Przetargi.pl
Wymiana stolarki okiennej

Gmina Drawsko Pomorskie ogłasza przetarg

  • Adres: 78-500 Drawsko Pomorskie, ul. Gen. W. Sikorskiego 41
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 094 36334-85 do 7 , fax. 094 363-31-13
  • Data zamieszczenia: 2013-07-12
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Drawsko Pomorskie
    ul. Gen. W. Sikorskiego 41 41
    78-500 Drawsko Pomorskie, woj. zachodniopomorskie
    tel. 094 36334-85 do 7, fax. 094 363-31-13
    REGON: 00052384400000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.drawsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana stolarki okiennej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na realizacja zadania pn.: Wymiana stolarki okiennej drewnianej na PCV w lokalach mieszkalnych na terenie miasta i gminy Drawsko Pomorskie - 79 szt. o łącznej powierzchni - 144,44 m2 oraz parapetów wewnętrznych . 2. Kody CPV 45000000-7 - roboty budowlane 45421000-4 - wymiana stolarki budowlanej 3. Zakres zamówienia obejmuje: 1) Wykonanie pomiarów stolarki okiennej 2) Dostawa stolarki okiennej z nawiewnikami ręcznie sterowanymi 3) Demontaż istniejącej stolarki okiennej 4) Montaż nowych okien PCV wraz z ich regulacją i uszczelnieniem (na zasadach określonych w specyfikacji technicznej), 5) Dostawa i montaż parapetów wewnętrznych , 6) Kompletną naprawę i uzupełnienie tynków wykutych podczas prac związanych z wymianą stolarki okiennej i malowanie ościeży wewnętrznych i zewnętrznych, 7) Uszczelnienie obróbek blacharskich (parapet zewnętrzny) 8) Wykonanie podstawowych robót porządkowych w obrębie prowadzonych prac 9) Wywóz zdemontowanej stolarki, gruzu i pozostałości po wykonanych pracach wraz z utylizacją 3. Szczegółowy przedmiot zamówienia określają, Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót oraz zestawienie stolarki do wymiany stanowiące załącznik nr 8 i 8a do siwz. 4.Informacje dodatkowe 1) Zasadne jest, aby wykonawca dokonał wizji lokalnej obiektu, zapoznał się z przedmiotem zamówienia oraz zawarł w cenie oferty wszystkie koszty robót niezbędnych do prawidłowego ich wykonania, zgodnie z technologią robót określoną Polską Normą oraz Warunkami Technicznymi Odbioru Robót. Koszt dokonania wizji lokalnej należy wliczyć w cenę oferty. 2) Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie ze sztuką budowlaną, obowiązującymi przepisami i normami oraz przy zachowaniu przepisów BHP, przy maksymalnym ograniczeniu uciążliwości robót prowadzonych u Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje także wykonanie przedmiotu zamówienia pod kierownictwem osób posiadających wymagane przygotowanie zawodowe do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 3) Wykonawca zobowiązany jest do postępowania z wytworzonymi odpadami zgodnie z ustawą z dnia 14. 12. 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. Nr 21), ustawą z dnia 13. 09. 1996 r. o utrzymaniu porządku w gminach (Dz. U. z 2012 r. poz. 391 jedn. tekst) oraz uchwałami Sejmiku Województwa Zachodniopomorskiego Nr XXV/334/13 z dnia 28. 05. 2013 r. i XVI/218/12 z dnia 29. 06. 2013 r. dotyczącymi Wojewódzkiego Planu Gospodarki Odpadami dla Województwa Zachodniopomorskiego. Powołane przepisy prawne Wykonawca zobowiązuje się stosować z uwzględnieniem ewentualnych zmian stanu prawnego w tym zakresie; 4) Prace będą prowadzone w lokalach zamieszkałych. 5) Wykonawca zapewni materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu umowy, posiadające aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. Transport materiałów na plac budowy oraz dostarczenie i eksploatacja maszyn i urządzeń obciążają Wykonawcę. 6) Wykonawca zabezpiecza teren robót mając w szczególności na względzie mienie Zamawiającego i własne w szczególności Wykonawca zobowiązany jest na własny koszt zabezpieczyć zdemontowane materiały. 7) Wykonawca w trakcie wykonywania robót ponosi odpowiedzialność za bezpieczeństwo swoich pracowników oraz innych osób znajdujących się w obrębie wykonywanych robót. 8) Wykonawca zobowiązany jest posiadać umowę ubezpieczenia odpowiedzialności cywilnej na sumę gwarancyjną nie niższą niż wartość kontraktu 9) Po zakończeniu robót, ale przed ostatecznym odbiorem przez Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest do uporządkowania terenu budowy wraz z terenem przyległym. 10) Po wykonaniu przez Wykonawcę robót przewidzianych niniejszą SIWZ Zamawiający dokona ich odbioru. Celem odbioru jest sprawdzenie należytego wykonania tych robót, tzn. zgodnie ze Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót, przy uwzględnieniu wszystkich pozycji wynikających z przedmiaru robót. 11) Przed przystąpieniem do końcowego odbioru robót Wykonawca przedstawia Zamawiającemu certyfikaty lub atesty na zastosowane materiały.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 2 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wadium należy wnieść w wysokości 1 500,00 zł (słownie: jeden tysiąc pięćset złotych 00/100) w terminie do dnia 29. 07. 2013 r. do godziny 10:00. Decyduje data i godzina wpływu środków do pełnomocnika zamawiającego. 2. Wadium może być wnoszone: 1) w pieniądzu - przelewem na rachunek bankowy pełnomocnika zamawiającego nr 20 8577 1015 2607 4740 3000 0010 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - w kasie Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Drawsku Pomorskim, ul. J. III Sobieskiego 8, pok. nr 2 (parter) czynnej: od 730 - 1430 - poniedziałek- piątek Wadium może być wniesione w jednej lub kilku formach. 3. W przypadku, gdy wykonawca wnosi wadium w formie gwarancji bankowej lub gwarancji ubezpieczeniowej z treści tych gwarancji musi w szczególności jednoznacznie wynikać: 1) zobowiązanie gwaranta (banku, zakładu ubezpieczeń) do zapłaty całej kwoty wadium nieodwołalnie i bezwarunkowo na pierwsze żądanie zamawiającego (beneficjenta gwarancji) zawierające oświadczenie, że zaistniały przesłanki jego zatrzymania. 2) termin obowiązywania gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą, 3) miejsce i termin zwrotu gwarancji. 4. Wadium wniesione w pieniądzu zamawiający przechowa na rachunku bankowym. 5. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez zamawiającego wykluczony a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 6. W ofercie należy wpisać nr konta, na które zamawiający ma zwrócić wadium lub dołączyć do oferty upoważnienie do odbioru wadium przez wskazaną osobę.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.drawsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach