Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachu sali gimnastycznej Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie z uzupełnieniem o drabinę dojścia na dach, właz dachowy wraz z dojściem i pomosty rewizyjne poddasza

Miejskie Centrum Kultury i Sportu Jaworzno ogłasza przetarg

  • Adres: 43-600 Jaworzno, ul. Mickiewicza 2
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 616 28 79, 616 26 36 w.218 , fax. 032 616 43 70 w. 222
  • Data zamieszczenia: 2009-05-19
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejskie Centrum Kultury i Sportu Jaworzno
    ul. Mickiewicza 2 2
    43-600 Jaworzno, woj. śląskie
    tel. 032 616 28 79, 616 26 36 w.218, fax. 032 616 43 70 w. 222
    REGON: 27670979900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mckis.jaw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Inny: samorządowa instytucja kultury

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachu sali gimnastycznej Miejskiego Centrum Kultury i Sportu w Jaworznie z uzupełnieniem o drabinę dojścia na dach, właz dachowy wraz z dojściem i pomosty rewizyjne poddasza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Zakres robót budowlanych obejmuje: a)Roboty rozbiórkowe całego pokrycia dachu z blachodachówki oraz obróbek blacharskich wraz z ich przewozem na stadion sportowy w Jaworznie przy ulicy Moniuszki 95, b)Wykonanie i montaż drabiny wejścia na dach hali gimnastycznej wraz z dojściem, c)Pokrycie dachu blachodachówką z zabudową włazu dachowego i wykonaniem dojścia do włazu stopniami i ławami kominiarskimi z obarierowaniem wraz z wykonaniem obróbek blacharskich, d)Demontaż i powtórny montaż instalacji odgromowej wraz z wykonaniem pomiarów, e)Osadzanie drabiny na poddasze
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do wniesienia przed upływem terminu składania ofert wadium w wysokości 2100 zł ( słownie: dwa tysiące sto złotych 00/100).
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający wymogi art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z 2006r. Nr164, poz. 1163 z póź. zm.), a mianowicie: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie z art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 2.Na potwierdzenie spełnienia ww. warunków Wykonawcy: a)złożą oświadczenie, że spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy i nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 i dysponują pracownikami posiadającymi odpowiednie uprawnienia i kwalifikacje w ilości niezbędnej do wykonania zadania, b)wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wykonali pokrycia dachowe z blachy w co najmniej trzech obiektach o wartości minimum 90 000 zł netto, c)wykażą, że dysponują osobą odpowiedzialną za prowadzenie robót - kierownikiem budowy, który powinien posiadać ważne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej, wydane na podstawie aktualnych przepisów Prawa Budowlanego, 2.Wykonawca spełnia warunki i wymagania określone w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. W celu potwierdzenia warunków udziału w postępowaniu, określonych w SIWZ, należy złożyć dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. III Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 3.Sprawdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonane na podstawie złożonego oświadczenia oraz dokumentów wymienionych w rozdziale III, według zasady spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: III.3) 1)Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 oraz nie podleganiu wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - według załącznika nr 4 oraz 5 lub pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia, 2)Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert lub potwierdzony przez organ wydający dokument o jego aktualności, 3) Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub posiadać zaświadczenie, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego, wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert, 4) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej trzech robót budowlanych polegających na wykonaniu pokrycia dachu z blachy powlekanej o wartości minimum 90 000 zł netto - załącznik nr 6 do SIWZ. Wymagana robota budowlana musi być potwierdzona dokumentem od Zleceniodawcy, który będzie potwierdzał jej należyte wykonanie (referencje inwestora lub inny dokument np. protokół odbioru prac). W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców, wyżej wymieniony dokument musi być złożony przez tych Wykonawców, którzy potwierdzają spełnienie warunku, 5) Wykaz osób, które będą uczestniczyły w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich uprawnień zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nich czynności lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępniania osób zdolnych do wykonania zamówienia - zgodnie z załącznikiem nr 7 do SIWZ. 6) Dokumenty potwierdzające posiadanie przez kierownika budowy ważnych uprawnień budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. UWAGA: 1. W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców występujących wspólnie wymaga się złożenia dokumentów określonych w pkt. III 3) pkt.1-3 przez każdego z Wykonawców (przez wszystkie podmioty wchodzące w skład konsorcjum). 2. Doświadczenia podwykonawców nie będą brane pod uwagę przy określeniu czy Wykonawca spełnia warunki udziału. 3.Warunkiem zakwalifikowania się Wykonawcy do rozpatrzenia ofert jest przedłożenie dokumentów i oświadczeń wyszczególnionych w pkt. III, zgodnie z art. 36 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. Nie spełnienie powyższych wymagań spowoduje wykluczenie oferty. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. III 3) 2, składa dokumenty określone w § 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87, poz. 605).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sokol.jaw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach