Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w bud. nr 5 i 9, przy ul. Bukowskiej 34, 60-811 Poznań

14 Wojskowy Oddział Gospodarczy ogłasza przetarg

  • Adres: 60-811 Poznań, ul. Bukowska 34
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 857 48 02 , fax. 61 857 72 04
  • Data zamieszczenia: 2015-07-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: 14 Wojskowy Oddział Gospodarczy
    ul. Bukowska 34 34
    60-811 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 61 857 48 02, fax. 61 857 72 04
    REGON: 30206765400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.14wog.wp.mil.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka Wojskowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej w bud. nr 5 i 9, przy ul. Bukowskiej 34, 60-811 Poznań
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z: a) wymianą istniejących okien drewnianych skrzynkowych na okna drewniane zespolone w standardzie zgodnym z dokumentacją projektową; b) wymianą istniejących drzwi dwuskrzydłowych na drzwi drewniane zespolone, w standardzie zgodnym z dokumentacją projektową; c) montażem nowych parapetów okiennych wewnątrz budynku po wymianie okien w standardzie zgodnym z dokumentacją projektową; d) wykonaniem wyprawek malarskich wokół wymienionych okien i drzwi w pasie o szerokości 50cm. Zamawiający może przeznaczyć na wykonanie zamówienia maksymalną kwotę w wysokości 800 000,00 zł brutto; w tym zadanie nr 1: 450 000,00 zł, zadanie nr 2: 350 000,00 zł. 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają: STWiORB i zestawienia okien - załączniki do SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium: - dla zadania nr 1 - 11 000,00 zł - dla zadania nr 2 - 8 000,00 zł

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.14wog.wp.mil.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach