Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobie mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie

Gmina Siemianowice Śląskie ogłasza przetarg

  • Adres: 41-100 Siemianowice Śląskie, ul. Jana Pawła II 10
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 7605200 , fax. 32 7605280
  • Data zamieszczenia: 2015-03-13
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Siemianowice Śląskie
    ul. Jana Pawła II 10 10
    41-100 Siemianowice Śląskie, woj. śląskie
    tel. 32 7605200, fax. 32 7605280
    REGON: 27625545300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.siemianowice.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobie mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z realizacją zadania pn:. Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w zasobach mieszkaniowych Gminy Siemianowice Śląskie. Realizacja zamówienia polega na wymianie okien drewnianych na nowe PCV z szyba zespoloną o współczynniku mniejszym bądź równym K 1.1 W/m2 oraz systemem mikro wentylacji zapewniającej naturalną infiltracje powietrza, w ilości: -Okna na klatkach schodowych- 106,54 m? a w przypadku wymiany okien skrzynkowych w starym budownictwie należy również wymienić parapety wewnętrzne drewniane na PCV w ilości: -Wymiana parapetów wewnętrznych do 1,5 m- 300 szt. -Wymiana parapetów wewnętrznych powyżej 1,5 m - 150 szt. oraz na: -pomiarze okien przed wykonaniem stolarki, -demontaż starych drewnianych okien, drzwi balkonowych i parapetów, -wywiezienie starych okien, oraz utylizacja odpadów, -montaż nowych okien wraz z regulacją oraz drzwi balkonowych i parapetów zewnętrznych z blach powlekanych a wewnętrznych PCV -doprowadzenie miejsca wykonania robót do stanu porządkowego przed rozpoczęciem prac- niezwłocznie po ich ukończeniu tj. do uporządkowania i wywiezienia starych okien, parapetów i gruzu UWAGA! Przed przystąpieniem do wykonania wymiany stolarki okiennej należy wykonać pomiar z natury. W wymienianej stolarce okiennej należy zamontować nawiewnik higrosterowany w każdym oknie w mieszkaniu. Nie dopuszcza się montażu nawiewnika w łazience. Okna na klatkach schodowych należy zamontować stolarkę okienna bez nawiewnika higrosterowanego. 2.Prowadzący postępowanie informuje, iż ilość wymienionej stolarki okiennej może ulec w czasie trwania zamówienia niewielkiej zmianie, ze względu na to iż, mieszkanie może zostać wykupione przez najemcę, na co Prowadzący postępowanie w czasie trwania postępowania i realizacji zamówienia nie ma wpływu i nie jest w stanie tego przewidzieć. 3.Prowadzący postępowanie dopuszcza możliwość zastosowania materiałów lub urządzeń równoważnych, tj. o parametrach technicznych i jakościowych nie gorszych niż określono w SIWZ - wyłącznie w odniesieniu do materiałów lub urządzeń, których pochodzenie zostało określone przez Prowadzącego postępowanie przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia. 4.Na roboty będące przedmiotem zamówienia Wykonawca udzieli Prowadzącemu postępowanie gwarancji jakości i rękojmi na okres 60 miesięcy, licząc od dnia następnego po dniu protokolarnego odbioru bez zastrzeżeń całości przedmiotu zamówienia. W okresie gwarancyjnym Wykonawca zobowiązany jest do bezzwłocznego usuwania wad na każde wezwanie Prowadzącego postępowanie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Ustala się obowiązek wniesienia przez wykonawcę wadium w wysokości 5.000,00zł (słownie: pięć tysięcy złotych) 2.Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3.Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: -pieniądzu, -poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, -gwarancjach bankowych, -gwarancjach ubezpieczeniowych, -poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa a art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz.U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 4.Ustala się następujące sposoby wniesienia wadium: -przelew na rachunek bankowy Prowadzącego postępowanie (dotyczy pieniężnej formy wniesienia wadium) ING Bank Śląski 15 1050 1214 1000 0010 0156 3541 dokonany skutecznie przed upływem terminu składania ofert -wadium w pozostałych formach wnosi się do kasy Prowadzącego postępowanie do kasy dyrekcji MPGKiM Sp. z o.o. ul. Śmiłowskiego 15 w Siemianowicach Śl. przed upływem terminu składania ofert. Kasa czynna od poniedziałku do piątku w godz. 7:00 do 15:00 (przerwa od 8:45 do 9:30), w dniu wypłaty od 7:00 do 14:30 (przerwa od 8:00 do 11:00 5.Dokument stanowiący dowód poświadczenia o wniesieniu wadium powinien zawierać zapis: Wadium w postępowaniu nr ZP-MPGKiM 02 II 2015 W przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wadium może być wniesione przez dowolny podmiot (podmioty). Z dokumentu wadialnego lub innego dokumentu załączonego do oferty powinno wynikać, w imieniu jakiego Wykonawcy wadium jest wnoszone 6.Wadium wniesione w pieniądzu Prowadzący postępowanie przechowuje na rachunku bankowym. 7.Prowadzący postępowanie zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: -upłynął termin związania z ofertą, -zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy, -Prowadzący postępowanie unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia. 8.Z zastrzeżeniem pkt.10 Prowadzący postępowanie zwraca niezwłocznie wadium na wniosek wykonawcy: -który wycofał ofertę przed upływem terminu składania oferty, -który został wykluczony z postępowania, -którego oferta została odrzucona. 9.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Prowadzący postępowanie zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez wykonawcę. 10. Prowadzący postępowanie zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust.3 ustawy prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust.1 ustawy prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. 11. Prowadzący postępowanie zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: -odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, -nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, -zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji (okres gwarancji- nie może być krótszy niż 60 miesięcy)
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpgkim.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach