Przetargi.pl
Wymiana wykładziny podłogowej w budynku Dworu, malowanie i adaptacja pomieszczenia w Domu Pomocy Społecznej w Wygnanowicach

Dom Pomocy Społecznej ogłasza przetarg

  • Adres: 21-065 Rybczewice Drugie, Wyganowice 40A
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5854063, 5854840 , fax. 081 5854809
  • Data zamieszczenia: 2009-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Dom Pomocy Społecznej
    Wyganowice 40A 40A
    21-065 Rybczewice Drugie, woj. lubelskie
    tel. 081 5854063, 5854840, fax. 081 5854809
    REGON: 43119869800000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana wykładziny podłogowej w budynku Dworu, malowanie i adaptacja pomieszczenia w Domu Pomocy Społecznej w Wygnanowicach
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot i wielkość zamówienia określa przedmiar robót.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: nie dotyczy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci spełniający następujące warunki: 1) wykonawcy posiadający uprawnienia do wykonywania działalności objętej przedmiotowym zamówieniem oraz czynności przewidzianych w toku jego realizacji, 2) wykonawcy posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania niniejszego zamówienia, 3) wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ww. ustawy - Prawo zamówień publicznych.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania w/w warunków zostanie przeprowadzona w oparciu o następujące dokumenty: a) oświadczenia o spełnianiu warunków udziału określonych przepisem art. 22 ust. 1 pkt 1-4 ww. ustawy (wg wzoru - zał. nr 1 do formularza ofertowego), b) odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert), c) uprawnienia budowlane i odpowiednie kwalifikacje do kierowania robotami osoby proponowanej na kierownika robót (wraz z zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do samorządu zawodowego i ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej), d) zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału ZUS lub KRUS potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert e) wykazu co najmniej 3 robót wykonanych w ciągu ostatnich 3 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - za ten okres, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te wykonane zostały należycie (należy załączyć 3 referencje), f) formularz oferty oraz wyceniony kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót oraz dokumentacji projektowej, g) jeżeli Wykonawca planuje zlecenie robót podwykonawcom, należy załączyć dane dotyczące podwykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: swidniksp.bip.e-zeto.com/public
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach