją dotyczącą bezpieczeństwa i ochrony zdrowia) opracowanych zgodnie z założeniami programu funkcjonalno-użytkowego, określające: -lokalizację i sposób posadowienia kamer zewnętrznych, bezwzględnie wymagane w budynkach zabytkowych, gdzie wymagane są uzgodnienia z WUOZ KZ (decyzja) przed wystąpieniem o decyzję o pozwoleniu na budowę, -dobór kamer wewnętrznych, -lokalizację kamer wewnętrznych w budynkach zabytkowych, gdzie wymaga się uzgodnienia z WUOZ KZ (decyzji) przed wystąpieniem o pozwolenie na budowę, -wykonanie instalacji elektrycznej z podaniem szczegółów jej włączenia do instalacji elektrycznej już wykonanej w istniejącym budynku danego Sądu Rejonowego, -przejścia projektowanych instalacji przez przegrody budowlane z uwzględnieniem istniejących w tych budynkach stref pożarowych (w przypadku przejść przez elementy konstrukcyjne projekt powinien zawierać stosowne opinie, uzgodnienia i ekspertyzy dotyczące ich lokalizacji oraz wpływu na bezpieczeństwo konstrukcji), -przemalowanie konserwacyjne wnętrz po wykonaniu przejść instalacyjnych i po -wykonaniu instalacji monitoringu i instalacji w przyjaznym pokoju przesłuchań, Projekty należy opracować zgodnie z: -obowiązującą wiedzą techniczną, -wytycznymi zawartymi w programie funkcjonalno - użytkowym, -dokonanymi uzgodnieniami, w tym decyzjami Konserwatora Zabytków, -obowiązującymi przepisami, w tym Rozporządzeniem Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego (Dz. U. z 2012 r. poz. 462 z późniejszymi zmianami), Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego (Dz. U. z 2013 r., poz. 1129 tekst jednolity); b)dla każdego budynku sądowego po trzy egzemplarze STWiOR (w tym wersja elektroniczna), c)dla każdego budynku sądowego po trzy egzemplarze informacji do Planu BIOZ, d)dla każdego budynku sądowego przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy z cenami jednostkowymi, dotyczący wykonania instalacji monitoringu, przemalowanie wnętrz, w których prowadzone będą roboty związane z wykonaniem instalacji monitoringu. Przedmiar robót oraz kosztorys ofertowy powinny być opracowane zgodnie z zasadami sporządzania przedmiarów i obmiarów oraz Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 2 września 2004 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz opisu przedmiotu zamówienia; e)dla każdego budynku sądowego ilość egzemplarzy wyszczególniona w ppkt. a), b), c), d) jest ilością, którą Wykonawca musi przekazać Zamawiającemu i nie obejmuje egzemplarzy do uzyskania uzgodnień (decyzji WUOZ/KZ) i pozwoleń na budowę itp., 3.Uzyskanie pozwolenia na budowę (jeśli będzie/byłoby wymagane), 4.Wykonawca dostarczy jeden egzemplarz odrębnie dla każdego budynku dokumentacji projektowej wymienionej w podpunktach a), b), c), d) na nośniku CD w formatach plików otwartych: -rysunki zapisane w formatach plików *.pdf, -opisy techniczne do projektów oraz informacja dotycząca bezpieczeństwa i ochrony zdrowia muszą być zapisane w powszechnie używanym edytorze tekstowym w formacie *.doc i *.pdf, -przedmiary muszą być zapisane w formacie *.pdf oraz *.ath, -pozostałe dokumenty takie jak: uzgodnienia, opinie, ekspertyzy, decyzje itd. zeskanowane i dołączone do dokumentacji przekazywanej na nośniku CD muszą być zapisane w formacie *.pdf lub *.jpg. 5.Wykonanie robót w każdym budynku sądowym zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia oraz opracowaną przez Wykonawcę dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami obejmuje także: a)dostawę i montaż kamer i pozostałych urządzeń zgodnych z projektem i parametrami przewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia b)dostawę i montaż fabrycznie nowych urządzeń zgodnych z projektem i parametrami przewidzianymi w opisie przedmiotu zamówienia, c)przemalowanie konserwacyjne wnętrz po wykonaniu przejść instalacyjnych i po wykonaniu instalacji monitoringu i instalacji w przyjaznym pokoju przesłuchań, d)uzyskanie w imieniu Zamawiającego i Użytkowników /ww. Sądów Rejonowych/ zgód, opinii i pozwoleń właściwych organów z zatwierdzeniem projektu, 5.Projekt Wykonawczy o którym mowa w pkt.2 ppkt.a) powinien zawierać: -kompletne i zweryfikowane wszystkie dane niezbędne dla prawidłowego wykonania robót budowlanych, -dane odnośnie materiałów niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z parametrami podanymi w opisie przedmiotu zamówienia,, -obmiar powierzchni wnętrz i elewacji z natury niezbędnych do prawidłowego opracowania dokumentacji projektowej. Zamawiający zaleca wizje lokalne w każdym z ww. budynków sądowych w celu właściwego doboru kamer wewnętrznych i zewnętrznych, instalacji przyjaznego pokoju oraz wykonania robót w celu ich montażu. -opisy, obliczenia techniczne oraz rysunki techniczne, -dokumenty osób posiadających uprawnienia budowlane do projektowania w odpowiedniej specjalności. Projekt musi być rezultatem wzajemnego skoordynowania technicznego wykonanych przez osoby uprawnione opracowań zapewniających uwzględnienie warunków zawartych w przepisach oraz zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie budowy, z uwzględnieniem specyfiki prac na czynnych budynkach sądowych. -rozwiązania standardowe skutkujące optymalizacją kosztów w budynkach sądowych, -dodatkową dokumentację uzupełniającą, jeżeli w trakcie uzyskiwania pozwolenia na wykonanie robót budowlanych, zaszłaby taka konieczność z tym, że jej sporządzenie jest na koszt Wykonawcy, -Wykonawca zapewnia nadzór autorski w całym okresie realizacji umowy na koszt własny. 6.Wykonywanie robót, o których mowa w ppkt. 4) obejmuje w każdym budynku : -zapewnienie kierownika budowy robót elektrycznych, posiadającego wymagane uprawnienia budowlane, w tym na roboty wykonywane w budynkach zabytkowych, -przedłożenie Użytkownikom Zamawiającemu dokumentów potwierdzających zawiadomienie nadzoru budowlanego o zamierzonym terminie rozpoczęcia robót budowlanych przed ich rozpoczęciem, -w porozumieniu z Użytkownikami zapewnienie organizacji placu budowy, w tym zasilanie w wodę i w energię elektryczną z ponoszeniem na rzecz ww. Sądów Rejonowych kosztów zużycia wody, energii i zrzutu nieczystości, oraz przygotowanie placów składowych i zaplecza budowy z ich dozorem, -organizację i koordynację robót budowlanych we wszystkich branżach objętych przedmiotem zamówienia, -dostawę materiałów, urządzeń niezbędnych do wykonania robót budowlanych (zgodnych z ustaleniami SIWZ i z opisem przedmiotu zamówienia), -ewentualne wykonanie robót zamiennych nie zmieniających w istotnym zakresie przedmiotu zamówienia, -składowanie i utylizację materiałów z rozbiórki, zgodnie z obowiązującymi przepisami, usuwanie zanieczyszczeń, w tym odpadów wytworzonych w wyniku prowadzenia robót budowlanych, -sporządzenie oraz prowadzenie dokumentacji budowy, w tym Dziennika Budowy, -wykonanie wszystkich wymaganych pomiarów, prób, badań, rozruchów z udziałem Inspektora Nadzoru i po ich bezusterkowym wykonaniu także ich udokumentowanie, -przeprowadzenie szkoleń przedstawicieli Użytkowników z obsługi urządzeń i aparatury sterowniczej, -sporządzenie dokumentacji powykonawczej dla wykonanych robót budowlanych, -uzyskiwanie i przedkładanie w celu uzyskania zgody Inspektorowi Nadzoru na bieżąco (przed montażem i wbudowaniem) opinii, deklaracji zgodności, atestów, zaświadczeń i innych wymaganych dokumentów oraz ich kompletowanie w celu przedłożenia jako zestawu wraz z ich spisem, który to zestaw stanowić będzie integralną część kompletu dokumentacji odbiorowej instalacji monitoringu i pokoju przesłuchań. -usuwanie wad i usterek w trakcie realizacji robót oraz w okresie rękojmi i gwarancji, -ochronę i utrzymanie terenu budowy (w tym zaplecza i placu składowego), -likwidację placu budowy po zakończeniu robót, -przedłożenie przekazanie Zamawiającemu dokumentów dotyczących zawiadomienia organów o zakończeniu robót, -dokonanie wpisów w książkach budynków w zakresie projektu i wykonania instalacji monitoringu i pokoju przesłuchań, -przedłożenie do dokumentacji odbiorowej dodatkowych praktycznych uwag Użytkownikom w zakresie eksploatacji i serwisu urządzeń i instalacji monitoringu oraz pokoju przesłuchań. wg opisu przedmiotu zamówienia Rozdz. III SIWZ Przedmiot zamówienia opisany w pkt.1. będzie realizowany w następujących lokalizacjach: 7.W Sądzie Rejonowym w Krośnie Odrzańskim przy ul. Piastów 10L zamówienie obejmuje wykonanie instalacji przyjaznego pokoju do przesłuchań. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Wojciech Dębiński - 501070932 (Informatyk), w.debinski@krosno-odrz.sr.gov.pl lub Radosław Syty (Dyrektor SR) - 506590805, dyrektor@krosno-odrz.sr.gov.pl. 8.W Sądzie Rejonowym w Nowej Soli przy ul. Piłsudskiego 24 zamówienie obejmuje wykonanie instalacji monitoringu wizyjnego z zewnątrz i wewnątrz budynku Sądu Rejonowego w Nowej Soli. Budynek Sądu Rejonowego w Nowej Soli, w którym mają być wykonane roboty instalacyjne jest obiektem zabytkowym i podlega ochronie konserwatorskiej, dlatego wymagane jest wystąpienie Wykonawcy do konserwatora zabytków o wydanie decyzji na montaż urządzeń i prowadzenie w/w prac. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pani Joanna Wawrzykowska (Dyrektor Sądu Rejonowego w Nowej Soli) tel. 68 356 97 00, fax 68 356 97 02; j.wawrzykowska@nowa-sol.sr.gov.pl; Pan Korneliusz Warszawski, (Administrator Systemu Informatycznego), tel. 665 026 701, k.warszawski@nowa-sol.sr.gov.pl. 9. W lokalu Wydziałów Zamiejscowych we Wschowie przy placu Kosynierów 17c Sądu Rejonowego w Nowej Soli: zamówienie obejmuje instalację monitoringu wizyjnego wnętrz lokalu WZ Sądu Rejonowego w Nowej Soli. Budynek we Wschowie przy placu Kosynierów 17c nie jest zabytkiem, ale znajduje się w strefie ochrony zabytkowej. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pani Danuta Paul-Piątkowska (Z-ca kierownika Oddziału Administracyjnego) tel. 68 356 97 00, fax 68 356 97 02, d.paul@nowa-sol.sr.gov.pl lub Pan Korneliusz Warszawski, (Administrator Systemu Informatycznego), tel. 665 026 701, k.warszawski@nowa-sol.sr.gov.pl. 10.W Sądzie Okręgowym w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 1 zamówienie obejmuje instalację monitoringu wizyjnego wewnątrz i na elewacji. Budynek Sądu Okręgowego w Zielonej Górze przy placu Słowiańskim 1 jest wpisany do rejestru zabytków pod numerem L-75 d.3353. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pan Juliusz Pawłowski (Główny Specjalista ds. Inwestycji i Remontów Oddział Gospodarczy) tel. 68 32 20 155, j.pawlowski@zielona-gora.so.gov.pl lub Pani Bogusława Gajor (p.o. Kierownik Oddziału Gospodarczego) tel. 68 32 20 154, b.gajor@zielona-gora.so.gov.pl; 11.W Sądzie Rejonowym w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3: przedmiot zamówienia obejmuje instalację monitoringu wizyjnego w budynku Sądu Rejonowego w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 i na jego elewacji. Budynek SR w Żaganiu przy ul. Szprotawskiej 3 jest zabytkiem wpisanym do rejestru pod nr L-480/A, w i znajduje się w strefie ochrony zabytkowej. Osobami wskazanymi do koordynacji prac w trakcie wizji lokalnej, uzgodnień przedprojektowych, projektu i wykonania są: Pani Iwona Matczak (Dyrektor SR) tel. 68 368-12-01, kom. 514758837 i.matczak@zagan.sr.gov.pl lub Pan Hugo Łydka (Informatyk), tel. 68 368-11-16, kom. 513139507; h.lydka@zagan.sr. gov.pl; Zad. B: Wbudowanie zestawu hydroforowo-pompowego do instalacji wodociągowej i do instalacji elektrycznej w budynku SR w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera projekt budowlano-wykonawczy zrealizowany przez Pracownię Projektowo-Usługową Budownictwa RESTA w Zielonej Górze ul. Osadnicza 26 pn: PROJEKT WBUDOWANIA ZESTAWU HYDROFOROWO-POMPOWEGO DO INSTALACJI WODOCIĄGOWEJ BUDYNKU I INSTALACJI ELEKTRYCZNEJ Osobami wskazanymi do wizji lokalnej, wykonania i koordynacji prac są: Pani Angelika Sulek Kierownik Oddziału Gospodarczego tel. 68-322 0 319, a.sulek@zielona-gora.sr.gov.pl; Pani Stanisława Zioło Oddział Gospodarczy s.ziolo@zielona-gora.sr.gov.pl. Zadanie A i B będzie wykonywane na podstawie opisu przedmiotu zamówienia, rzutów, rozmieszczenia urządzeń, które zostały określone przez Użytkowników w poszczególnych budynkach sądowych, oraz projektów budowlanych i wykonawczych Wykonawcy (zad.A.) oraz załączonego projektu budowlano-wykonawczego z kosztorysami ofertowymi na wbudowanie zestawu hydroforowo-pompowego do instalacji wodociągowej i do instalacji elektrycznej w budynku SR w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 (zad.B)- Rozdział III SIWZ. Wykonawca musi uwzględnić: 1)uporządkowanie miejsc w obrębie prowadzonych robót po ich zakończeniu, 2)uzgodnienia we własnym zakresie miejsca poboru wody i energii oraz ewentualnie punktu zrzutu ścieków, 3)zorganizowanie we własnym zakresie zaplecza budowy, 12.Wykonawca może przewidzieć wykonanie przedmiotu umowy przy pomocy Podwykonawców. 13.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 14.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych osobno na Zad. A i Zad. B. 15.Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych - w przypadku gdyby zostały użyte nazwy własne materiałów, wyposażenia i urządzeń w niniejszym SIWZ, to Wykonawca może przewidzieć realizację zadania przy pomocy równoważnych materiałów, urządzeń, wyposażenia o parametrach nie gorszych od opisanych w rozdziale III SIWZ. Do obowiązku Wykonawcy należy pisemne uzasadnienie przyjęcia w ofercie równoważnych rozwiązań technologicznych, a w trakcie realizacji uzyskanie akceptacji Zamawiającego z ich zatwierdzeniem przez Inspektora Nadzoru. 16.Zamawiający nie będzie dokonywał wyboru oferty najkorzystniejszej z zastosowaniem aukcji elektronicznej. 17.Zamawiający nie będzie udzielał zaliczek na poczet wykonania zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: Zad.A: . Instalacja monitoringu wizyjnego i instalacja przyjaznego pokoju przesłuchań w budynkach sądowych w Okręgu Sądu Okręgowego w Zielonej Górze w wysokości 3.600,00 zł (słownie: trzy tysiące sześćset złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp Zad. B: Wbudowanie zestawu hydroforowo-pompowego do instalacji wodociągowej i do instalacji elektrycznej w budynku SR w Zielonej Górze przy Placu Słowiańskim 2 w wysokości 900,00 zł (słownie: dziewięćset złotych 00/100), zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy pzp

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zielona-gora.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach