Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24

Powiat Tarnogórski ogłasza przetarg

  • Adres: 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Karłuszowiec 5
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 3813786 , fax. 032 3813727
  • Data zamieszczenia: 2015-03-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Tarnogórski
    ul. Karłuszowiec 5 5
    42-600 Tarnowskie Góry, woj. śląskie
    tel. 032 3813786, fax. 032 3813727
    REGON: 27628546000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.tarnogorski.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku Domu Pomocy Społecznej Przyjaźń w Tarnowskich Górach, ul. Włoska 24. 2. Zakres przedmiotowy zamówienia: 1) demontaż (wykucie z muru) 142 sztuk starych, zniszczonych okien drewnianych wraz z lastrykowymi parapetami, 2) dostawa i montaż 142 sztuk nowych okien zespolonych z PCV, wraz z wykonaniem podkuć i domurowań, wg zestawienia okien (załącznik nr 1 do opisu przedmiotu zamówienia), 3) obrobienie, naprawa, uzupełnienie ubytków oraz wykończenie : gipsem szpachlowym, gładzią gipsową oraz malowanie farbą emulsyjną wewnętrznych ościeży wszystkich wymienionych okien, 4) obrobienie, naprawa, uzupełnienie ubytków oraz wykończenie przez malowanie farbą emulsyjną zewnętrznych ościeży wszystkich wymienionych okien, 5) wymiana parapetów wewnętrznych na parapety z aglomarmuru o grubości 3cm (91 sztuk - szerokość: 18-20cm, tj. 15cm licząc od ramy okna + 3-5cm pod okno) wraz z wykonaniem nadmurowań ścian podokiennych, 6) naprawa, uzupełnienie ubytków oraz malowanie farbą olejną, z zachowaniem istniejącej kolorystyki, wewnętrznych i zewnętrznych parapetów betonowych w piwnicy (15 sztuk), 7) wymiana parapetów zewnętrznych na parapety z blachy stalowej powlekanej (91 sztuk) (średnia szerokość: 20-25 cm) wraz z wykonaniem podkuć i domurowań, 8) likwidacja istniejących progów balkonowych w oknach O1b, 9) wywóz i utylizacja zdemontowanych okien, parapetów, gruzu i innych odpadów, 10) uporządkowanie placu budowy oraz umycie okien i parapetów, 11) montaż sześciu nawiewników higrosterowalnych w salach rehabilitacji (okna O3 oraz O4), 12) montaż w 14 oknach (pomieszczenia administracyjne) okuć antywłamaniowych WK2 (RC2), szyb antywłamaniowych P4 oraz klamek z kluczykiem, 13) montaż w drzwiach balkonowych zatrzasków balkonowych wraz z klamkami (pochwytami) zewnętrznymi, 14) dostawa zapasowych 20 sztuk klamek metalowych zwykłych oraz 20 sztuk klamek z kluczykiem. 3. Zakres przedmiotowy zamówienia został opisany w: 1) opisie przedmiotu zamówienia - załącznik nr 8 do SIWZ, 2) STWiOR - załącznik nr 9 do SIWZ 4. Warunki realizacji zamówienia: 1) przedmiot zamówienia ma być wykonany w oparciu o dokumentację przetargową, opis przedmiotu zamówienia, STWiOR oraz wizję w miejscu prowadzenia robót. Opis przedmiotu zamówienia oraz STWiOR stanowią załączniki nr 8, 9 do SIWZ. Wykonawca może zapoznać się dodatkowo z pełną dokumentacją projektową, w wersji papierowej, w siedzibie Zamawiającego (w Starostwie Powiatowym w Tarnowskich Górach, ul. Karłuszowiec 5, pokój 104). W razie stwierdzenia przez Wykonawcę, że dokumentacja przetargowa zawiera błędy lub braki winien on niezwłocznie powiadomić o tym fakcie Zamawiającego, 2) Wykonawca jest zobowiązany do: a) wygrodzenia od części czynnej obiektu, części w której realizowane są prace i wyznaczenie stref niebezpiecznych, b) urządzenia bezpiecznych wyjść i przejść, c) urządzenia składowisk materiałów do montażu i materiałów z demontażu, d) należytego zabezpieczenia terenu i miejsc na których prowadzone będą roboty, e) systematycznego porządkowania miejsc wykonania robót, f) wykonania niezbędnych prób, badań i odbiorów, g) zagospodarowania odpadów zgodnie z Ustawą o odpadach z dnia 14.12.2012 r. (Dz.U. z 2013 r., poz. 21 z późniejszymi zmianami), h) zabezpieczenia terenu wykonywania prac przed dostępem osób trzecich, i) po zakończeniu robót uporządkowania miejsca (terenu) wykonywania robót, j) naprawienia wszelkich uszkodzeń i szkód, które wystąpiły w trakcie prowadzenia robót, 3) Wykonawca ponosi koszty zagospodarowania placu budowy (w szczególności: zabezpieczenie warunków sanitarno-higienicznych dla pracowników, przyłącza robocze wody i energii elektrycznej - w tym koszty wykorzystanych mediów), 4) Wykonawca robót jest odpowiedzialny za jakość wykonywanych robót oraz zgodność ich wykonania z ustawą z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo Budowlane (tj. Dz. U z 2013 roku, poz. 1409 z późn. zm.), zawaną dalej PB, i obowiązującymi w tym zakresie przepisami, zaleceniami nadzoru inwestorskiego, obowiązującymi normami i STWiOR, 5) prace przy realizacji zamówienia będą prowadzone pod kierownictwem Kierownika Budowy Wykonawcy, który musi posiadać odpowiednie uprawnienia wymagane prawem budowlanym. Kierownik budowy przed rozpoczęciem robót złoży oświadczenie o przyjęciu obowiązków kierownika budowy. 5. Wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia: 1) dla wbudowanych materiałów Wykonawca obowiązany jest posiadać odpowiednie certyfikaty na znak bezpieczeństwa, deklaracje zgodności lub certyfikaty zgodności z Polską Normą lub aprobaty techniczne. Co do jakości, materiały te powinny odpowiadać wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie (art.10 PB), 2) Zamawiający dopuszcza uwzględnienie przez Wykonawcę w składanej ofercie materiałów i urządzeń równoważnych, w stosunku do wymienionych w opisie przedmiotu zamówienia, w STWiOR posiadających jednak parametry techniczne założone przez projektanta (w takim przypadku do oferty należy dołączyć informację o uwzględnieniu w ofercie materiałów i urządzeń równoważnych wraz z kartami informacyjnymi (karty techniczne, certyfikaty, aprobaty, inne) wyrobu lub produktu wydanych przez producenta materiałów i urządzeń równoważnych), 3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji i rękojmi na wykonany przedmiot umowy na okres minimum 84 miesiące (słownie: osiemdziesiąt cztery miesiące), licząc od dnia podpisania przez Zamawiającego i Wykonawcę bezusterkowego protokołu odbioru końcowego robót
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 120 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do przetargu jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych 00/100 zł)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji i rękojmi
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.tarnogorski.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach