Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1.

Sąd Okręgowy w Lublinie ogłasza przetarg

  • Adres: 20-076 Lublin, ul. Krakowskie Przedmieście 43
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 81 5359164 , fax. 81 5359164
  • Data zamieszczenia: 2011-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Sąd Okręgowy w Lublinie
    ul. Krakowskie Przedmieście 43 43
    20-076 Lublin, woj. lubelskie
    tel. 81 5359164, fax. 81 5359164
    REGON: 00032295600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: lublin.so.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i wewnętrznych parapetów w budynku Sądu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza 1 KLASYFIKACJA ROBÓT WG. SŁOWNIKA CPV 45000000-7 Roboty budowlane 45400000-1 Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45111300-7 Roboty rozbiórkowe 45421000-4 Roboty w zakresie stolarki budowlanej 45410000-4 Tynkowanie 45442100-8 Roboty malarskie Zakres prac obejmuje między innymi: - demontaż okien objętych wymianą, - demontaż parapetów wewnętrznych okien objętych wymianą, - montaż nowych okien, - montaż nowych parapetów, - prace bud. wykończeniowe, Wszystkie roboty należy wykonać zgodnie z dokumentacją projektową, w której skład wchodzą: - Projekt wymiany stolarki okiennej w budynku Sadu Okręgowego w Lublinie przy Pl. Czechowicza - Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - Przedmiar robót (funkcja pomocnicza). Wykonawca zobowiązany jest do wizji lokalnej przedmiotu zamówienia w celu rzetelnego opracowania oferty. Należy przewidzieć możliwość udzielenia zamówień uzupełniających zgodnie z art. 67 ust.1 pkt. 6 ustawy PZP. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6) ustawy PZP, stanowiących nie więcej niż 15 % wartości zamówienia podstawowego i polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamawiający dopuszcza zwiększenie w/w zakresu robót o uwagi zgłoszone w trakcie wizji lokalnej oraz o inne zalecenia skierowane do Zamawiającego ( np. wynikające z analizy otrzymanej dokumentacji) - przed złożeniem ofert. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu umowy ustala się jako wynagrodzenie ryczałtowe. Wykonawca winien uwzględnić w ofercie wszelkie dane udostępnione przez Zamawiającego oraz wszelkie warunki lokalne rozpoznane we własnym zakresie niezbędne do wykonania umowy. Nieuwzględnienie przez Wykonawcę robót, które można było przewidzieć, obciąża wyłącznie Wykonawcę, który nie może - z tytułu ewentualnego zwiększenia ilości robót - rościć sobie żadnych pretensji do Zamawiającego i żądać zwiększenia wynagrodzenia. Wynagrodzenie za przedmiot umowy, jako wynagrodzenie ryczałtowe, pozostaje niezmienne przez cały okres realizacji przedmiotu umowy i obejmuje wszystkie koszty związane z jego wykonaniem i odbiorem, a w szczególności: a) roboty określone dokumentacją techniczną, przedmiarem robót (pełniącym funkcję pomocniczą), specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz przepisami obowiązującymi w tym zakresie, b) roboty nie objęte powyższą dokumentacją, a konieczne do wykonania przedmiotu umowy z uwagi na zastosowane technologie, normy i przepisy techniczne, c) koszty robót przygotowawczych (zagospodarowania placu budowy i utrzymania zaplecza budowy), d) koszty wszystkich niezbędnych pomiarów i badań, e) koszty związane z zajęciem chodnika, pasa drogowego i innych terenów na cele budowy oraz koszty tymczasowej organizacji ruchu w czasie realizacji robót, f) koszty zatrudnienia personelu kierowniczego, w tym kierownika budowy, g) koszty uporządkowania terenu budowy po wykonaniu robót, h) koszty ubezpieczenia i zabezpieczeń majątkowych budowy, i) należny podatek VAT, j) wszystkie inne, nie wymienione wyżej ogólne koszty budowy, które mogą wystąpić w związku z wykonywaniem robót budowlanych zgodnie z warunkami umowy, przepisami technicznymi i prawnymi oraz sztuką budowlaną. Wymiana stolarki okiennej i parapetów wewnętrznych odbywać się będzie w czynnym budynku. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom, przy czym nie zastrzega żadnej z części zamówienia jako niemożliwej do powierzenia podwykonawcom.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 80 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1Wadium należy wnieść w wysokości: 8 000 zł. (słownie: osiem tysięcy) przed upływem terminu składania ofert . 2. Zamawiający żąda dowodu wniesienia wadium (np. kopii przelewu) dołączonego do oferty. Jeżeli wadium ma formę gwarancji lub poręczenia, Zamawiający zaleca jego składanie w oryginale. Zamawiający wymaga złożenia oryginału gwarancji lub oryginału poręczenia w zakresie wniesienia wadium w przypadku, gdy pozostawienie oryginału w posiadaniu Wykonawcy może uniemożliwiać Zamawiającemu dochodzenie roszczeń przysługujących z gwarancji- poręczenia oraz jeżeli stwarza to zagrożenie wygaśnięcia- odwołania ustanowionego w ten sposób zabezpieczenia interesu Zamawiającego. W innym przypadku wystarczająca jest kopia dokumentu poświadczona (potwierdzona) za zgodność z oryginałem przez osobę-osoby uprawnioną-uprawnione do reprezentowania wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: lublin.so.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach