Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku w latach 2015-2016.

Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów ogłasza przetarg

  • Adres: 00-919 Warszawa, ul. Świętokrzyska 11/21
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20 , fax. 22 185 25 40
  • Data zamieszczenia: 2015-03-23
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Narodowy Bank Polski - Departament Koordynacji i Realizacji Zakupów
    ul. Świętokrzyska 11/21 11/21
    00-919 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 185 23 59, 22 185 28 20, fax. 22 185 25 40
    REGON: 00000222300019
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.nbp.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Podmiot prawa publicznego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku w latach 2015-2016.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej i drzwiowej w budynku Narodowego Banku Polskiego Oddziału Okręgowego w Białymstoku w latach 2015-2016. 2.W ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest, w szczególności do: 1) zdemontowania stolarki okiennej i drewnianej drzwiowej, 2) wykonania pomiarów z natury, 3) odtworzenia istniejącej stolarki z zachowaniem istniejących podziałów i powierzchni, 4) sukcesywnej dostawy i montażu stolarki okiennej i drzwiowej z dopasowaniem do istniejących zewnętrznych obróbek blacharskich, 5) wykonania obróbek tynkarskich wraz z ich pomalowaniem lub uzupełnieniem glazury (wykończenie ościeży), 6) wykonania regulacji zamontowanych okien i drzwi, 7) systematycznego wywiezienia zdemontowanej stolarki i gruzu powstałego z demontażu oraz dostarczeniu dowodu wywozu ze składowiska odpadów, 8) uporządkowania terenu budowy i umycia stolarki (ramy, parapety, szyby). 3. Przedmiot zamówienia jest szczegółowo opisany w dokumentacji, która - wraz z jej wykazem - stanowi załącznik nr 1 do SIWZ oraz we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ. 4.Roboty objęte zamówieniem będą prowadzone w szczególnych warunkach uwzględniających specyfikę obiektu i mogą być wykonywane w dni powszednie (poniedziałek - piątek w godz. 8.00 - 18.00 indywidualnie rozpatrzone) i dni wolne (sobota - niedziela w godz. 8.00 - 18.00). Wykonawca ma obowiązek przedstawić harmonogram, który zostanie zatwierdzony przez Zamawiającego (ustalony zakres prac). Roboty głośne będą mogły być realizowane w terminach uzgodnionych każdorazowo przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający ustala wadium w wysokości 8.000 zł (słownie: osiem tysięcy zł).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: długość okresu gwarancji jakosci
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.nbp.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach