Przetargi.pl
Wymiana pokrycia dachowego zawierającego azbest na budynku Szkoły Podstawowej w Dobrej

Gmina Dobra ogłasza przetarg

  • Adres: 72-210 Dobra, Rynek 1
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Telefon/fax: tel. 91 3914528 , fax. 91 5790541
  • Data zamieszczenia: 2013-07-10
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Dobra
    Rynek 1 1
    72-210 Dobra, woj. zachodniopomorskie
    tel. 91 3914528, fax. 91 5790541
    REGON: 81168431500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.dobragmina.pl, www.bip.dobragmina.com.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Wymiana pokrycia dachowego zawierającego azbest na budynku Szkoły Podstawowej w Dobrej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Wymiana istniejącego pokrycia dachowego zawierającego azbest na nowe pokrycie z blachy dachówkopodobnej na budynku Szkoły Podstawowej w Dobrej, przy ul. Mieszczańskiej 2, 72-210 Dobra. Szacunkowa ilość wyrobów zawierających azbest przeznaczonych do demontażu wynosi ok. 7,68 Mg. Zakres robót obejmuje: 1.Roboty rozbiórkowe pokrycia dachowego, w tym demontaż pokrycia z płyt azbestowo-cementowych wraz z załadunkiem, transportem i utylizacją eternitu. 2.Wymiana elementów więźby dachowej - łat. 3.Roboty pokrywcze z obróbkami blacharskimi. 4.Remont kominów (przemurowanie z cegły klinkierowej ponad dachem). 5.Wymiana instalacji odgromowej. Szczegółowe dane dotyczące zakresu zamówienia zawarte są przedmiarze robót oraz kosztorysie, stanowiącym załącznik nr 6 do niniejszej SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.dobragmina.com.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach