Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie ogłasza przetarg
- Adres: 70-530 Szczecin, ul. Matejki 22
- Województwo: zachodniopomorskie
- Telefon/fax: tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78 , fax. 91 459 65 76
- Data zamieszczenia: 2016-04-22
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych w Warszawie, Oddział w Szczecinie
ul. Matejki 22 22
70-530 Szczecin, woj. zachodniopomorskie
tel. 91 459 65 77, 91 459 65 78, fax. 91 459 65 76
REGON: 00001775600000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana Systemu Kontroli Dostępu (SKD) wraz z wymianą drzwi w budynku Oddział ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych w budynku O/ZUS w Szczecinie przy ul. Jana Matejki 22 polegających na wymianie stolarki drzwiowej oraz istniejącego systemu kontroli dostępu (SKD) , na ciągach komunikacji ogólnej poziomej i pionowej, na kondygnacjach piwnic, parteru, I-V piętra oraz kondygnacji technicznej IX piętra. Szczegółowy zakres robót budowlanych i instalacyjnych przedstawiają następujące opracowania projektowe w wersji elektronicznej będące załącznikami do SIWZ ( Uwaga ! dokumentacja obejmuje dwa etapy - wyłącznie etap I jest przedmiotem zamówienia): 1.Projekt remontu, Architektura - Opis techniczny ( etap I). 2.Projekt remontu, Architektura - Część graficzna inwentaryzacja ( etap I). 3.Projekt remontu, Architektura - Część graficzna, projekt remontu ( etap I). 4.Projekt remontu, Teletechnika ( etap I). 5.Informacja dotycząca planu Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 6.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych- roboty budowlane oraz montaż stolarki drzwiowej. 7.Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót -system kontroli dostępów SKD oraz system sygnalizacji pożarów SAP-etap I. 8.Przedmiar robót - roboty budowlane i montaż stolarki drzwiowej- etap I. 9.Przedmiar robót- instalacje teletechniczne i elektryczne - etap I. Warunki wykonania zamówienia: 1.Zamówienie obejmuje wyłącznie etap I opracowania projektowego, 2.Etap I obejmuje wymianę ślusarki drzwiowej oraz wykonanie kontroli dostępu w obrębie użytkowanym przez ZUS na ciągach komunikacyjnych, na kondygnacjach piwnic, parteru, I-V piętra oraz kondygnacji IX piętra. Zamawiający umożliwia obejrzenie miejsc wykonania robót przed złożeniem ofert 3.Wymagana szerokość ślusarki stalowej w ciągach komunikacji ogólnej w świetle nie może być mniejsza niż 2/3 wymaganej zgodnie z obowiązującymi przepisami 4.Kolejność wykonywania robót zostanie ustalona w harmonogramie rzeczowo-finansowym wykonanym przez Wykonawcę w porozumieniu z Zamawiającym. 5.Wszystkie wymiary należy sprawdzać na budowie i do nich dostosować realizacje projektu. 6.Wykonawca udzieli obligatoryjnie minimalnego 36 miesięcznego okresu gwarancji jakości za wykonane roboty, jak i całość przedmiotu zamówienia. Wykonawca może zaoferować gwarancję dłuższą, za co otrzyma dodatkowe punkty w ramach kryterium poza cenowym, o którym mowa w pkt. 13 SIWZ. W ramach gwarancji Wykonawca będzie dokonywał napraw gwarancyjnych. Zamawiający zawrze osobną umowę na przeglądy i konserwacje, wobec tego Wykonawca nie może ograniczać gwarancji jeżeli przeglądy i konserwacje będą wykonywane przez inny podmiot. 7. Okres rekojmi wynosi 5 lat. Prace związane z kurzem i hałasem będą musiały być prowadzone tylko i wyłącznie po godzinach urzędowania i w dni wolne od pracy. Godziny pracy ZUS: w poniedziałek w godz. od 7.00 do17.00 od wtorku do piątku w godz. 7:00 - 15:00. Wszystkie prace będą musiały być prowadzone w taki sposób, aby w godzinach urzędowania zakład mógł normalnie funkcjonować. Obowiązkiem Wykonawcy będzie zabezpieczenie pomieszczeń w taki sposób, aby kurz i pył nie przedostawał się na korytarze oraz do pomieszczeń sąsiednich. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Wadium należy wnieść w wysokości 30 000 zł
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: skrócony termin wykonania
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Roboty budowlane - Budynek Szkoły Podstawowej nr 1 w Sianowie - cześć 1
Dodano: 2016-07-27 - Roboty budowlane-Budynek Przedszkola Gminnego w Sianowie - cześć 2
Dodano: 2016-07-27 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie ogrodzenia kompleksu wojskowego w m. Glewice (PKOB 2420).
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa i modernizacja obiektów i pomieszczeń Miejskiego Zakładu Komunikacji Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Koszalinie
Dodano: 2016-07-27 - Remont i przebudowa pomieszczeń po filharmonii z prawem opcji w zakresie budowy instalacji rozgłaszania dźwiękowego etap I i II w gmachu Urzędu Miasta Szczecin
Dodano: 2016-07-27 - Budowa sieci kanalizacji deszczowej w miejscowości Rzyszczewo o długości 25 mb oraz w miejscowości Bobrowice o długości 121,8 mb, gmina Sławno
Dodano: 2016-07-27 - Wymiana nawierzchni boiska wielofunkcyjnego przy szkole w Sławsku z poliuretanowej na nawierzchnię z trawy syntetycznej wraz z wymianą podbudowy
Dodano: 2016-07-27 - Remont budynku leśniczówki Dobra
Dodano: 2016-07-26 - Zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych dla zadania: Odwodnienie terenu PST-1, placów manewrowych, dróg dojazdowych, myjni, stacji paliw i budynków nr 32, 76, 100, 101 w Koszalinie (PKOB 1212, 1274).
Dodano: 2016-07-26 - Budowa układu dróg publicznych stanowiących dojazd do pętli tramwajowej przy ul. Turkusowej
Dodano: 2016-07-25