Przetargi.pl
Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne w 2011 roku.

Gmina Małkinia Górna ogłasza przetarg

  • Adres: 07-320 Małkinia Górna, ul. Przedszkolna 1
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 029 6448000, 6442985 , fax. 029 7455118
  • Data zamieszczenia: 2011-07-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Małkinia Górna
    ul. Przedszkolna 1 1
    07-320 Małkinia Górna, woj. mazowieckie
    tel. 029 6448000, 6442985, fax. 029 7455118
    REGON: 00054170100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.malkiniagorna.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zaciągnięcie kredytu długoterminowego na zadania inwestycyjne w 2011 roku.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest zaciągnięcie kredu w kwocie 940.000,00 zł z przeznaczeniem na sfinansowanie zadań inwestycyjnych pn: Rozbudowa gminnej oczyszczalni ścieków i sieci kanalizacyjnej w Małkini Górnej - 800.000,00 zł oraz Przebudowa drogi - wjazd na stację PKP w Małkini Górnej - 140.000,00 zł. 2. Postawienie kredytu do dyspozycji zamawiającego od dnia podpisania umowy. 3. Udzielenie karencji w spłacie kapitału do 31.07.2012 r. 4. Spłata kredytu w okresach trzymiesięcznych w ostatnim dniu każdego trzymiesięcznego okresu t.j. a. spłata kapitału w 40 ratach począwszy od 31.07.2012 r do 30.04.2022 roku po 23.500,00 zł każda, b. spłata odsetek począwszy od dnia 31.10.2011 do dnia 30.04.2022 roku. 5. Ewentualna prowizja od sumy kredytu płatna w dniu podpisania umowy. 6. Oprocentowanie kredytu będzie oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z części stałej w okresie kredytowania tj. marży banku oraz części ruchomej tj. średnia arytmetyczna stawki WIBOR 3 M z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. 7. Określenie wysokości oprocentowania kredytu w okresie obowiązywania umowy będzie oparte na zmiennej rocznej stopie procentowej, składającej się z części stałej w okresie kredytowania tj. marży banku oraz części ruchomej tj. Średnia arytmetyczna stawki WIBOR 3 M z miesiąca poprzedzającego dany okres odsetkowy. 8. Wymagana jest akceptacja przez bank kredytujący możliwości przyśpieszenia spłaty kredytu, z uwzględnieniem kosztu zmniejszonych odsetek i prowizji w tym przypadku i bez wymogu zmiany umowy (planu spłaty kredytu załączonego do umowy kredytowej). 9. Zamawiający wymaga od banku, by akceptował w ustaleniach umownych ewentualne przesunięcia terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji, jeśli taka potrzeba wystąpi u Zamawiającego. 10. Zamawiający zastrzega sobie prawo nie skorzystania z kredytu w pełnej wysokości bez ponoszenia z tego tytułu jakichkolwiek kosztów. 11. Odsetki będą naliczane od faktycznie wykorzystanych środków. 12. Samo postawienie środków do dyspozycji zamawiającego nie stanowi podstawy do naliczania odsetek. 13. Spłata odsetek następuje w ratach trzymiesięcznych, z korektą odsetek trzymiesięcznych przy skróceniu okresu w spłacie. 14. Zamawiający zabezpieczy spłatę kredytu wekslem własnym in blanco. 15. Zamawiający wymaga od banku, by akceptował w ustaleniach umownych możliwą wcześniejszą spłatę kredytu ze stosownym zmniejszeniem kosztu kredytowania oraz by akceptował ewentualne przesunięcia terminów postawienia transz kredytu do dyspozycji, jeśli taka potrzeba wystąpi u Zamawiającego. 16. Warunkiem przesunięcia terminu postawienia transzy jest zaistnienie sytuacji nieprzewidzianego, wcześniejszego ukończenia prac związanych z poszczególnymi etapami inwestycji tj. wyprzedzenia harmonogramu robót. W takim przypadku uruchomienie transzy nastąpi na wniosek Zamawiającego, w którym wskaże, które prace zostały ukończone przed terminem i w związku z tym wymagają wcześniejszego sfinansowania. 17. Planowany termin podpisania umowy 02.08.2011 18. Informacje dot. sytuacji finansowej Zamawiającego znajdują się na stronie www.bip.malkiniagorna.pl zakładka Budżet.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 661130005
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.malkiniagorna.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach