Gmina Adamów ogłasza przetarg
- Adres: 21-412 Adamów, ul. Kleeberga 5
- Województwo: lubelskie
- Telefon/fax: tel. 0 25 755 31 67 , fax. 0 25 755 31 67
- Data zamieszczenia: 2009-03-19
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Adamów
ul. Kleeberga 5 5
21-412 Adamów, woj. lubelskie
tel. 0 25 755 31 67, fax. 0 25 755 31 67
REGON: 00053246400000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.adamow.netbip.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Wymiana sieci wodociągowej azbestowo-cementowej na PCV w Adamowie ul. Kleeberga i Szkolna - II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Roboty budowlane polegające na wymianie sieci wodociągowej azbestowo-cementowej na PCV ? 110 w Adamowie na ul. Kleeberga i Szkolnej dł. 1104 m w tym: hydranty pożarowe naziemne ? 80 - szt. 6 , zasuwy żeliwne ? 100 - 7 kpl. zasuwy żeliwne ? 80 1 kpl. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 452313008
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
- II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
- II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
- II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 4 miesięcy
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Warunki udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne i ocena ich spełnienia 1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2 Posiadający niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 1.5 Dysponują pracownikiem, który może pełnić samodzielną funkcję techniczną w budownictwie, obejmującą kierowanie robotami budowlanymi zakresie sieci sanitarnych Ocena spełnienia warunku - na podstawie wymaganego oświadczenia i dokumentów, metodą spełnia-nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę z wykorzystaniem wzoru nr 1 2. Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa Zamówień Publicznych z wykorzystaniem wzoru nr 2 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych. 5. Uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi zakresie sieci sanitarnych oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 6. Kosztorys ofertowy
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
- IV.3. Informacje administracyjne
- IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.adamow.netbip.pl
- IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Zadanie I - opracowanie dokumentacji wykonawczej dla przebudowy sieci energetycznej, telekomunikacyjnej, wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, sieci gazowej w obrębie czwartego wlotu Alei Spółdzielczości Pracy z ul. Nasutowską w Lublinie od wysokości działki nr ewid. 11/2 do działki nr ewid. 7/4 obr. 42 ark.1 oraz przebudowy sieci energetycznej, sieci gazowej od wysokości działki nr ewid. 4/12, obr. 42, ark.1 do wysokości działki nr 1/1, obr.42, ark.1 oraz pełnienie nadzoru autorskiego wraz z realizacją robót budowlanych;
Dodano: 2016-07-27 - Rozbudowa sieci wodociągowej wraz z przyłączami w m. Annówka i budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ul. Św. J. Chrzciciela w Kocku
Dodano: 2016-07-27 - Przebudowa sieci wodociągowych
Dodano: 2016-07-22 - Rozbudowa odcinków sieci wodociągowej
Dodano: 2016-06-27 - Rozbudowa istniejącej sieci wodociągowej Michów -Natalin oraz rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Wypnicha.
Dodano: 2016-06-20 - Budowa kolektora sanitarnego w miejscowości Łukowa
Dodano: 2016-06-16 - Budowa przyłącza wodociągowego i przyłącza kanalizacji sanitarnej oraz zbiornika przeciwpożarowego dla Zakładu Zagospodarowania Odpadów w Korczowie k. Biłgoraja. nr zamówienia nadany przez Zamawiającego - ZP/ZOŚ/2/2016
Dodano: 2016-06-08 - Północno-wschodni system kanalizacji zbiorczej Miasta Radzyń Podlaski - kanalizacja sanitarna w ul. Polnej. Etap II
Dodano: 2016-05-25 - Budowa wodociągu w miejscowości Dąbrowa - Etap I
Dodano: 2016-04-26 - Roboty budowlane polegające na budowie przyłącza kanalizacji deszczowej, sieci wodociągowej z przyłączami oraz sieci kanalizacji sanitarnej z przyłączami do studni inspekcyjnych do nowo budowanych budynków przy ul. Zygmunta Augusta (os. Felin) w Lublinie
Dodano: 2016-04-21