Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 20 w Lublinie

Szkoła Podstawowa nr 20 im. Jarosława Dąbrowskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 20-407 Lublin, Al. Józefa Piłsudskiego 26
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 5321435 , fax. 081 534 9971
  • Data zamieszczenia: 2010-09-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Szkoła Podstawowa nr 20 im. Jarosława Dąbrowskiego
    Al. Józefa Piłsudskiego 26 26
    20-407 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 081 5321435, fax. 081 534 9971
    REGON: 00021776800000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp20.lublin.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: szkoła podstawowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w Szkole Podstawowej Nr 20 w Lublinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia stanowi częściowa wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej Nr 20 im. J. Dąbrowskiego w Lublinie przy Al. J. Piłsudskiego 26, tj. w szczególności: 1) wymiana 46 szt. okien drewnianych na PCV, 2) reperacja uszkodzonych tynków ścian (glifów) i sufitu (nadproża) z obu stron, 3) pomalowanie glifów i nadproży, 4) demontaż obróbek blacharskich, 5) montaż nowych podokienników z blachy powlekanej. Szczegółowy zakres zamówienia oraz sposób wykonania robót określa dokumentacja techniczna (projekt budowlano-wykonawczy oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych; przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy dla potrzeb wyceny robót przez Wykonawcy), stanowiąca załącznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sp20.bip.lublin.eu
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach