Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-biurowym znajdującym się w Lubsku przy ul. E. Plater 15

Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, ul. Emili Plater 15
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 3720400 w. 34 , fax. 068 3720477
  • Data zamieszczenia: 2010-08-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Lubsko
    ul. Emili Plater 15 15
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 3720400 w. 34, fax. 068 3720477
    REGON: 97004016100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.lubsko.zielonagora.lasy.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej w budynku administracyjno-biurowym znajdującym się w Lubsku przy ul. E. Plater 15
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są prace polegające na wymianie istniejącej stolarki okiennej w budynku administracyjno-biurowym Nadleśnictwa Lubsko znajdującym się na terenie ścisłej strefy ochrony konserwatorskiej. Zakres obejmuje wymianę całości istniejącej stolarki okiennej w budynku w tym: - demontaż istniejącej stolarki okiennej łącznie z parapetami wewnętrznymi drewnianymi, - demontaż wbudowanych w starą stolarkę oryginalną elementów stalowych, - wykonanie nowej stolarki okiennej drewnianej wg. zapisów i rysunków zawartych w dokumentacji projektowej z przeniesieniem ornamentów stalowych(kapitele, rozety) ze starej oryginalnej stolarki, które należy wymontować bez uszkodzenia z oryginalnych okien, oczyścić, zamontować trwale w nowych oknach, pomalować. W przypadku braku możliwości przeniesienia oryginalnych ornamentów należy wykonać nowe drewniane w miarę możliwości na wzór oryginalnych, - wykonanie nowych parapetów drewnianych wg zapisów i rysunków zawartych w dokumentacji projektowej, - montaż nowej drewnianej stolarki okiennej, - montaż nowych drewnianych parapetów, - uzupełnienie ubytku tynków w ościeżach zewnętrznych i wewnętrznych okiennych, - malowanie 2x farbą emulsyjną tynków ościeży zewnętrznych i wewnętrznych okiennych, - wywóz i utylizacja stolarki zdemontowanej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (rodzaj i ilość prac do wykonania) określają załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 75 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium przez cały okres związania ofertą określony w dziale 10 SIWZ o wartości: 3.500,00zł. (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/rdlp_zielona_gora/nadl_lubsko/zamowienia_publiczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach