Przetargi.pl
Zabudowa okienek kasowych UP Łuków 1 wraz z dostawą schodołazu

Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-940 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 50
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5346569, 5325499 , fax. 081 5346569, 5325499
  • Data zamieszczenia: 2009-11-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Poczta Polska Centrum Infrastruktury Oddział Regionalny w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 50 50
    20-940 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5346569, 5325499, fax. 081 5346569, 5325499
    REGON: 01068496000441
  • Adres strony internetowej zamawiającego: poczta.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Zabudowa okienek kasowych UP Łuków 1 wraz z dostawą schodołazu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest zabudowa okienek kasowych Urzędu Pocztowego Łuków 1 wraz z dostawą schodołazu w oparciu o dokumentację projektową, przedmiary robót, specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych oraz ofertę Wykonawcy wraz z kosztorysami ofertowymi. Ww. roboty budowlane obejmują swoim zakresem: - przebudowę stanowiska kierownika zmiany, - przebudowę stanowiska handlowego, - wykonanie wejścia z wiatrołapu do nieużytkowanej części budynku, - wykonanie konstrukcji dla przeniesionych gablot, - wykonanie przebudowy okien świetlika, - przebudowę instalacji c.o. i instalacji elektrycznych - dostawę schodołazu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki do SIWZ: 1. Projekt budowlano-wykonawczy - Branża budowlana (załącznik nr 1 do SIWZ). 2. Projekt budowlano-wykonawczy - Branża elektryczna (załącznik nr 2 do SIWZ). 3. STWiOR branża budowlana (załącznik nr 3 do SIWZ). 4. STWiOR branża elektryczna (załącznik nr 4 do SIWZ). 5. Przedmiar robót budowlanych (załącznik nr 5 do SIWZ). 6. Przedmiar robót elektrycznych (załącznik nr 6 do SIWZ). 7. Projekt umowy wraz z załącznikami (załącznik nr 7 do SIWZ). Szczegółowy opis realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 7 do SIWZ - Projekt umowy wraz z załącznikami. Wykonawca udzieli gwarancji na wykonane roboty na okres 36 miesięcy.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: wadium: 1 000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawcą zamówienia może być osoba fizyczna, osoba prawna, albo jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej. O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień: - wymagane jest przedstawienie aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia: A) wymagane jest wskazanie przez Wykonawcę osób, które będą pełnić: a/ funkcję kierownika budowy - branża budowlana b/ funkcję kierownika robót - branża elektryczna Osoby te muszą posiadać stosowne uprawnienia do wykonywania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, wynikające z przepisów prawa budowlanego - wymagane jest załączenie kopii uprawnień budowlanych tych osób oraz kopii aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa, B) wymagane jest wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie: jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia na podstawie treści złożonych przez wykonawcę oświadczeń i dokumentów.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, wzór stanowi załącznik nr 9 do SIWZ; 3. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem wartości tych robót, daty i miejsca wykonania. Wymagane jest wykonanie w ww. okresie jednej roboty ogólnobudowlanej o wartości brutto nie mniejszej niż 80 000 zł. Wymagane jest załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie (np.: referencje). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 10 do SIWZ. 4. Wykaz osób - kadry kierowniczej, które będą wykonywać zamówienia lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia (kierownik budowy w branży budowlanej oraz kierownik robót w branży elektrycznej). Wzór wykazu stanowi załącznik nr 11 do SIWZ. Do wykazu muszą być dołączone: - kopie uprawnień budowlanych ww. osób, - kopie aktualnego zaświadczenia z Izby Inżynierów Budownictwa,

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poczta-polska.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach