Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej drewnianej

Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu ogłasza przetarg

  • Adres: 60-908 Poznań, ul. Dąbrowskiego 12
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 061 8416866 , fax. 061 8416866
  • Data zamieszczenia: 2009-08-31
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Poznaniu
    ul. Dąbrowskiego 12 12
    60-908 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 061 8416866, fax. 061 8416866
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej drewnianej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w siedzibie I Oddziału ZUS w Poznaniu, przy ul. Dąbrowskiego 12 wymiany stolarki okiennej drewnianej wraz robotami towarzyszącymi na IV piętrze - pomieszczenia nr 412 - 414, nr 417 - 424 (łącznie 22 szt. okien) oraz na III piętrze - po-mieszczenie nr 306 (1 szt. okna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Przystępując do postępowania Wykonawcy muszą spełnić następujące wymagania : 1. Być uprawnionym do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. Znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 3. Powinni: a) posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie tj. wykonawca wykonał na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwie roboty remontowo - budowlane o wartości brutto ponad 80 tys. zł każda. b) dysponować potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawić pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj. kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego oraz posiada co najmniej dwuletnią praktykę w kierowaniu pracami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków. 4. Nie podlegać wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełniania ww. warunków zostanie dokonana na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych do oferty zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca powinien złożyć następujące oświadczenia i dokumenty: 1.Oświadczenie, o spełnianiu warunków art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych. 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru lub aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Wykaz prac wykonanych na przestrzeni ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, dla potwierdzenia iż Wykonawca wykonał co najmniej dwie roboty remontowo - budowlane o wartości brutto ponad 80 tys. każda wraz z dokumentami potwierdzającymi, że roboty te zostały wykonane należycie (dokumenty te muszą potwierdzać, iż roboty zostały należycie wykonane, a więc nie dopuszcza się dokumentów wystawianych w trakcie realizacji danej roboty). 4. Oświadczenie, iż kierownik budowy posiada uprawnienia do kierowania budową lub robotami budowlanymi w odpowiedniej specjalności i przynależy do właściwej izby samorządu zawodowego. 5. Oświadczenie, iż kierownik robót posiada co najmniej dwuletnią praktykę w kierowaniu pracami budowlanymi przy obiektach wpisanych do rejestru zabytków.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: gwarancja
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zus.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach