Przetargi.pl
Wymiana Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddział ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22

Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg

  • Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
  • Data zamieszczenia: 2016-04-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
    ul. Matejki 22 22
    70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
    REGON: 00001775600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddział ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku O/ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 polegających na wymianie stolarki drzwiowej oraz istniejącego systemu kontroli dostępu (SKD) , na ciągach komunikacji ogólnej poziomej i pionowej, na kondygnacjach piwnic, parteru, I-V piętra oraz kondygnacji technicznej IX piętra. Szczegółowy zakres robót budowlanych i instalacyjnych przedstawiają następujące opracowania projektowe w wersji elektronicznej będące załącznikami do SIWZ ( Uwaga ! dokumentacja obejmuje dwa etapy - wyłącznie etap I jest przedmiotem zamówienia): 1.Projekt remontu, Architektura - Opis techniczny ( etap I). 2.Projekt remontu, Architektura - Część graficzna inwentaryzacja ( etap I). 3.Projekt remontu, Architektura - Część graficzna, projekt remontu ( etap I). 4.Projekt remontu, Teletechnika ( etap I). 5.Informacja dotycząca planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 6.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- roboty budowlane oraz montaż stolarki drzwiowej. 7.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -system kontroli dostępów SKD oraz system sygnalizacji pożarów SAP-etap I. 8.Przedmiar robót - roboty budowlane i montaż stolarki drzwiowej- etap I. 9.Przedmiar robót- instalacje teletechniczne i elektryczne - etap I. Warunki wykonania zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wyłącznie etap I opracowania projektowego, 2.Etap I obejmuje wymianę ślusarki drzwiowej oraz wykonanie kontroli dostępu w obrębie użytkowanym przez ZUS na ciągach komunikacyjnych, na kondygnacjach piwnic, parteru, I-V piętra oraz kondygnacji IX piętra. Zamawiający umożliwia obejrzenie miejsc wykonania robót przed złożeniem ofert 3.Wymagana szerokość ślusarki stalowej w ciągach komunikacji ogólnej w świetle nie może być mniejsza niż 2/3 wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Kolejność wykonywania robót zostanie ustalona w harmonogramie rzeczowo-finansowym wykonanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. 5.Wszystkie wymiary należy sprawdzać na budowie i do nich dostosować realizacje projektu. 6.Wykonawca udzieli obligatoryjnie minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości za wykonane roboty, jak i całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować gwarancję dłuższą, za co otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium poza cenowym, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych. Zamawiający zawrze osobną umowę na przeglądy i konserwacje, wobec tego Wykonawca nie może ograniczać gwarancji jeżeli przeglądy i konserwacje będą wykonywane przez inny podmiot. 7. Okres rekojmi wynosi 5 lat. Prace związane z kurzem i hałasem będą musiały być prowadzone tylko i wyłącznie po godzinach urzędowania i w dni wolne od pracy. Godziny pracy ZUS: w poniedziałek w godz. od 7.00 do17.00 od wtorku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Wszystkie prace będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby w godzinach urzędowania zakład mógł normalnie funkcjonować. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie pomieszczeń w taki sposób, aby kurz i pył nie przedostawał się na korytarze oraz do pomieszczeń sąsiednich.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 30 000 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócony termin wykonania
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach