Przetargi.pl
wymiana posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny rulonowej PCV na korytarzu i holu na I i II piętrze w budynku Internatu Tęcza Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie

Zespół Szkół im. Zygmunta Chmielewskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 24-140 Nałęczów, ul. Spółdzielcza 17
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 081 50 14 130 , fax. 081 50 14 029
  • Data zamieszczenia: 2009-10-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół im. Zygmunta Chmielewskiego
    ul. Spółdzielcza 17 17
    24-140 Nałęczów, woj. lubelskie
    tel. 081 50 14 130, fax. 081 50 14 029
    REGON: 00033325600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: zsnaleczow.internetdsl.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: Jednostka organizacyjna samorządu gminnego - Zespól Szkół

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    wymiana posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny rulonowej PCV na korytarzu i holu na I i II piętrze w budynku Internatu Tęcza Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wymiana posadzki z płytek PCV na posadzkę z wykładziny rulonowej PCV na korytarzu i holu na I i II piętrze w budynku Internatu Tęcza Zespołu Szkół im. Z. Chmielewskiego w Nałęczowie, w tym: a) zerwanie starej posadzki z płytek PCV z oderwaniem listew drewnianych b) oczyszczenie podłoża cementowego z resztek starego kleju c) gruntowanie podłoża preparatem gruntującym (CERESIT CT - 17) d) wykonanie warstwy wyrównawczej z zaprawy samopoziomującej e) wykonanie posadzki z wykładziny rulonowej z PCV zgrzewanej, obiektowej, jednowarstwowej, antypoślizgowej w dwóch kolorach f) wstawienie progów do wszystkich drzwi z listew aluminiowych owalnych g) wywiezienie resztek z rozbiórki posadzki na wysypisko
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Obowiązuje wniesieni wadium w kwocie 900 PLN (dziewięćset złotych 00/100)
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie, oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia i w okresie ostatnich pięciu lat wykonali co najmniej dwa zamówienia publiczne w których łącznie wystąpiły roboty dotyczące wykonania posadzki z wykładziny rulonowej PCV zgrzewanej na powierzchni min. 300 m ? 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 50 tyś zł. 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24, ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 5. spełniają wymogi określone w specyfikacji istotnych warunków zamówienia publicznego
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wypełniony i podpisany FORMULARZ OFERTOWY (którego wzorzec przedstawiono w niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia), wraz z Załącznikiem nr 1 Oświadczenia oferenta, w którym znajdują się następujące oświadczenia oraz zaświadczenia: (a) Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; (b) Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub oświadczenie, że posiada pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; (c) Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; (d) Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. (e) Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; (f) Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę; (g) Oświadczenie, że Wykonawca posiada wszystkie informacje niezbędne do przygotowania oferty i wykonania robót w wymaganym czasie; (h) Oświadczenie, że Wykonawca obejrzał miejsce, w którym wykonywane będą roboty; (i) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert. (j) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert; (k) Dokumenty potwierdzające, że kierownik budowy posiada uprawnienia ogólnobudowlane oraz aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby inżynierskiej (l) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia zamawiający żąda wykazu wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; (m) W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania się przez Wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, zamawiający żąda: - informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, - polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności Uwaga: Dokumenty i zaświadczenia mogą być przedstawione w formie oryginału lub poświadczonej kserokopii (na każdej zapisanej stronie) za zgodność z oryginałem przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy, natomiast oświadczenia - w formie oryginału podpisane przez upoważnionego przedstawiciela Wykonawcy. oraz Załącznikiem nr 2 - Kosztorys ofertowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach