Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg
- Adres: 65-022 Zielona Góra, ul. Sulechowska 41
- Województwo: lubuskie
- Telefon/fax: tel. 68 412 50 01 , fax. 68 412 50 09
- Data zamieszczenia: 2014-04-30
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji
ul. Sulechowska 41 41
65-022 Zielona Góra, woj. lubuskie
tel. 68 412 50 01, fax. 68 412 50 09
REGON: 00098692300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zgora.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana sztucznej nawierzchni boiska oraz rozbudowa oświetlenia zewnętrznego przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze. - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
7.1 Przedmiotem zamówienia jest wymiana sztucznej nawierzchni boiska oraz rozbudowa oświetlenia zewnętrznego przy ul. Sulechowskiej w Zielonej Górze. Inwestycja położona jest na działkach nr 4/7, 4/3 obręb 13 w Zielonej Górze. 7.2 Przedmiot zamówienia należy wykonać w oparciu o specyfikacje techniczne: Wymianę sztucznej nawierzchni boiska piłkarskiego treningowego w Zielonej Górze przy ul. Sulechowskiej stanowiącą załącznik nr 9 do SIWZ, Przebudowę istniejącej linii kablowej stanowiącą załącznik nr 10 do SIWZ oraz w oparciu o informacje o których mowa w pkt 3 SIWZ; 7.3 Zakres rzeczowy inwestycji obejmuje wymianę nawierzchni płyty boiska piłkarskiego treningowego wraz ze wzmocnieniem podbudowy oraz przebudowa istniejącego oświetlenia boiska poprzez przebudowę istniejącej linii kablowej i uzupełnienie opraw oświetleniowych. W zakres robót wchodzą: - wzmocnienie podbudowy płyty boiska geokratą - wymiana obrzeży betonowych o wymiarach 8x30x100 cm - wymiana nawierzchni ze sztucznej trawy na płycie boiska o wymiarach 64 x 94 m - wymiana sprzętu sportowego tj. 2 bramek do piłki nożnej profesjonalnej o wymiarze w świetle bramki - 7,32 x 2,44 m - montaż po jednej oprawie oświetleniowej na każdym z masztów zlokalizowanym w narożnikach boisk; - montaż przewodu YDY3x2,5 przez istniejące przepusty oraz podłączenie do szafki elektrycznej (przebudowa oświetlenia nie wymaga prowadzenia prac w gruncie) 7.4 Roboty rozbiórkowe: a) usunięcie nawierzchni i utylizacja z udokumentowanym miejscem utylizacji b) rozbiórka istniejących obrzeży betonowych wraz z wywozem i utylizacją - c) demontaż sprzętu sportowego- 2 bramki należy złożyć w miejsce wskazane przez zamawiającego d) rozebranie części istniejącej podbudowy o powierzchni 902,40 m?. Głębokość rozbiórki - 15cm. Wydobyty materiał z podbudowy należy złożyć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. 7.5 Parametry trawy piłkarskiej powinny charakteryzować się parametrami nie gorszymi niż podane niżej: - wysokość min. 60 mm - włókno: 100% polietylen, monofil ze wzmocnionym rdzeniem - Dtex: min. 12.000 - ilość włókien: min. 140.000 szt. /m2 - ilość pęczków: min. 8.800 szt./m2 - waga całkowita: min. 2600 gr/m? Wypełnienie: - Piasek kwarcowy - ilość zgodnie z kartą producenta - Granulat gumowy w kolorze zielonym - ilość oraz rodzaj zgodnie z kartą producenta oraz specjalistycznymi badaniami 7.6 Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów innych niż przyjęte w dokumentacji projektowej, jednak o parametrach i jakości równoważnych do materiałów zaproponowanych przez Zamawiającego. Ciężar udowodnienia, że wyroby przyjęte przez Wykonawcę są równoważne w stosunku do zaproponowanych przez Zamawiającego, spoczywa na Wykonawcy. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty odpowiednie dokumenty opisujące parametry techniczne, wymagane prawem certyfikaty i inne dokumenty dopuszczające dane wyroby do użytkowania, pozwalające jednocześnie stwierdzić, że są one rzeczywiście równoważne. 7.7 W celu potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane i dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez Zamawiającego zawarte w pkt 3.5 SIWZ, Wykonawca zobowiązany jest złożyć przed podpisaniem umowy: a) Raport z badań przeprowadzonych przez laboratorium (Labosport lub ISA-Sport lub Sports Labs Ltd), dotyczący oferowanego systemu nawierzchni, potwierdzający zgodność parametrów z FIFA Quality Concept for Football Turf (dostępny na www.FIFA.com) b) Certyfikat lub deklarację zgodności z normą PN-EN 15330-1:2008, lub aprobatę techniczną ITB, lub rekomendację techniczną ITB. c) Kartę techniczną oferowanej nawierzchni, potwierdzoną przez jej producenta. d) Atest PZH lub równoważny dla oferowanej nawierzchni i wypełnienia. e) Autoryzację producenta trawy syntetycznej, wystawioną dla wykonawcy na realizowaną inwestycję wraz z potwierdzeniem gwarancji udzielonej przez producenta na tę nawierzchnię. f) Próbki oferowanej nawierzchni o wymiarach min. 15 x 15 cm oraz wypełnienia tj. granulatu gumowego w kolorze zielonym z metryką producenta. 7.8 Wyłoniony Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć Zamawiającemu przed podpisaniem umowy: a) kopię aktualnej polisy ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, obejmującej okres realizacji zamówienia o wartości nie mniejszej niż 1 000 000,00 zł. b) harmonogram rzeczowo-finansowy realizacji inwestycji uwzględniający wymagania Zamawiającego zawarte w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. Harmonogram podlega zatwierdzeniu przez Zamawiającego. c) wypełnioną tabelę elementów rozliczeniowych wg załącznika nr 7 do umowy d) kopię dokumentów potwierdzających, że osoby które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia spełniają wymagania określone w pkt. 5.1.2. SIWZ oraz kopie dokumentów potwierdzających przynależność tych osób do właściwej izby samorządu zawodowego zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 tekst jednolity); 7.9 Wykonawca na wykonany przedmiot zamówienia udzieli gwarancji na okres 5 lat oraz rękojmi na okres przekraczający gwarancję o 6 miesięcy. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 42 dni
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany wraz ze złożeniem oferty do wniesienia wadium w wysokości 30.000,00 złotych (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mosir-bip.e-partner.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przystosowanie dla osób niepełnosprawnych pomieszczeń WC na parterze i I piętrze oraz remont korytarza na I piętrze budynku B SP ZOZ MSWiA w Zielonej Górze
Dodano: 2016-07-27 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - ROBOTY KONSERWACYJNO NAPRAWCZE OKIEN W POMIESZCZENIACH WARSZTATOWYCH, MALOWANIE POMIESZCZEŃ, PRACE ZLOKALIZOWANE NA TERENIE JW. 4408 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 89/PN/2016.
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Remont elewacji budynek nr 3/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz Część II: Remont elewacji budynek nr 5/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - Remont sanitariatów w budynkach nr 18, 19/k.3030 17 BZ m. Międzyrzecz - etap II
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA PARKINGU PRZY ULICY ŻARSKIEJ (przy Zespole Szkół nr 1) W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA: Część I: Naprawa pomieszczeń kuchni budynek nr 2/k.2629 w 45 WOG m. Skwierzyna Część II: Naprawa pomieszczeń magazynowych i elewacji budynków nr 21/k.3030 w 17 BZ m. Międzyrzecz
Dodano: 2016-07-27 - PRZEBUDOWA NAWIERZCHNI ULICY ŻARSKIEJ NA ODCINKU OD ULICY MŁYNARSKIEJ DO ULICY XXX-LECIA W ŻAGANIU
Dodano: 2016-07-27 - Naprawa zespołu pomieszczeń RWT - budynek nr 33 w WŁ Wędrzyn
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA USZKODZONEGO GZYMSU ŚCIANY NOŚNEJ Z CEGŁY ORAZ WYMIANA OBRÓBEK BLACHARSKICH GZYMSU I ATTYK W BUDYNKU GARAŻOWYM NR 22 W SULECHOWIE. SPRAWA NR 78/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26 - POSTĘPOWANIE W TRYBIE PRZETARGU NIEOGRANICZONEGO O WARTOŚCI SZACUNKOWEJ PONIŻEJ KWOT OKREŚLONYCH W PRZEPISACH WYDANYCH NA PODSTAWIE ART. 11 UST. 8 USTAWY PZP NA ROBOTY BUDOWLANE - NAPRAWA DACHU I ELEWACJI W BUDYNKU NR 24 NA STRZELNICY JW 3137. SPRAWA NR 83/PN/2016.
Dodano: 2016-07-26